پسری در چین پول درمان سرطان پدر در حال مرگش را خرج بازی های موبایلی می کند

اطلاعات بیشتر از NextShark: بیش از 100000 نفر طوماری را امضا کردند تا زمین‌شناس انگلیسی را آزاد کند که در عراق به دلیل گرفتن خرده‌های سفال با مجازات اعدام روبرو می‌شود.



منبع

عموی هوانگ از شیائومی درخواست بازپرداخت کرد. با این حال، شرکت در ابتدا داستان او را باور نکرد. پس از پرس و جوی یک روزنامه نگار و بررسی سوابق شرکت، پول به طور کامل به خانواده بازپرداخت شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جکسون او اولین بازیکن چینی الاصل شد که در تاریخ زیربخش فوتبال بوول تاچ داون را به ثمر رساند.

عمو اظهار داشت که این پول برای حمایت از هوانگ و برادرش در آینده پس انداز خواهد شد.

این حادثه زمانی رخ داد که هوانگ به ملاقات پدرش در بیمارستان رفت و از تلفن او استفاده کرد. بستگان متوجه شدند که پولی که اهدا کرده بودند از بین رفته بود، زمانی که یکی از بستگان سعی کرد هزینه های پزشکی را پس از مرگش بپردازد.

از او دو پسر 12 و 15 ساله اش به یادگار مانده است که به دنبال مرگ پدرشان در یک پرورشگاه قرار گرفتند.

تصویر ویژه از طریق اونور بینای

گزارش شده است که پسر این پول را در مرکز بازی شیائومی، یک پلتفرم بازی موبایل خرج کرده است.

این پسر در ساوت چاینا مورنینگ پست گفت: «من برای پدرم متاسفم و برای آن بستگانی که به پدرم کمک کردند متاسفم.

این پسر با نام مستعار هوانگ از شهرستان فوشون در استان سیچوان در جنوب غربی چین، گزارش شده است که 3800 یوان (تقریباً 556 دلار) از این پول را خرج کرده است. پول اهدا در بازی های موبایل در ماه جولای.

این نوجوان 12 ساله نسبت به اعمال خود ابراز گناه کرد و عذرخواهی کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: صاحب مغازه محله چینی که با شلیک اسلحه زنی را از دزدی نجات داد دستگیر شد و نجات یافت

پولی که توسط بستگان برای درمان سرطان یک مرد بدحال اهدا شده بود، ظاهراً توسط پسر 12 ساله این مرد صرف بازی های موبایلی شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دولت چین در قوانین جدید سرکوب سرگرمی، افراد مشهور را از به رخ کشیدن ثروت منع می کند.

پدر هوانگ، هوانگ ژنگ شیانگ، بنا به گزارش ها از سرطان مغز در مراحل آخر رنج می برد و در پایان ماه جولای درگذشت. همسر او 10 سال قبل در یک تصادف فوت کرده بود و پدر هوانگ تنها حامی مالی خانواده بود که قبل از مریض شدن در ماه ژوئن در ساخت و ساز کار می کرد.