در اینجا 7 کرسی سنا به احتمال زیاد تغییر می کند

از هم‌اکنون تا روز انتخابات، کمی بیش از دو هفته باقی مانده است، و احتمالاً زمانی که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها برای برتری سنا تلاش می‌کنند، این موضوع به جریان بیفتد.

پیتر فرانسیا، مدیر مرکز تحقیقات نظرسنجی ECU در بیانیه ای گفت: «اگرچه هنوز رقابتی است، تد باد بر اساس آخرین آمار نظرسنجی ما، برنده انتخابات سنای آمریکا در کارولینای شمالی است. نظرسنجی ECU نشان داد که باد با 6 درصد برتری دارد.

اوهایو

در اینجا 7 کرسی سنا به احتمال زیاد تغییر می کند

سوال این است: آیا پاسخ به سوالاتی که رای دهندگان در مورد اقتصاد دارند به اندازه کافی خوب است که ما را تحمل کند؟ تی جی رونی، یک استراتژیست دموکرات مستقر در پنسیلوانیا که قبلاً حزب دموکرات این ایالت را اداره می کرد، گفت. نوری در انتهای تونل وجود دارد و این هیجان انگیز است.

نوادا

در اینجا 7 کرسی سنا به احتمال زیاد تغییر می کند

حزب جمهوری خواه به ستوان فرماندار ماندلا بارنز (D) با یک سری تبلیغات که او را در مورد جرم و جنایت و بسیاری از مسائل دیگر تضعیف می کند، ضربه زده است، که به سناتور ران جانسون (R) در برتری 3 امتیازی در مسابقه کمک کرده است. (گرگ نش/آسوشیتدپرس)

رقابت سنای جورجیا علیرغم گزارش هایی مبنی بر پرداخت هزینه های هرشل واکر برای سقط جنین یک زن با وجود درخواست علنی برای ممنوعیت سقط جنین بدون استثناء، همچنان فشرده باقی مانده است. (گرگ نش)

حملاتی که سوابق فترمن در زمینه جنایت و پیشینه شخصی را هدف قرار می دهد، اوز را به رقابتی تبدیل کرده است که فعالان سیاسی در هر دو طرف معتقدند که به پایان خواهد رسید. یک نظرسنجی جدید فاکس 29-اینسایدر مزیت نشان داد که دو نامزد با 46 درصد مساوی بودند که بهترین نمایش اوز در نظرسنجی انتخابات عمومی است.

خلق و خوی ملی به سمت جمهوریخواهان گرایش پیدا می کند، اما هرشل واکر (راست) این تفکر را در برابر سناتور رافائل وارناک (D) آزمایش می کند که همچنان یکی از بحث برانگیزترین و سخت ترین مبارزات روی نقشه است.

بر اساس آخرین نظرسنجی ها، ونس 2.5 درصد برتری دارد. با این حال، بزرگترین مشکل رایان این است که او در هیچ نظرسنجی در این ماه نتوانسته است بیش از 45 درصد را به دست آورد. دموکرات اوهایو تلاش کرد تا علیه ونس که در اوایل سال جاری در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه پیروز شد، ضربه بزند، اما این به او کمکی نکرد که یک ضربه معنی‌دار ایجاد کند.

حسن که در اواخر انتخابات مقدماتی و فقدان یک رقیب سرسخت حزب جمهوری‌خواه (نگاه کنید به: فرماندار نیوهمپشایر، کریس سونونو)، به راه افتاد، شاهد آن چیزی بود که انتظار می‌رفت یک بادبان سخت در انتخابات عمومی باشد. با این حال، اگر احساسات ملی چیزی برای گفتن داشته باشد، پیشتازی حسن – که طبق آخرین نظرسنجی AARP در 7 امتیاز قرار دارد – ممکن است با ادامه یافتن مسائل اقتصادی کاهش یابد.

پس از عقب افتادن در ماه آگوست پس از انتخابات مقدماتی اواخر ایالت، رگبار تبلیغات حزب جمهوری خواه با هدف کمرنگ کردن بارنز در مورد جرم و جنایت و بسیاری از مسائل دیگر به نظر می رسد نتیجه داده است، زیرا جانسون اکنون نزدیک به 3 درصد برتری نسبت به معاون فرماندار دارد.

