تزریق ژل و بوتاکس کلینیک زیبایی آوینا

پس از تزریق فیلر یا ژل نیز یک سری مراقبت‌ها باید انجام گیرد که شامل موارد زیر است. قبل از تزریق ژل می‌بایست یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید. تا مراقبت‌های لازم را بر اساس سابقه ی بیماری احتمالی شما ارائه دهد. اما یک سری مراقبت ها به صورت عمومی است که باید از آن ها اطلاع داشته باشید.

قرص تبخال بعد از تزریق ژل لب – درمان تبخال بعد از تزریق ژل

گاهی نیز فیلر را دور لبها تزریق می کنند تا مرز آنها با پوست صورت مشخص شود. این درمان برای اصلاح لبهای نازک به کار می‌رود اما برای برطرف کردن مشکلاتی مانند افزایش طول لب نیز کاربرد دارد. ژل‌های تزریقی در انواع متنوعی در بازار وجود دارند؛ اما پیداکردن ژلی که علاوه بر داشتن استانداردهای لازم، مورد تأیید وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا باشد، کار راحتی نیست. یافتن ژل مناسب و باکیفیت در وهله اول به بودجه شما بستگی دارد.

» موارد منع برای تزریق ژل

تزریق ژل در این ناحیه می‌تواند به جبران حجم از دست رفته در ناحیه شقیقه یا گونه کمک کند. به علاوه از تزریق ژل لب می‌توان برای لیف لب‌ هم استفاده کرد. فیلر یا ژل نوعی پرکننده یا حجم دهنده است که می‌تواند به قسمت‌های مختلف پوست تزریق شده و با هدف جوان‌سازی، فرم دهی و حجم دادن به این قسمت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. موادی که برای این کار استفاده می‌شوند؛ بسیار با بدن سازگاری دارند و به طور معمول از ترکیبات طبیعی بدن به دست می‌آیند. به همین دلیل کمترین عوارض را به دنبال داشته و رفته‌رفته توسط بدن جذب می‌شوند. با افزایش سن، صورت دچار افتادگی می‌شود و اغلب اولین علامت آن از بین رفتن حجم ناحیه گونه است.

تزریق ژل و بوتاکس کلینیک زیبایی آوینا

ژل‌ها خود نوعی فیلر هستند که تنها برای حجیم کردن ناحیه‌های خاصی از اموزش تزریق ژل بطور حرفه ای صورت استفاده می‌شوند. تزریق ژل لب، تزریق ژل چانه، ژل گونه و … بسیار رایج است. فیلرهای اسید هیالورونیک یک گزینه موقتی هستند و در نتیجه برای افرادی به کار می‌روند که اولین بار است برای رفع چین و چروک اقدام می‌کنند. فیلر در لب، نسبت به چین‌های لبخند، معمولاً زودتر از بین می‌رود. برخی فیلرهای هیالورونیک اسید مانند والوما ، دوام بیشتری دارند اما محدود به نواحی خاص مانند گونه هستند. این ماده طبیعی در پوست تمام انسان‌ها وجود دارد و به حفظ طراوت و رطوبت پوست کمک می‌کند.

  • این ماده که در کنار چربی به عنوان یکی از برترین پرکننده‌ها شناخته می‌شود، می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن نتیجه ایده‌آلی را برای شما به همراه داشته باشد.
  • میبینید که تخصص پزشک و پیروی از دستورالعمل‌ های وی مهم‌ ترین عاملی است که می‌تواند از بروز مشکلات احتمالی پیش‌ گیری کند لذا اهمیت این موضوع را دست‌کم نگرفته و به آن دقت کنید.
  • اما آنچه حائز اهمیت می باشد عوارضی طولانی مدت همانند گلوله گلوله شدن، جابجا شدن، عفونت ها می باشد .
  • اعتبار و سابقه کلینیک، تخصص پزشک، مهارت و دقت او، میزان ژل مصرفی و نوع برند مصرفی و … از فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت تزریق فیلر محسوب می‌شوند.

به همان اندازه که اندام تناسلی زن برای داشتن رابطه جنسی سالم و با لذت موثر است، اندام تناسلی مرد نیز باید وضعیت مطلوبی داشته باشد. معمولا زمانی از تزریق ژل به اندام تناسلی مردان استفاده میشود که فرد متقاضی افزایش و بزرگ کردن اندامش باشد. نقطه جی به ناحیه ای از اندام تناسلی زنان گفته میشود که تحریک آن موجب میشود فرد از رابطه جنسی اش لذت بیشتری برده و به ارگاسم برسد.

مشابه هر عمل دیگری، تزریق ژل نیز ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد و موجب بروز علائمی شود که آزاردهنده است. فیلر های تولید شده شرکت‌ های Juvederm و Restylane از معروف‌ ترین و بهترین برند هایی است که توسط پزشکان متخصص توصیه می‌شود و همواره سلامت و کیفیت آن در بین عوام تضمین‌ شده است. افراد زیادی هستند که مایل‌اند عمل تزریق ژل را انجام دهند اما دراین‌بین تنها برخی شرایط عمل را داشته و برخی نیز در ایده آل ترین حالت ممکن قرار دارند. قبل از گذشت دو هفته از تزریق فیلر، از مصرف زنجبیل، ویتامین E، جنسینگ و سیر خودداری نمایید.

هدف اصلی از تزریق ژل به قسمتهای مختلف بدن مانند لب، جبران حجم از دست رفته ناحیه مورد نظر است. چرا که با افزایش سن معمولا میزان کلاژن پوست کاهش پیدا میکند و پوست حالت خستگی و افتادگی پیدا میکند. مدت زمان ماندگاری اثرات ژل های تزریقی به محصول، ناحیه درمان و خود بیمار بستگی دارد. ژل های حاوی اسید هیالورونیک موقتی ترین گزینه هستند و بنابراین اغلب برای بیمارانی که برای اولین بار ژل تزریق میکنند، توصیه می شود. با گذشت زمان به‌مرور پوست دست پر از چین‌وچروک شده و حالت سفت و ارتجاعی خود را از دست می‌دهد.