میچ مک کانل علیرغم اینکه در ازدواج بین نژادی است، به لایحه ازدواج های بین نژادی رای منفی می دهد

قانون احترام به ازدواج برای لغو قانون دفاع از ازدواج در سال 1996 ایجاد شد که به طور فدرال ازدواج بین یک مرد و یک زن را تعریف می کرد. این لایحه خواهد بود به همه ایالت ها نیاز دارد به رسمیت شناختن ازدواج های قانونی در جایی که آنها انجام شده اند، صرف نظر از “جنس، نژاد، قومیت، یا منشاء ملی”.

مک کانل پس از رای مخالف به پیشبرد این قانون، در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد کاربرانی قرار گرفت که به رابطه او با چائو اشاره کردند.

صرف نظر از رای مک کانل، این لایحه قرار است این هفته پس از دریافت 60 رای لازم برای حرکت به جلو در سنا تصویب شود. 12 سناتور جمهوری خواه بودند که با 62 رای موافق در برابر 37 رای به دموکرات ها پیوستند.

برندان کربی، گزارشگر تحقیقی، نوشت: “حدس من این است که مخالفت مک کانل به ازدواج همجنس گرایان مربوط می شود، نه ازدواج بین نژادی.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: به خانواده الکسیس گیب، زن ناپدید شده منطقه خلیج، یادداشت هایی در مورد محل احتمالی بدن او داده شد.

کهنه سربازان به دستگیری دزدی که تلفن یک زن مسن را در محله چینی SF دزدیده بود کمک کردند





منبع

مک کانل که اخیرا بود دوباره به عنوان رهبر انتخاب شد از حزب جمهوریخواه مجلس سنا در روز چهارشنبه، با چائو ازدواج کرده است، که قبلاً به عنوان همسر تاریخ ساز شد زن اول میراث آسیایی برای انتخاب کابینه ریاست جمهوری

تصویر ویژه از طریق PBS NewsHour

اطلاعات بیشتر از NextShark: گیتانجلی رائو 15 ساله هندی آمریکایی اولین «بچه سال» TIME است.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

نینا ترنر، کاندیدای سابق دموکرات کنگره، “میچ مک کانل، مردی که در یک ازدواج بین نژادی است، علیه حمایت از ازدواج بین نژادی رای می دهد.” توییت کرد.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، علیرغم ازدواج با الین چائو، وزیر سابق حمل و نقل ایالات متحده، که یک آمریکایی تایوانی است، به قانون احترام به ازدواج، که شامل حمایت از ازدواج های بین نژادی است، رای منفی داده است.