نیروی هوایی ممکن است Angry Kitten را در هواپیماها برای لبه جنگ الکترونیک قرار دهد

کیت کرک، مدیر کمپین موسوم به AERRES، گفت: «راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در سرتاسر شرکت نیروی هوایی رایج است، توانایی نیروی هوایی برای تطبیق سریع و شکست تهدیدات جدید سیستم‌های الکترومغناطیسی نوظهور را مختل می‌کند.» سیستم های EW

غلاف رزمی Angry Kitten سال گذشته در تمرین آذرخش شمالی نیز آزمایش شد. نیروی هوایی در آن زمان گفت که تیم ها راه هایی را برای تبدیل غلاف از مربی به آماده نبرد شناسایی کردند. بازخورد اخیر یک تصمیم بالقوه فیلدینگ را نشان می دهد.

به‌اصطلاح Angry Kitten، مجموعه‌ای از قطعات الکترونیکی موجود در لوله‌ای به شکل مبهم گربه‌ای، به‌عنوان یک ابزار آموزشی در شبیه‌سازی اقدامات EW دشمن به‌قدری موفق عمل کرده است که مقامات فرماندهی رزم هوایی توصیه کردند حداقل چهار غلاف برای استفاده در نبرد واقعی، به خلبانان جنگنده اجازه می دهد در دنیای واقعی سود ببرند.

نیروی هوایی سال‌هاست که از Angry Kitten در آزمایش‌ها و آموزش‌ها استفاده می‌کند و اسکادران‌های متجاوز را برای آزار و اذیت کارآموزان و تکرار حملات الکترونیکی مجهز می‌کند. در 3 آگوست گفت: درس های آموخته شده از استفاده از این دستگاه “به طرز چشمگیری جهت” خدمات را شکل داده است.

غلاف رزمی برگرفته از فناوری توسعه‌یافته توسط موسسه تحقیقات فناوری جورجیا است که در سال 2013 گفت این پروژه از الکترونیک تجاری، سخت‌افزار سفارشی و یادگیری ماشینی جدید برای ارائه «سطوح بی‌سابقه» سازگاری استفاده می‌کند.

تغییرات در حین پرواز با طراحی باز که نیروی هوایی انتظار دارد در آینده به طور فزاینده ای از آن استفاده کند، امکان پذیر شد.

بر اساس گزارش نیوزویک در سال 2013، نام نه چندان ترسناک Angry Kitten – که فاصله زیادی با القاب تهاجمی که ارتش اغلب استفاده می کند، مانند پهپادهای ریپر یا پرداتور یا موشک های هلفایر – ترکیبی از شوخی های داخلی و اهداف طراحی است. “سیستم با “ذهن گربه” واکنش نشان می دهد.”

در طی ارزیابی‌های امسال، کیت Angry Kitten یک شبه برنامه‌ریزی شد تا شرایطی را که قبلاً با آن مواجه شده بود در نظر بگیرد، به این معنی که تکنیک‌های مورد استفاده روز بعد هم آگاه‌تر و هم مؤثرتر بودند. چرخش‌های سریع، فاصله‌ای با اتصال نرم‌افزاری-سخت‌افزاری به‌طور سنتی سخت‌افزاری است که نیاز به زمان و هزینه دارد.

نسل بعدی تجهیزات جنگ الکترونیک مؤسسه تحقیقات فناوری جورجیا – که در یک غلاف آبی روشن در پایین عکس حمل می شود – در حال آزمایش پرواز بر روی یک هواپیمای آموزشی جت L-39 آلباتروس است. (Stan Sutphin/GTRI)

راجر دیکرسون، مهندس ارشد تحقیقاتی در آزمایشگاه سنسور و کاربردهای الکترومغناطیسی در موسسه تحقیقات فناوری جورجیا، در سال 2015 به C4ISRNET گفت: «علیرغم داشتن یک نام مسلماً احمقانه، Angry Kitten نشان دهنده فناوری بسیار جدی است. بهبود قابلیت ها و آمادگی جنگنده های جنگی در سازمان های حامی ما: ارتش، نیروی دریایی و به ویژه جامعه رزم هوایی نیروی هوایی ایالات متحده.



منبع

لاکهید سفارش ۵۹ میلیون دلاری مجموعه جنگ الکترونیکی سایبری Stryker را دریافت کرد

محققان به این موضوع به عنوان EW شناختی اشاره کردند، سیستم‌هایی که از یادگیری ماشین و سایر فناوری‌های پیشرفته برای انتخاب ابزاری برای پارازیت، تجزیه و تحلیل اثربخشی آن و سپس تصحیح خود برای بهره‌برداری از ضعف شناسایی‌شده استفاده می‌کنند. این عمل با استفاده از کاه، موادی که برای گیج کردن رادار استفاده می شود، یا سایر اقدامات رایج تر متفاوت است.

او در بیانیه‌ای گفت: با Angry Kitten، «نرم‌افزار بر اساس عملکردی که در برابر تهدیدات خاص مشاهده می‌کردند ظرف چند ساعت به‌روزرسانی شد و سپس بهبود یافت، و این پیشرفت‌ها در طی آزمایش پرواز روز بعد تأیید شد». انجام این کار با نرم افزارها و ابزارهایی که برای استانداردهای باز طراحی نشده اند، واقعاً سخت است.

نسل بعدی تجهیزات جنگ الکترونیک مؤسسه تحقیقات فناوری جورجیا - که در یک غلاف آبی روشن در پایین عکس حمل می شود - در حال آزمایش پرواز بر روی یک هواپیمای آموزشی جت L-39 آلباتروس است.  (Stan Sutphin/GTRI)

واشنگتن – یک گربه وحشی ممکن است به تغییر نحوه رویکرد ارتش ایالات متحده به جنگ الکترونیک کمک کند.

به گفته مقامات آمریکایی، تسلط بر طیف الکترومغناطیسی در نبرد با چین یا روسیه، دو تهدید مهم امنیت ملی، حیاتی خواهد بود. جنگ مدرن به شدت به طیفی متکی است که برای برقراری ارتباط با نیروهای دوست، شناسایی و سرکوب مخالفان و هدایت سلاح ها استفاده می شود.