خانواده تفنگداران دریایی کشته شده در افغانستان با اسکناس 3200 دلاری برای تابلوی یادبود بزرگراه او چسبیده بودند

پسر او، جرد اشمیتز، در میان 13 نظامی آمریکایی و بیش از 100 افغانی بود که در جریان خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان در ماه اوت 2021 در یک بمب گذاری انتحاری در فرودگاه کابل کشته شدند.

اشمیتز 20 ساله بود که کشته شد.

ایالت میسوری یک صورتحساب بیش از 3000 دلاری را برای والدین یک تفنگدار آمریکایی کشته شده در افغانستان برای تابلوهای یادبود به افتخار خدمت سربازی این مرد ارسال کرد.

اما قانونگذاران ایالتی سعی کردند این ماه را با ارائه لایحه ای برای توقف این عمل به پایان برسانند.

مارک اشمیتز در آگوست 2021 پس از مرگ پسرش به رادیو KMOX گفت: «وقتی اوضاع در افغانستان کمی تیره شد، او یکی از حدود 6000 سربازی بود که فراخوانده شدند.

اشمیتز در اولین اعزام خود در اردن مستقر بود و به گفته پدرش، تنها چند هفته قبل از خروج ایالات متحده، در سال 2021 به افغانستان اعزام شد.

پدرش به رادیو KMOX گفت که او مهارت های خود را در تفنگداران دریایی “کمال” کرده بود و “کارش را بسیار جدی گرفت.”

مشارکت: گریس هاک، ایالات متحده امروز

نماینده ایالت میسوری، تریشیا بایرنز، که نماینده ونزتویل است، گفت که دریافت هزینه برای تابلوهای یادبود پیام اشتباهی را به مردم ارسال می کند.

او به FOX 2 گفت: “واقعاً به نظر می رسد که ما تابلوهایی را به خانواده های قهرمانان کشته شده خود می فروشیم و سپس برای بریدن علف در بزرگراه ها هزینه می کنیم.”

دومینیک لوگراسو کهنه سرباز بازنشسته ارتش ایالات متحده با پرچم آمریکا در مسیر راهپیمایی به افتخار Marine Lance Cpl می دود. جارد اشمیتز در روز چهارشنبه، 8 سپتامبر 2021 در سنت چارلز، مو.

سرجوخه جرد اشمیتز که بود؟

مارک اشمیتز، پدر این سرباز، به یک ایستگاه تلویزیونی محلی گفت: «ما از دریافت صورت‌حساب 3200 دلاری از طریق پست برای پرداخت علائم خود کمی شوکه شدیم.

یک قهرمان آمریکایی: جارد اشمیتز تفنگدار دریایی میسوری در حمله به فرودگاه افغانستان کشته شد

دومینیک لوگراسو کهنه سرباز بازنشسته ارتش ایالات متحده با پرچم آمریکا در مسیر راهپیمایی به افتخار Marine Lance Cpl می دود.  جارد اشمیتز در روز چهارشنبه، 8 سپتامبر 2021 در سنت چارلز، مو.

چرا برای تابلوی بزرگراه به خانواده پرداخت شد؟

پس از حمله مرگبار فرودگاه کابل، هزاران نفر در صف بین ایالتی 70 در میسوری ایستادند تا تابوت اشمیتز را که در بزرگراه به خانه باز می گردد، تماشا کنند.

پدر اشمیتز به ایستگاه رادیویی گفت: «زندگی او خیلی بیشتر معنی داشت و من آنقدر ویران شده‌ام که نمی‌توانم مردی را ببینم که او به سرعت در حال تبدیل شدن به آن بود».

این لایحه در مجلس نمایندگان میسوری با حمایت اتفاق آرا به تصویب رسید.

به گزارش FOX 2، وزارت حمل و نقل میسوری می‌تواند برای خانواده‌های پلیس، آتش‌نشان‌ها و اعضای نیروهای مسلح ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی که برای احترام به خدمات این افراد است، صورت‌حساب دریافت کند.

دو تابلو، هر کدام در دو طرف بین ایالتی 70 در ونتزویل، میسوری، پل روگذر را به عنوان پل یادبود سرجوخه نیروی دریایی جارد اشمیتز تعیین می کنند.

این عکس بدون تاریخ منتشر شده توسط لشکر 1 تفنگداران دریایی، کمپ پندلتون/ تفنگداران دریایی ایالات متحده، تفنگداران دریایی لنس سی پی ال ​​را نشان می دهد.  جارد ام. اشمیتز، 20 ساله، از سنت چارلز، میسوری.  11 تفنگدار دریایی، یک ملوان نیروی دریایی و یک سرباز ارتش در میان کشته شدگان بودند، در حالی که 18 نظامی دیگر آمریکایی در بمب گذاری روز پنجشنبه 26 اوت، که به شاخه افغانستان از گروه دولت اسلامی متهم شد، زخمی شدند.  ( تفنگداران دریایی ایالات متحده از طریق AP)



منبع

روز چهارشنبه، یک کمیته سنای ایالتی جلسه استماع درباره آن برگزار کرد.