جرد کوشنر پس از پرسیدن یک سوال سخت توسط مجری برنامه «فاکس و دوستان» به تکاپو افتاد

برت بایر، فاکس نیوز، ترامپ را تعطیل کرد: اسناد اوباما به درستی مدیریت شد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

سپس، پس از ارائه توپ سافت‌بال دیگر از میزبان مهمان کیتی پاولیچ درباره اینکه آیا کسی واقعاً می‌تواند به روند اینجا اعتماد کند، کوشنر از سؤال ساده و مشروع دوسی متعجب به نظر می‌رسید: «چرا رئیس‌جمهور سابق این همه چیز طبقه‌بندی شده در Mar-a- دارد. لاگو؟»

استفان کولبرت، آینسلی ارهارت، خبرنگار فاکس نیوز را به دلیل تئوری «احمقانه» حمله ترامپ، اف بی آی، شرمنده کرد.

مصاحبه با کوشنر آغاز شد و اظهار داشت که “همانقدر مردم شوکه شده بود” از تصمیم FBI برای پیروی از حکم فدرال و اجرای بازرسی اموال ترامپ، و آن را به “حملات بی امان” علیه او در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری او مرتبط می کند.

کوشنر و قبل از اینکه برای دفاع از پدرشوهرش برگردد، پاسخ داد: «بنابراین من دقیقاً با محتوای آن آشنا نیستم. بنابراین، او به جای پاسخ به سوال دوسی، مماس گسترده‌ای را در مورد «کانال پشتی مخفی» آغاز کرد که تلاش برای راه‌اندازی با روسیه در دوره انتقالی پس از انتخابات 2016 را رد می‌کند و اذعان کرد که این اولین بار نیست که خانواده‌اش متهم به آن می‌شوند. ارتکاب “خیانت”.

فاکس نیوز / اسکرین شات

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

استیو دوسی در میان تنها مجریان فاکس نیوز بوده است که حمله اف بی آی به تفرجگاه مار-آ-لاگو دونالد ترامپ را جدی گرفته است. بنابراین جارد کوشنر نباید آنقدر متعجب می شد که ادامه داد فاکس و دوستان برای تبلیغ خاطرات جدیدش و با کمترین کباب‌هایی مواجه شد که چرا پدرشوهرش ظاهراً صدها سند طبقه‌بندی شده را در محل اقامت شخصی‌اش نگه می‌دارد.

فاکس نیوز / اسکرین شات

با این کار، کیلمید موضوع را به کلی تغییر داد و به کوشنر فرصت داد تا در هنگام خروج از خدمات عمومی، آنتونی فائوچی را با انگشت بکشد. کوشنر پس از اشاره به این که فائوچی بیشتر به دفاع از خود علاقه مند بود تا «انجام کارها»، به ترامپ اعتبار داد که هر کاری که می توانست برای «نجات زندگی» انجام دهد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

او ادامه داد: «بنابراین من فقط فکر می‌کنم باید بسیار مراقب مطالبی که می‌خوانید باشید و بدیهی است که فقط منتظر بمانید تا واقعیت‌ها توسعه یابند. “اما چیزهای زیادی وجود دارد که در سال های گذشته در مورد آنها بیش از حد تهویه شده است که معلوم شد چیزی نبود.”

کیلمید و عملاً جمله مهمانش را تمام کرد، گفت: «درسته، و بدان که آن‌ها نگرفتند و تقریباً تو را پایین آوردند. و با دانستن اینکه شما بی گناه هستید، تمام وقت و تمام آن مصاحبه ها را دادید و هنوز باید فکر می کردید که آیا این روند کار می کند یا خیر.

کوشنر گفت: “باز هم به همین دلیل است که من این کتاب را نوشتم، این بود که می‌خواستم مردم واقعاً بفهمند که زندگی کردن در آن چگونه است که وقتی می‌دانی هیچ اشتباهی انجام نداده‌ای، آنجا تلاش می‌کنی کارهای خوبی انجام دهی.” تا جایی که می‌توانست، «و مردم آنجا هستند که تو را به همه این چیزهای احمقانه متهم می‌کنند و تو باید ثابت کنی که آن چیزها اتفاق نیفتاده است».

از آنجا، کوشنر مکالمه را با کمک به کتابش هدایت کرد فاکس و دوستانبرایان کیلمید، که ظاهراً خوشحال بود که او را از پاسخ دادن به سؤال اصلی دوسی نجات دهد.