سناتور رافائل وارناک (D-Ga.) و نامزد جمهوری خواه سنا جورجیا هرشل واکر

بر اساس سه نظرسنجی اکتبر، اختلاف در رقابت بین سناتور کاترین کورتز ماستو و دادستان کل آدام لاکسالت (R) بیش از 2 امتیاز نبوده است. (آسوشیتدپرس)

ستوان فرماندار ماندلا بارنز (D) در تلاش برای شکست دادن سناتور ران جانسون (R) که در هفته های پایانی پیشتاز است و به دنبال سومین دوره ریاست جمهوری است، همچنان در بازی توپ باقی می ماند.

طنین گزارش‌هایی مبنی بر اینکه واکر برای سقط جنین پول پرداخت کرده بود، این هفته همچنان ادامه داشت، زیرا کمپین وارناک آگهی جدیدی با عنوان «منافق» منتشر کرد و دانشگاه سابق جورجیا را به خاطر درخواست‌های او برای ممنوعیت سقط بدون استثنا مورد انتقاد قرار داد. سعی کرد به عقب برگردد).

“اگر من شرط بندی کنم، [Democrats] احتمالاً آن را نگه دارید، اما نزدیک‌تر از آن چیزی است که مردم فکر می‌کنند.»

یکی از اعضای حزب جمهوری خواه درگیر در رقابت های سنا گفت: «هنوز تنگ است». آیا نمودار ون وجود دارد که در آن 5 تا 10 درصد رای دهندگان کمپ به وارناک رای می دهند؟ پنج درصد می توانم ببینم. ده درصد به نظر می رسد که آن را تحت فشار قرار می دهد.

ویسکانسین

در اینجا 7 کرسی سنا به احتمال زیاد تغییر می کند

در اینجا نگاهی داریم به هفت کرسی سنا که احتمالاً در ماه آینده تغییر خواهند کرد:

پنسیلوانیا

در اینجا 7 کرسی سنا به احتمال زیاد تغییر می کند

یکی از استراتژیست‌های حزب جمهوری‌خواه که در رقابت‌های سنا شرکت داشت، به The Hill گفت: «تیم رایان در حال اجرای یک کمپین عالی است. “مشکل برای او بر این است که تلاش می کند مردم را متقاعد کند که یک جمهوری خواه است. او 20 سال است که یک لیبرال دموکرات است. … این ایده که این یک مسابقه است، احمقانه است.

نیوهمپشایر

در اینجا 7 کرسی سنا به احتمال زیاد تغییر می کند

نبرد سناتور کاترین کورتز ماستو (D) با دادستان کل سابق ایالت، آدام لاکسالت (R) در حال پایان است و برنده تعیین می شود تا به تعیین آینده اکثریت سنا کمک کند.

علاوه بر پول هنگفتی که به ایالت سرازیر شده است، جانشینان برتر در ماه آخر مبارزات انتخاباتی در نوادا ظاهر می شوند. رئیس جمهور سابق ترامپ اخیراً در شمال نوادا ظاهر شد، در حالی که رئیس جمهور سابق اوباما قرار است در روز 1 نوامبر در لاس وگاس برای کورتز ماستو و فرماندار استیو سیسولاک (D) کمپین انتخاباتی کند. رئیس جمهور بایدن روز پنجشنبه هندیداده شده که او نیز برای حمایت از نامزدهای دموکرات به غرب سفر خواهد کرد.

گرجستان

سناتور رافائل وارناک (D-Ga.) و نامزد جمهوری خواه سنا جورجیا هرشل واکر

منبع اصلی ایده یک ناآرامی احتمالی در روز جمعه با انتشار یک نظرسنجی داخلی توسط کمپین بولدوک توسط شرکتی که توسط تونی فابرزیو، نظرسنجی رئیس جمهور سابق ترامپ اداره می شد، منتشر شد که نشان می داد حسن با 2 درصد (49 درصد به 47 درصد) پیشتاز است.

