حکیم جفریس، منکر انتخابات، می تواند جایگزین پلوسی به عنوان رهبر دموکرات مجلس نمایندگان شود

جفریس در حساب شخصی خود درباره ترامپ در سال 2020 در توییتی نوشت: «تاریخ هرگز شما را به عنوان یک رئیس جمهور قانونی نمی پذیرد».

حکیم جفریس، رئیس کنفرانس دموکرات مجلس نمایندگان، روز جمعه اعلام کرد که برای رهبری دموکرات ها در کنگره بعدی نامزد می شود. به نظر می رسد که او مسیر روشنی برای رسیدن به این شغل دارد، زیرا تا کنون هیچ رقیب دیگری ظاهر نشده است و او مورد تمجید چندین دموکرات قرار گرفته است.

نانسی پلوسی به دنبال انتخاب مجدد به عنوان رهبر دموکرات های مجلس نیست.

جفریس در حساب کاربری خود در کنگره در سال 2018 در توییتی نوشت: «هرچه بیشتر درباره 2016 بیاموزیم، نامشروع‌تر می‌شود.» «آمریکا سزاوار این است که بداند آیا ما یک رئیس جمهور جعلی در دفتر بیضی داریم یا خیر».

حکیم جفریس، رهبر احتمالی بعدی دموکرات های مجلس کیست؟

حکیم جفریس از بایدن در مورد اقتصاد و موارد دیگر تحسین می کند

جیسون استاین از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

حکیم جفریس، DN.Y، می تواند جایگزین نانسی پلوسی به عنوان رهبر بعدی دموکرات مجلس نمایندگان شود.

جیمز کامر، نماینده جمهوری خواه، جمعه در برنامه «فاکس و دوستان» گفت: «او حتی بیشتر در سمت چپ نانسی پلوسی است. و این مشکل با حزب دموکرات است.

نامزد اصلی برای جایگزینی نانسی پلوسی به عنوان رهبر بعدی دموکرات های مجلس نمایندگان، یک منکر انتخابات سال 2016 است که آشکارا استدلال می کند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، یک رئیس جمهور “غیرقانونی” است.

مارک پوکان، عضو حزب پیشرو، نماینده حزب پیشرو، “”من از طرفداران شدید حکیم هستم. فکر می کنم او بسیار باهوش است، و او فرد خوبی برای ایجاد اجماع در میان اعضای حزب است. و فکر می کنم او یک رهبر برجسته خواهد بود.” وی به فاکس نیوز دیجیتال گفت.

دموکرات ها نزدیک به دو سال است که ترامپ را به دلیل رد نتایج انتخابات 2020 مورد انتقاد قرار داده اند. اما هنگامی که این هفته از جفریس پرسیده شد که آیا جفریس همچنان معتقد است که روسیه انتخابات 2016 را برای ترامپ دزدیده است، دفتر جفریس نشان داد که هنوز هم همینطور است و به فاکس نیوز دیجیتال گفت “مشاهدات وی در مورد مرد فلوریدا که دو بار استیضاح شده است، خود گویای این موضوع است.”

حکیم جفریز برای رهبر دموکراتیک مجلس پیشنهاد داد

کاندیداتوری جفریز به طور قابل پیش بینی باعث جدایی جمهوری خواهان و دموکرات ها در مجلس می شود.

کاندیداتوری جفریز به طور قابل پیش بینی باعث جدایی جمهوری خواهان و دموکرات ها در مجلس نمایندگان می شود.

جفریس همچنین مدعی شد که ترامپ در انتخابات 2016 تقلب کرده است و ادعا می کند ترامپ ممکن است “یک دارایی روسیه” باشد.

اما جفریس یکی از بسیاری از دموکرات‌هایی بود که به دلیل ادعای دخالت و تبانی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ پیروز شد یا خیر. او اغلب در مورد پیروزی ترامپ در سال 2016 اظهاراتی می کرد که مشابه ادعاهایی بود که ترامپ در مورد دزدیده شدن رقابت های 2020 مطرح کرد.

“دروغ (بیشتر از هر دولت در تاریخ جمهوری.) تقلب (انتخابات 2016/مداخله روسیه). دزدی (یک یا دو کرسی دیوان عالی). جمهوریخواهان چه زمانی کشور را بر حزب برتری خواهند داد؟” جفریس توییت کرد.

جفریس در سال 2019 در توییتی نوشت: “آیا دونالد ترامپ؟… الف. یک رئیس جمهور قانونی… ب. یک دارایی روسیه… ج. یک رئیس جرایم سازمان یافته… د. یک احمق مفید.”

نماینده حکیم جفریس در خارج از ساختمان کنگره سخنرانی می کند

در برنامه FOX NEWS بخوانید

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید