دو افسر پلیس رالی در مرخصی اداری پس از اینکه مظنون نوجوانی پنج نفر را کشت

گزارش مقدماتی: تیرانداز نوجوان رالیح با افسران تیراندازی کرد، برادرش چاقو خورد و تیراندازی کرد

پلیس همچنین گفت: تحقیقات اولیه نشان می دهد که علاوه بر برادرش، هیچ ارتباطی بین قربانیان و مظنون 15 ساله غیر از زندگی در یک محله وجود نداشته است.

قربانیان تیراندازی رالی: آنچه در مورد متوفی در غوغای مرگبار نوجوانان می دانیم

اداره پلیس رالی پس از اینکه یک نوجوان 15 ساله در 13 اکتبر پنج نفر را کشت، دو تن از افسران خود را به مرخصی اداری فرستاد.

این دو افسر در حالی به مرخصی اداری سپرده شدند که تحقیقات داخلی در مورد تیراندازی در حال انجام است، که پروتکل استاندارد در تیراندازی های پلیس است.

سخنگوی اداره پلیس رالی به فاکس نیوز دیجیتال گفت که هر دو گروهبان KM Smithey و افسر DM Garner در مرخصی اداری قرار گرفتند.

سه قربانی اول جاستین تامپسون، گاردنر و کانرز بودند. بعداً به پلیس اطلاع داده شد که افسر تورس توسط مردی که لباس استتار به تن داشت و یک تفنگ ساچمه ای در اختیار داشت هدف گلوله قرار گرفت.

آلن و الیز تامپسون گفتند که آنها “سوالات بی پاسخ زیادی دارند.”

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد تیراندازی دارد از شما خواسته می شود با شماره 919-996-1193 تماس بگیرد.



منبع

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

استلا دی. پترسون، رئیس پلیس رالی در این گزارش گفت: «با گسترش منطقه جستجو، چندین ساختمان مجاور شامل مدارس و تسهیلات زندگی کمکی، پروتکل‌های قرنطینه را آغاز کردند.

گفته می شود که آستین تامپسون با دو افسر پلیس تیراندازی کرده است.

افسر پلیس خارج از وظیفه گابریل تورس، 29 ساله؛ نیکول کانرز، 52 ساله; سوزان کارناتز، 49 ساله; و مری مارشال، 35; از جمله افرادی هستند که در تیراندازی جان باختند.

افسران پلیس تامپسون را در ساعت 6:42 بعد از ظهر در منطقه ای در اطراف مک کانل الیور درایو که حاوی دو ساختمان “آب انبار” بود، پیدا کردند.

والدین در بیانیه ای که به دست آسوشیتدپرس رسیده است، نوشتند: “کلمات نمی توانند اندوه و اندوه ما را توصیف کنند.” پسر ما آستین درد بی‌اندازه‌ای را بر جامعه رالی تحمیل کرد و ما برای جان‌های بی‌گناه از دست رفته غمگین هستیم.»

گفته می شود آستین تامپسون 15 ساله در جریان تیراندازی در محله هدینگهام رالی پنج نفر از جمله برادر 16 ساله خود و یک افسر پلیس خارج از وظیفه را که عازم محل کار خود بود، کشت. دو نفر دیگر نیز در این تیراندازی مجروح شدند.

مظنون تیراندازی دسته جمعی رالی کیست؟ همه چیزهایی که باید در مورد آستین تامپسون بدانیم

آلن و الیز تامپسون، والدین مظنون، روز سه‌شنبه بیانیه‌ای عمومی منتشر کردند و اظهار داشتند که “غم و اندوه بر آنها غلبه کرده است”.

تیراندازی دسته جمعی رالیح: صدای تماس 911 لحظه های وحشتناک را فاش می کند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

تامپسون توسط افسران پلیس در ساعت 9:36 شب در دستبند قرار گرفت

دومین افسر پلیس رالی نیز در روزهای پس از تیراندازی از بیمارستان مرخص شد. مارسیل لین گاردنر، 59 ساله، پس از اینکه چند روز قبل از 60 سالگی مورد اصابت گلوله قرار گرفت، در وضعیت بحرانی قرار دارد.

تامپسون نوشت: «هیچ نشانه‌ها یا علائم هشداردهنده‌ای مبنی بر توانایی آستین برای انجام چنین کاری وجود نداشت. خانواده ما به همکاری کامل با مقامات مجری قانون ادامه خواهند داد و هر کاری که از دستمان بر می آید برای کمک به آنها برای درک علت و چگونگی این اتفاق انجام می دهند.

پلیس گفت که تماس اولیه با 911 در مورد تیراندازی در ساعت 5:09 بعد از ظهر و سپس تماس دیگری در ساعت 5:14 بعد از ظهر در مورد دو نفر که پس از شلیک گلوله از کار افتاده بودند، برقرار شد.

بر اساس گزارش اولیه پلیس که روز پنجشنبه منتشر شد، جاستین تامپسون پس از آن درگذشت. آستین تامپسون، مظنون، در وضعیت بحرانی قرار دارد.

لورین فریمن، دادستان ناحیه ویک کانتی، پیشتر به فاکس نیوز دیجیتال گفته بود که قصد دارد این نوجوان 15 ساله را در بزرگسالی متهم کند، “با فرض اینکه او بهبود یابد.”

استلا دی پترسون، رئیس پلیس رالی گفت که صحنه جنایت “بیش از 2 مایل” ادامه داشت.

بر اساس این گزارش، اداره تحقیقات ایالتی کارولینای شمالی در حال بررسی شرایط پیرامون دو افسری است که گفته می شود با این نوجوان 15 ساله تیراندازی کرده اند.

“در آن زمان او لباس استتار و یک کوله پشتی به تن داشت و یک تفنگ در کمرش بود. کوله پشتی حاوی اقلام مختلف از جمله چندین نوع مهمات تفنگ ساچمه ای/تفنگ بود. غلاف یک چاقوی بزرگ که به کمربندش بسته شده بود، پیدا شد. پترسون در این گزارش نوشت: و یک چاقوی شکاری بزرگ در جلوی ساختمان بیرونی پیدا شد.

افسران پس از پاسخ به منطقه، در مجموع حدود 23 گلوله به سمت تامپسون شلیک کردند، اما افسران تاکتیکی تا ساعت 9:34 بعد از ظهر وارد یکی از ساختمان ها نشدند، زمانی که مظنون 15 ساله را با یک تکه پیدا کردند. زخم گلوله.