راوی آگهی قبل از پرداختن به اتهامات گفت: «برای شما، هرشل واکر می‌خواهد سقط جنین را ممنوع کند».

تقریباً در همه نظرسنجی‌هایی که از روز کارگر در رقابت‌های کارولینای شمالی انجام شده است، نماینده تد باد (راست) یا چری بیزلی از دموکرات‌ها پیشتاز بوده یا برابری کرده است. (آسوشیتدپرس)

یکی از بزرگترین مشکلات نماینده تیم رایان (D) در رقابت با جی دی ونس این است که او نتوانسته است در هیچ نظرسنجی در ماه اکتبر بیش از 45 درصد را به دست آورد. (گرگ نش/آسوشیتدپرس)

مکانیک این عملیات به یک معنا در آخر هفته به کار خود ادامه می دهد، زیرا رای گیری زودهنگام از روز شنبه آغاز می شود و برگه های رای گیری پستی در دو شهرستان پرجمعیت ایالت – واشو (رینو و کارسون سیتی) و کلارک (لاس وگاس) – به صندوق های پستی می رسد. در هفته گذشته.

با این وجود، رقابت همچنان نزدیک است و جمهوری خواهان ارشد تصمیم گرفتند علیرغم این اتهامات در حمایت از واکر از آن حمایت کنند. آنها همچنان فکر می کنند واکر یک شانس واقعی برای پیروزی در 8 نوامبر دارد، و این می تواند تا حدی به دلیل پیروزی احتمالی فرماندار جورجیا برایان کمپ (R) بر استیسی آبرامز دموکرات باشد. طبق آخرین میانگین RealClearPolitics، Kemp با 5.6 ​​درصد پیشتاز است.

همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، بستن جز در نعل اسب و نارنجک دستی به حساب نمی آید. این مسئله ای است که تیم رایان (D) نماینده مجلس نمایندگان آمریکا (D) با آن مواجه است، زیرا او همچنان از جی.دی ونس جمهوری خواه در ایالتی که در سال های اخیر به طور فزاینده ای قرمز شده است، عقب می ماند.

رقابت بین فرماندار جان فترمن (D) و مهمت اوز به عنوان یک فرصت عالی برای دموکرات ها برای به دست آوردن یک کرسی در سنا در نظر گرفته شد، اما اکنون به یک چالش واقعی تبدیل شده است. (آسوشیتدپرس)

در نظرسنجی پشت سر هم که از روز کارگر انجام شده است، باد یا پیشتاز بوده یا مساوی بوده است، حتی اگر اختلاف او نسبت به رقیب دموکرات در تعدادی از نظرسنجی ها در حاشیه خطا باقی مانده باشد. بر اساس هر یک از جدیدترین نظرسنجی‌های منتشر شده توسط گروه ترافالگار و دانشگاه کارولینای شرقی (ECU)، نماینده کنگره پیشروی خود را افزایش داده است.

با این حال، تنها چند ساعت بعد آب سرد روی این ایده ریخته شد، زیرا صندوق رهبری سنا، که توسط متحدان رهبر اقلیت سنا میچ مک کانل (R-Ky.) اداره می شود. 5.6 میلیون دلار تبلیغات را لغو کرد در ایالت گرانیت، نشانه ای از این است که جمهوری خواهان ملی پرچم سفید را بر روی مسابقه به اهتزاز در می آورند.

دو طرف تازه از انتشار جمع آوری کمک های مالی در سه ماهه سوم و دقیقاً در میانه فصل مناظره، با جمهوری خواهان شروع به احساس کردند که جریان اقتصادی دقیقاً در لحظه مناسب به نفع آنها تغییر کرده است.

با این وجود، دموکرات‌ها شانس خود را برای بهار در 8 نوامبر دوست دارند.

از طرف دموکرات ها، سقط جنین همچنان موضوع مشخصی است که نامزدها برای کمک به حفظ کنترل اتاق فوقانی پیام می دهند.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

پیشتاز سناتور مگی حسن ممکن است همچنان با توجه به برجسته شدن مسائل اقتصادی در ذهن رای دهندگان ادامه یابد. (آسوشیتدپرس/گرگ نش)

“بیشتر رای دهندگان نوادا احتمالا تصمیم گرفته اند. اکنون این یک عملکرد مسدود کردن و مقابله است – شناسایی رای دهندگان و بیرون بردن آنها.

