دو عروس و پدر به خاطر اجرای حماسی رقص عروسی‌شان دل‌ها را در TikTok به دست آورده‌اند

بریتنی به «نمایش صبحگاهی» گفت: «ما زمان زیادی را در خانه سپری می‌کردیم، و او را دیدم که سخت در اتاق نشیمن کار می‌کند و می‌خواست بلند شود و حرکت کند». من چالش رقص TikTok را دیدم و به یک شریک نیاز داشتم. فکر کردم، “چرا پدرم را درگیر نکنم و او را به حرکت وادار نکنم؟”

روتین رقص پدر و دختر یک عروس قلب همه را در شبکه های اجتماعی تسخیر کرده است.

این ویدیو که بیش از 44 میلیون بازدید در TikTok داشته است، بخشی از یک ویدیو است کلیپ بسیار طولانی تر اجرای «رقص در طول دهه‌ها» آنها، که شامل مراحل رقص نمادینی مانند رول توتسی، رقص چکش و کارلتون نیز می‌شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: شوخی کمدین عمو راجر در مورد اوکراین در میان کاربران اینترنتی قرار گرفت

بریتنی، فیزیوتراپیست 30 ساله در سن دیگو، و کلی، یک حسابدار بازنشسته 63 ساله، ستایش قابل توجهی را از سوی نظر دهندگان دریافت کرد و آنها موافقت کردند که او “حرکات را انجام داده است.”

او در توضیح این عکس نوشت: «دلیل 1838329194920 که چرا من پدرم را دوست دارم.

تصویر ویژه از طریق @bnrevell

یک ویدیوی قبلی رقص پشت سر هم پدر و دختر نیز در سال 2020 در طول همه گیری همه گیر، روی پلتفرم پخش شد و بیش از 18 میلیون بازدید ایجاد کرد.

کلی افزود: «وقتی بچه‌ها کوچک بودند، وقتی از سر کار به خانه می‌آمدم، همیشه می‌رقصیدیم.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: پدر چینی پس از اینکه پسری که به مدت یک سال روزانه تدریس می کرد، در امتحان ریاضی نمره 6/100 را کسب کرد، از کار افتاد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: “تو چیزی جز یک فاحشه نیستی”: کلیپ نمایش سنگاپوری 2013 به عنوان بخشی از روند TikTok دوباره ظاهر شد

در یک ویدیوی ویروسی در TikTok، بریتانی رول و پدرش، کلی، با پوشیدن کفش‌های کتانی و لباس رسمی، با آهنگ «به من چگونه دوگی را بیاموز» از ناحیه کالی سواگ، زمین رقص را روشن کردند.

بیشتر از NextShark: ملی گرایان چینی خواننده تایوانی را به دلیل عکس خوردن اسپاگتی متهم به “طرفدار استقلال تایوان” می کنند.



منبع