ترامپ قاضی «هک حزبی» را که حکم داد عمداً در مورد تقلب در رای دروغ گفته است را بریده است.

کارتر در حکم 18 صفحه‌ای خود نوشت: این ایمیل‌ها به اندازه کافی به توطئه کلاهبرداری از ایالات متحده مرتبط هستند و به آنها کمک می‌کنند.

ایستمن معمار تلاش برای سرنگونی انتخابات 2020 بود که طرحی را ساخت که در به اصطلاح “یادداشت کودتا” خود به منظور امتناع مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق از تایید آرای انتخاباتی در 6 ژانویه گذشته، آمده بود.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه قاضی کالیفرنیایی را که او آن را «هک حزبی» خواند، پس از اینکه در حکمی اعلام کرد که رئیس جمهور سابق شکایتی را با ادعای تقلب در انتخابات که می‌دانست دروغ بوده است، شکایت کرد.

ترامپ روز پنجشنبه در یک پست اجتماعی حقیقت از کارتر به دلیل «گفتن و ارسال اظهارات بسیار زننده، نادرست و بد آگاهانه درباره من در مورد حکم یا پرونده ای (هر چه!) که در حال حاضر در کالیفرنیا جریان دارد، انتقاد کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

وی خاطرنشان کرد: ترامپ «برخی شکایت‌ها را نه برای دریافت تسهیلات قانونی، بلکه برای ایجاد اختلال یا به تأخیر انداختن روند کنگره در 6 ژانویه از طریق دادگاه‌ها تنظیم کرد».

وی افزود: «لطفاً به این هک حزبی توضیح دهید که انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 تقلب و دزدیده شده است.

او نوشت، این ایمیل‌ها تلاش رئیس‌جمهور ترامپ و وکلای او را برای طرح ادعاهای نادرست در دادگاه فدرال به منظور به تأخیر انداختن رأی‌گیری در 6 ژانویه نشان می‌دهد.

ترامپ روز چهارشنبه در تصمیمی از سوی قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، دیوید کارتر، نامگذاری شد که حکم داد ایمیل های وکیل جان ایستمن با رئیس جمهور سابق، ارتباط وکیل و مشتری محافظت شده نیست، زیرا ممکن است مدرکی دال بر جرم باشد.

کارتر نوشت، با این حال، ترامپ و تیم حقوقی‌اش بعداً شکایتی را «با همان اعداد نادرست بدون اصلاح، شفاف‌سازی یا تغییر آن‌ها» ارائه کردند. «ایمیل‌ها نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور ترامپ می‌دانست که ارقام خاص تقلب در رأی‌دهی اشتباه بوده است، اما همچنان این اعداد را چه در دادگاه و چه در میان مردم اعلام می‌کند.»

تصمیم کارتر می‌تواند عواقب جدی برای ترامپ داشته باشد، اگر ثابت شود که او در توطئه‌ای برای براندازی انتخاباتی که می‌دانست مشروع است، شرکت کرده است.

قاضی دستور داد ده ها سند از جمله ایمیل ها در 6 ژانویه در اختیار کمیته بررسی حمله سال گذشته به ساختمان کنگره قرار گیرد.

با وجود بررسی دقیق توسط مجالس مقننه ایالتی و هیئت های انتخاباتی و ده ها پرونده قضایی در سراسر کشور، هیچ مدرکی مبنی بر تقلب در انتخابات 2020 وجود ندارد.

ایستمن در یکی از ایمیل های خود که در حکم ذکر شده هشدار داد، پس از اینکه ترامپ تأییدیه ای را برای پرونده اصلی دادگاه ایالتی در دسامبر 2020 امضا کرد، “به او اطلاع داده شد که برخی از ادعاها (و شواهد ارائه شده توسط کارشناسان) نادرست بوده است.” امضای تأییدیه جدید با آن دانش (و ادغام با مرجع) برای او دقیق نخواهد بود.»

کارتر در حکم خود خاطرنشان کرد که ترامپ به دروغ شکایت کرده است که هزاران رای در جورجیا غیرقانونی است – حتی اگر ایستمن به او اطلاع داده بود که برخی از ادعاها “نادرست” و بدون مدرک برای حمایت از آنها هستند.