به گفته این گزارش، به سربازان روسی که به اوکراین اعزام شده بودند، گفته شد که واقعاً مجبور نیستند با کسی بجنگند. بسیاری از آنها به سرعت کشته شدند.

تحقیقات تایمز بر اساس مصاحبه با سربازان روسی و خودی های کرملین، اسناد به دست آمده و رهگیری ها، ناکامی های روسیه در طول درگیری های جاری را شرح داد.

آنها به شدت کمبود غذا و تجهیزات داشتند و هیچ نقشه، کیت پزشکی، دستگاه واکی تاکی کار یا گلوله کافی نداشتند.

اینسایدر پیش از این گزارش داده است که حدود 300000 نفر به عملیات فراخوانده شدند و وضعیت مشابهی با سربازان عادی دریافت کردند.

این تحقیقات تصویری تاریک از عملکرد درونی تهاجم ناموفق پوتین، از میدان نبرد، از ساختار فرماندهی روسیه، تا رهبران ارشد آن ترسیم کرد.

با این حال، آنها گفتند که نمی ترسند زیرا فرماندهان آنها به آنها اطمینان دادند که در نبرد واقعی نخواهند بود.

به گفته نیویورک تایمز، به سربازان روسی که برای جنگ در اوکراین خدمت می‌کردند، گفته شد که با جنگ مواجه نخواهند شد.

  • بسیاری پس از اعزام به خط مقدم با آموزش و تجهیزات اندک به سرعت کشته شدند.

  • میخائیل از یک بیمارستان نظامی در خارج از مسکو به روزنامه گفت: “این جنگ نیست، بلکه نابودی مردم روسیه توسط فرماندهان خود است.”

    بر اساس تحقیقات جدید نیویورک تایمز، فرماندهان آنها به سربازان روسی اعزامی به اوکراین گفته بودند که “هرگز نبردی را نخواهند دید” و اندکی بعد در نبرد کشته شدند.

    روسیه

    در سپتامبر، حدود هفت ماه پس از جنگ در اوکراین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، بسیج نسبی نیروهای ذخیره نظامی این کشور را اعلام کرد.

    آخرین افشاگری ها در مورد گمراه شدن سربازان سرباز وظیفه بازتاب گزارش های قبلی در مورد فریب خوردن سربازان روسی در مورد تهاجم است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    پس از فراخوان آشفته سربازان روسی، گزارش‌های گسترده‌ای مبنی بر حداقل آموزش برای سربازان جدید منتشر شد و گزارش شد که بسیاری از آنها ظرف چند هفته پس از ورود به اوکراین کشته شده‌اند.

    یک سرباز روسی که به خدمت سربازی اعزام شده بود، از “نابودی مردم روسیه توسط فرماندهان خود” ابراز تاسف کرد.

  • یک سرباز روسی که به خدمت سربازی اعزام شده بود به روزنامه درباره یک روز در ماه اکتبر گفت که شاهد کشته شدن بسیاری از هم رزمانش در نزدیکی شهر پاولیوکا در شرق اوکراین بود. او گفت که از 60 نفر از جوخه او حدود 40 نفر کشته شدند که تنها هشت نفر از جراحات جدی نجات یافتند.

    در ماه سپتامبر، نیویورک تایمز ده ها فایل صوتی ضبط شده از سربازان روسی در اوکراین منتشر کرد که شکایت داشتند که آنها “فریب خورده اند” و متوجه نشده بودند که به جنگ می روند.

    سربازان روسی در 13 ژوئیه 2022 منطقه ای را در شهر ماریوپل اوکراین اوکراین پاکسازی کردند.اولگا مالتسوا/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • اعضای پیش نویس تیپ 155 پیاده نظام نیروی دریایی روسیه به تایمز گفتند که واحد آنها متشکل از کارگران کارخانه، رانندگان کامیون و یک باریستای سابق است که برخی از آنها تجربه کمی در مورد سلاح گرم داشتند.