جرارد باتلر می‌گوید هیلاری سوانک، بازیگر «PS I Love You» پس از اینکه نزدیک بود چشم او را در صحنه‌ای که اشتباه می‌کرد «درآورد» مجبور شد «به بیمارستان منتقل شود»: «نزدیک بود او را بکشم».

باتلر با یادآوری لحظه ای که در «نمایش درو بریمور» بود، گفت: من تازه شروع به گریه کردم.

خوشبختانه، سوانک خوب بود، و به نظر می رسد که آن دو به آن خندیده اند. آنها از زمان بازی در این فیلم با هم عکس گرفته اند.

کلیپ از آویزهای باتلر در یک صحنه به صورت سوانک رفت و او را برید.

  • در حالی که ستاره فیلم جدید “هواپیما” در حال گفتگو با درو بریمور در مورد حرفه خود در “شوی درو بریمور” بود، رام کام ظاهر شد و او فاش کرد که – اگرچه او از همکاری با سوانک بسیار خوشحال بود – “من نزدیک بود بکشم. او.”

    در این صحنه، باتلر قرار است آویزهای خود را چنان محکم ببندد که باعث شود گیره ای که به بوکسورهای شبدری او وصل شده است، پرواز کند. در نسخه تمام شده فیلم، کلیپ به صورت او برخورد می کند.

    جرارد باتلر با کت و شلوار تیره

    ستاره «300» سپس توضیح داد که چگونه یک استریپ تیز خنده دار در طول دو روزی که آنها صحنه اتاق خواب را فیلمبرداری می کردند اشتباه شد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    باتلر ادامه داد: او باید به بیمارستان منتقل شود. “در سه ثانیه همه رفتند و من فقط با شلوارک بوکسرم و چکمه هایم و یک جفت جوراب آنجا نشسته ام و شروع کردم به گریه کردن.”

    باتلر به بریمور توضیح داد: “مردم دوربین برای محافظت از خود در برابر این گیره تمساح جلوی پلاستیکی داشتند، این بسیار خطرناک بود.” “باید آن را پینگ کنم و از روی صورتم رد شود. دارم به سمت تخت می‌خزم، گیر می‌کند، رها می‌شود، بالای سرم پرواز می‌کند، ضربه می‌زند. [Swank] در سرش، سرش را می برید، من او را باز کردم.»

    هیلاری سوانک و جرارد باتلر در جوایز Independent Spirit 2011.دیوید لیوینگستون/WireImage/Getty

    جرارد باتلر از مجروح شدن هیلاری سوانک در مجموعه «PS I Love You» یاد می کند.

  • او در آن زمان به یاد داشت که هیلاری سوانک را زخمی کردم، تقریباً چشم او را بیرون آوردم، دو روز خودم را احمق کردم و این تنها چیزی است که باید برای آن نشان دهم. او به بیمارستان می رود، هیچ کس سر صحنه نیست.

    هیلاری سوانک در کنار جرارد باتلر ایستاده است

    جرارد باتلر لحظه وحشتناکی را که در کار با هیلاری سوانک در حین ساخت کمدی رمانتیک سال 2007 به نام “PS I Love You” داشت، فاش کرد.

    جرارد باتلر.جیمی مک کارتی/گتی