روزنامه‌نگار: ماه‌هاست که ترامپ «مکررا» درباره انتخاب مارجوری تیلور گرین به‌عنوان معاون انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۲۴ بحث کرده است.

دراپر گفت که گرین مورد توجه ترامپ قرار گرفته است، زیرا در تمام این مدت به او وفادار بوده است. ترامپ پس از تجربه مایک پنس، معاون رئیس جمهور بیشتر از همه نگران چه چیزی است؟ وفاداری؟ او اضافه کرد.

در اوایل این هفته، گرین به دریپر گفت که با ترامپ در مورد امکان خدمت به عنوان معاون او صحبت کرده است. او گفت که برای او “افتخار” خدمت خواهد شد، اما افزود که تشکیلات جمهوری خواه این کار را نخواهد داشت.

او به نقل از دیلی بیست گفت: «این موضوع بارها و بارها مورد بحث قرار گرفته است. حالا منصفانه بگویم، منظورم این است که ترامپ چند تا از این گفتگوها را با افراد دیگر داشته است؟

گرین علیرغم اینکه در فوریه 2021 از وظایف کمیته خود محروم شد، یکی از شناخته شده ترین حریفان محافظه کار در سیاست ایالات متحده است.

دراپر ادامه داد: رئیس جمهور سابق به کسی نیاز دارد که “برای او بجنگد تا انتخابات ریاست جمهوری را لغو کند.” این روزنامه نگار افزود: “او دلایل زیادی دارد که انتظار داشته باشد گرین در کنار او باشد و جنگجوی نزدیک او باشد.”

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و مارجوری تیلور گرین در سه راهی شانزدهم در دور سوم LIV Golf Invitational Series Bedminster در 31 ژوئیه 2022.Rich Graessle/Icon Sportswire از طریق Getty Images

  • دراپر گفت که ترامپ گرین را به دلیل وفاداری بی‌نظیر او به او در نظر می‌گیرد.

رابرت دریپر، خبرنگار مجله NYT به Daily Beast گفت که او از فوریه در مورد آن بحث کرده است.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    او در گزیده ای از کتاب آینده اش که در مجله نیویورک تایمز منتشر شد به دریپر گفت: “فکر می کنم آخرین فردی که RNC یا حزب ملی می خواهد من به عنوان معاون او باشم.”

    ترامپ به طور رسمی اعلام نکرده است که در سال 2024 دوباره نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد، اما کسانی که در مدار او هستند پیش‌بینی کرده‌اند که او می‌خواهد ظرف چند هفته آن را اعلام کند.

    رابرت دریپر، روزنامه نگار مجله نیویورک تایمز به دیلی بیست گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا “مکررا” درباره انتخاب مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا به عنوان معاون انتخاباتی خود در سال 2024 صحبت کرده است.

    دراپر در اپیزود این هفته از پادکست “The New Abnormal” دیلی بیست، ادعا کرد که بحث ها برای ماه ها ادامه داشته است.

    ترامپ قبلا گفته بود که مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق را دوباره به عنوان معاون خود انتخاب نخواهد کرد، زیرا زمانی که از مداخله در روند صدور گواهینامه انتخابات خودداری کرد، «خودکشی سیاسی کرد».

    رولینگ استون گزارش داد که ترامپ علاقه مند است در صورت پیروزی گرین در سال 2024، شغلی را در دولت خود بدهد.

    دونالد ترامپ و مارجوری تیلور گرین

    یک روزنامه نگار گفت که دونالد ترامپ بارها و بارها درباره انتخاب مارجوری تیلور گرین به عنوان معاون خود صحبت کرده است.

  • دراپر، نویسنده کتاب “سلاح های توهم جمعی: وقتی حزب جمهوری خواه عقلش را از دست داد” به پادکست گفت که ترامپ از فوریه سال جاری با ایده انتخاب گرین برای پیوستن به بلیط خود بازی کرده است.