حمله یک کوسه به پسر 10 ساله در کیز. خانواده اش می گویند که او بخشی از یک پایش را از دست داده است

جیسون رافتر، سخنگوی کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا، حمله کوسه صبح روز دوشنبه را تایید کرد اما گفت که جزییات را تنها پس از اولین صحبت با پدر پسر اعلام خواهد کرد.

این داستان در حال توسعه به روز خواهد شد.



منبع

ریدر روز یکشنبه در صفحه فیس بوک خود نوشت: «آنها گفتند که کوسه تصمیم را به جای او گرفته است. “اما جان او نجات یافت. متشکرم، یشوا/عیسی!!”

در همین حال، گزارش‌های حمله به این پسر در میان مردم در سراسر Lower Keys، در چندین پست فیس‌بوک و یک حساب GoFundMe که توسط یکی از دوستان خانواده راه‌اندازی شده بود، پخش شد.

عموی او جاشوا ریدر در فیس بوک نوشت، جیمسون ریدر جونیور با هلیکوپتر به بیمارستان میامی داد منتقل شد، جایی که پزشکان پای او را درست زیر زانو قطع کردند تا جان او را نجات دهند، زیرا از آسیبی که کوسه ایجاد کرده بود قابل عمل نبود. .

جاشوا ریدر گفت: «هلیکوپتر کمتر از یک ساعت پس از حادثه از زمین بلند شد و جیمسون جونیور و مادرش را به همراه داشت.

کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا، آژانس ایالتی که وظیفه گشت زنی در آب ها را بر عهده دارد، اطلاعات یا جزئیاتی را در مورد نیش کوسه منتشر نکرد، اما پس از تماس با FLKeysNews.com/Miami Herald، آن را تایید کرد.

با خانواده پسر نمی توان بلافاصله تماس گرفت.

خانواده بر این باورند که یک کوسه گاو نر هشت فوتی پای پسر را گاز گرفته است. همانطور که جیمسون برای کمک فریاد می زد، به یک رشته فرنگی استخر چسبیده بود و پدرش قایق را برای نجات او سوار شد.

پلیس حیات وحش ایالت دوشنبه تایید کرد پسر 10 ساله ای که با خانواده اش در تعطیلات در فلوریدا کیز گذرانده بود، روز شنبه در حین غواصی در Looe Key مورد حمله یک کوسه قرار گرفت.