پرزیدنت بایدن، با اشاره به نگرانی‌های مربوط به سن، می‌گوید رای‌دهندگان می‌توانند قضاوت کنند که آیا من آن را دارم یا نه.

“بیا کار را تمام کنیم”: پرزیدنت جو بایدن از مناقصه مورد انتظار برای انتخاب مجدد در سال 2024 خبر داد

بیشتر: جو بایدن در صورت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور در سال 2024 چند ساله خواهد بود؟ این یک نمودار آن را تجزیه می کند.

جو بایدن و سوال سن

  • اگر ترامپ نامزد نمی شد چه می شد؟ بایدن در مورد ترامپ گفت: «فکر می‌کنم اگر او نبود، همچنان نامزد می‌شدم». چیزهای بیشتری برای اتمام کار وجود دارد.

  • واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن روز چهارشنبه به نگرانی ها در مورد سن خود اشاره کرد و گفت که آمریکایی ها می توانند تصمیم خود را بگیرند که آیا او آنچه را که لازم است برای دومین دوره در کاخ سفید انجام می دهد یا خیر.

    بایدن گفت که دیگران ممکن است بتوانند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، نامزد پیشتاز نامزدی جمهوری‌خواهان در سال 2024 را شکست دهند، اما به پیروزی انتخاباتی خود بر ترامپ در سال 2020 اشاره کرد.

    • کاهش رتبه تایید: بایدن همچنین میزان محبوبیت خود را که در رده پایین 40 سال قرار دارد، کم اهمیت جلوه داد و گفت: «هیچ چیز جدیدی در این مورد» در مقایسه با روسای جمهور فعلی فعلی در این مقطع زمانی وجود ندارد. او گفت: «شما دارید اینطور به نظر می‌رسید که بایدن واقعاً زیر آب است.

    پرزیدنت جو بایدن در یک کنفرانس خبری با یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی در باغ رز کاخ سفید در روز چهارشنبه، 26 آوریل 2023، در واشنگتن لبخند می زند.

    بایدن می گوید «شاید او تنها کسی نباشد» که می تواند ترامپ را شکست دهد

    در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید.

    بایدن به سن نگاه سختی داشت: بایدن گفت: «من به آن‌ها احترام می‌گذارم که با دقت به آن نگاه کنند. قبل از اینکه تصمیم به دویدن بگیرم به شدت به آن نگاه می‌کنم و احساس خوبی دارم. نسبت به آینده هیجان‌زده هستم.»

در سال 2028 86 سال خواهد بود: بایدن که روز سه شنبه نامزدی خود را برای انتخاب مجدد اعلام کرد، در حال حاضر مسن ترین رئیس جمهور بوده است. اگر او در سال 2024 در انتخابات مجدد پیروز شود، پس از پایان دوره دوم ریاست جمهوری او 86 سال خواهد داشت.

  • نگرانی دموکرات ها: بر اساس نظرسنجی‌های متعدد، اکثر دموکرات‌ها می‌گویند که یک نامزد ریاست‌جمهوری متفاوت را ترجیح می‌دهند و سن بایدن در راس نگرانی‌هایشان است.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جو بایدن به سوالات مربوط به سن می پردازد و می گوید رای دهندگان می توانند قضاوت کنند



  • منبع

    بایدن درباره ترامپ: بایدن در پاسخ به این سوال که آیا او تنها کسی است که می‌تواند ترامپ را شکست دهد، گفت: «شاید من تنها نباشم، اما من او را خوب می‌شناسم و خطری را که برای دموکراسی ما ایجاد می‌کند، می‌دانم. و ما قبلاً در این مسیر بوده‌ایم. “

  • بایدن 80 ساله در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با یون سوک یول، رئیس جمهور کره جنوبی، در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت: “حتی نمی توانم عدد را بگویم. با من ثبت نام نمی کند.” یکی از چیزهایی که مردم قرار است بفهمند این است که یک مسابقه را می بینند و قضاوت می کنند که آیا من آن را دارم یا ندارم.

    بیشتر: پرزیدنت بایدن می خواهد فرمول 2020 خود را در مناقصه انتخاب مجدد 2024 تکرار کند. اینجاست که چرا کار آسانی نخواهد بود.