آنچه در این مرحله باید برای بارنز نگران کننده باشد به سال 2016 بازمی گردد. در طول اولین مبارزات انتخاباتی جانسون، او در هر نظرسنجی منتهی به روز انتخابات عقب بود و همچنان برنده شد. رئیس فعلی ویسکانسین در همه نظرسنجی‌های انجام شده در ماه گذشته، از جمله نظرسنجی اخیر دانشکده حقوق مارکت که نشان می‌دهد او با 6 امتیاز از بارنز پیشی گرفته است، پیشتاز بوده است.

کورتز ماستو، یک سناتور دوره اول، و لاکسالت مدت‌هاست که به‌عنوان مشخصه‌ای که سنا در هیئت مدیره رقابت می‌کنند، در نظر گرفته می‌شوند، و به نظر می‌رسد که پایان کار مطابق با آن است. بر اساس سه نظرسنجی منتشر شده از ابتدای اکتبر، این حاشیه بیش از 2 امتیاز نبوده است، به طوری که Laxalt در آخرین نظرسنجی CBS News-YouGov که در روز پنجشنبه منتشر شد با یک درصد پیشتاز است.

همه چیز به یک انتخابات بسیار نزدیک اشاره دارد. گرگ فرارو، یک استراتژیست حزب جمهوری خواه مستقر در نوادا، گفت: همه چیز درباره GOTV، GOTV، GOTV است، که از اختصار برای «رای گیری بیرون» استفاده می کند.

در یکی از آرام‌ترین رقابت‌ها در نقشه سنا، نماینده تد باد (راست) در رقابت برای جانشینی سناتور بازنشسته ریچارد بور (راست) از چری بیزلی دموکرات برتری ضعیف اما ثابتی دارد.

یک سوال اصلی در طول مسابقه مربوط به سلامتی فترمن پس از سکته مغزی است که چند روز قبل از برگزاری انتخابات اولیه در ماه می متحمل شد. روز چهارشنبه، پزشکی که فترمن را معاینه کرد، اعلام کرد که او در سلامت کامل است و “هیچ محدودیت کاری” در هفته های پایانی ندارد. در روز سه‌شنبه که او و اوز در اولین و تنها مناظره کمپین شرکت می‌کنند، همه نگاه‌ها همچنان به فترمن خواهد بود.

“فوق العاده نزدیک. یکی از استراتژیست‌های دموکرات به هیل گفت: این احساس به همان خوبی که همیشه داشته است. اوایل سپتامبر یک لحظه پیش بود که بارنز پیش بود و سپس اواخر سپتامبر بود که جانسون پیش بود. به نظر می رسد که همه چیز گره خورده است و یک توپ جامپ است.”

کارولینای شمالی

در اینجا 7 کرسی سنا به احتمال زیاد تغییر می کند

بزرگترین تغییر در این فهرست نسبت به نسخه قبلی، در ایالت گرانیت است که سناتور مگی حسن (D) نسبت به دان بولدوک جمهوری خواه محبوب باقی مانده است، اما رقابت ممکن است نزدیک تر از آن چیزی باشد که برخی پیش بینی می کنند.

کمپین ستوان جان فترمن (D) مدتهاست که بهترین فرصت برای دموکرات ها در نظر گرفته می شود، به ویژه در تابستان پس از اینکه مهمت اوز از انتخابات مقدماتی مالیاتی خارج شد. در حالی که دموکرات‌ها هنوز او را بهترین گزینه برای جابجایی صندلی می‌دانند، پویایی رقابت‌ها از اواسط آگوست به‌طور اساسی تغییر کرده است، زیرا اوز، با کمک گروه‌های خارجی GOP، این رقابت را با بیش از دو نفر تبدیل به یک مسابقه پرتاب واقعی کرده است. هفته ها باقی مانده است.