پلیس فلوریدا دعوای وحشیانه بین دو زن و کارمند هواپیمایی را شکست، اتهامات را تشکیل داد: ویدیو

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید



منبع

پلیس میامی داد روز سه شنبه دو زن را پس از درگیری با یک کارمند هواپیمایی در فرودگاه بین المللی میامی دستگیر کرد.

به گفته پلیس، کارمند در اثر برخورد تابلو بر روی صورتش دچار بریدگی شد و او به بیمارستانی در همان نزدیکی منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

میامی، ایالات متحده – 13 فوریه 2016: مردم و اتومبیل ها در کنار ترمینال فرودگاه بین المللی میامی در میامی حرکت می کنند.

ماکیان مرسر، 20 ساله، از دورهام، کارولینای شمالی، سپس یک تابلوی پلاستیکی به سمت یکی از کارکنان خطوط هوایی پرتاب کرد و بحث به سرعت بالا گرفت.

فلوریدا بیوه از کشته شده مایکروسافت EXEC همسر سابق خود را پس از دستگیری مظنون فراخواند

مقامات فدرال در فلوریدا 25 نفر را در ارتباط با طرحی برای ایجاد دیپلم های جعلی پرستاری متهم می کنند

به گفته پلیس، ایستگاه NBC WTVJ در میامی گزارش داد که این دو زن 45 دقیقه برای پرواز خود تاخیر داشتند و به گفته پلیس از سوار شدن به هواپیما منع شدند.

سخنگو گفت: «آنها پرخاشگر شدند و یکی از مشتریان به یکی از اعضای تیم حمله کرد که متعاقباً نیاز به درمان داشت. “ما حمایت کامل خود را از عضو تیم مجروح ارائه می کنیم و از رفتار دو مشتری که در نهایت دستگیر شدند، وحشت زده شده ایم. هر دو به طور دائم از پرواز با ما در آینده منع خواهند شد.”

یکی از سخنگویان خطوط هوایی Frontier با فاکس نیوز دیجیتال تایید کرد که این دو زن برای بررسی پرواز خود پس از زمان تعیین‌شده برای چک‌این به یکی از باجه‌های شرکت هواپیمایی مراجعه کردند.

هنگامی که مرسر توسط پلیس بازداشت شد، جانیه نگار، 21 ساله، همچنین اهل دورهام، کارولینای شمالی، با ایستادن بین افسران و فریاد زدن “به او دست نزنید” مداخله کرد.

فرودگاه میامی

این گزارش خاطرنشان کرد که پلیس همچنین نگار را دستگیر کرد و او به مقاومت در برابر دستگیری و اخلال در رفتار متهم شد. مرسر به مقاومت در برابر دستگیری، رفتار بی نظم و بدرفتاری متهم شد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید