جو روگان در یک قسمت پادکست گفت: «احمق ها با دونالد ترامپ یک پادشاه داشتند».

“منظورم این است که لعنتی برای خلاص شدن از شر همه گروه‌های ذینفع خاص، خلاص شدن از شر همه لابی‌ها، چه کسی امضا می‌کند؟ روگان در کلیپی که توسط Mediaite منتشر شده است، می گوید: «او خیلی خارجی بود.

روگان گفت که در آینده نامزدهای بیشتری مانند سانتوس وجود خواهند داشت و سیاست یک “دنیای ناخوشایند و سازشکار” است.

روگان در حالی که از یکی از حامیان ترامپ تقلید می کرد، گفت: “او کامل نیست، اما حداقل واقعی است” – مثل این که او با آن فکر می کرد.

روگان: “من به هیچ وجه، شکل و شکل حامی ترامپ نیستم. بیش از یک بار این فرصت را داشته ام که او را در برنامه خود داشته باشم. هر بار نه گفته ام.” گفت در ماه جولای. “من نمی خواهم به او کمک کنم. من علاقه ای به کمک به او ندارم.”

پادکست جو روگان گفت که “احمق ها با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، پادشاه داشتند”.

پورتنوی موافقت کرد و گفت که تشکیلات سیاسی نمی‌دانستند چگونه به ترامپ واکنش نشان دهند، زیرا او به گونه‌ای رفتار می‌کند که آنها انتظارش را نداشتند.

جو روگان گفت که “احمق ها با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، پادشاه داشتند”.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    روگان در مورد یک قسمت پنجشنبه از پادکست Joe Rogan Experience هنگام صحبت با بنیانگذار Barstool Sports Dave Portnoy در مورد سیاست اظهار نظر کرد.

    ترامپ قبلاً در مورد روگان مثبت صحبت کرده بود و او را “مرد جالب و محبوب” خطاب کرده بود و پس از بحث و جدل در مورد استفاده قبلی مجری پادکست از کلمه N از او دفاع کرد.

    علی‌رغم محبوبیت روگان در محافل راست‌گرا، او قبلاً ترامپ را نادیده می‌گرفت و مدعی شده بود که درخواست‌های متعدد او برای حضور در پادکست خود را رد کرده است.

    روگان گفت: “و احمق ها یک پادشاه داشتند. احمق های زیادی وجود دارد.” و مهم نیست که او چه می گوید، مثلاً برای آنها، او آنها را نمایندگی می کند.»

    روگان همچنین از بزرگترین رقیب ترامپ، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، که به گفته او «رئیس جمهور خوبی» خواهد بود، ابراز حمایت کرده است.

    روگان پیش از این با وجود سخنان مثبت ترامپ در مورد رئیس جمهور سابق، او را نادیده گرفته بود.

  • جو روگان و دونالد ترامپ

    جو روگان (L) و دونالد ترامپ (R).ماریو تاما/گتی ایماژ مایکل اس. شوارتز/گتی ایماژ

    • این دو در مورد جورج سانتوس، نماینده جمهوری خواه تازه سوگند خورده صحبت کردند، که پس از گزارش ها فاش شد که او بخش های زیادی از رزومه خود را در حین مبارزات انتخاباتی جعل کرده است.

      روگان این اظهار نظر را هنگام صحبت با بنیانگذار Barstool Sports Dave Portnoy در مورد سیاست بیان کرد.

    “و همچنین افرادی که این کار را نکردند، احساس نکردند که توسط کسی که همیشه مسئول بوده است نمایندگی می شود. و اکنون این مرد است و پسر آنهاست.”