کنگره زمانی آنقدر تقسیم شده بود که جمهوری خواهان پس از انتخابات قدرت را از دست دادند و تعداد زیادی از نمایندگان کنگره مردند

با اکثریت 221 کرسی و دموکرات ها 213 کرسی دیگر را در اختیار دارند، کنترل جمهوری خواهان بر مجلس سفلی کنگره یکی از باریک ترین ها در تاریخ مجلس است.

در میان نمایندگان منتخب که درگذشت، نیکلاس لانگورث، رئیس مجلس نمایندگان بود.

انتخابات 1930 نشان داد که یک رفراندوم در مورد اقتصاد است

زمانی کنترل کنگره آنقدر نزدیک بود که جمهوری خواهان قبل از اینکه در واشنگتن دی سی گرد هم آیند قدرت را از دست دادند.

  • با هر انتخابات ویژه جدیدی که برگزار می شد، کشور بیشتر در رکود فرو می رفت و به دموکرات ها برتری می داد تا در رقابت های خود پیروز شوند.

    انتخابات ویژه عمدتاً به دست دموکرات ها رفت و کنترل مجلس نمایندگان را قبل از شروع دوره ریاست جمهوری تغییر داد.

  • اما در 13 ماهی که از روز انتخابات تا شروع دوره سپری شد، 14 نماینده منتخب جان خود را از دست دادند و راه را برای 14 انتخابات ویژه هموار کرد.

    واشنگتن دی سی: گارنر، رهبر دموکرات ها به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد. یک نمای کلی جالب از صحنه در مجلس نمایندگان در واشنگتن دی سی، زمانی که جان اچ. گارنر نماینده تگزاس، رهبر دموکرات ها با اختلاف اندکی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد. آقای گارنر در حال ایستاده در تریبون در حال برگزاری سوگند، که توسط نماینده پوگ از کارولینای جنوبی برگزار شد، دیده می شود.جورج رینهارت/کوربیس از طریق گتی ایماژ

    • به طور مشابه، انتخابات 1930 به دنبال یک رویداد اقتصادی مهم دیگر بود: سقوط بازار سهام در سال 1929.

      چهارده نماینده منتخب پس از روز انتخابات در سال 1931 و قبل از شروع دوره جدید درگذشتند.

    • در زمان شروع دوره در اواخر سال 1931، دموکرات‌ها در انتخابات ویژه، کنترل را از دست دادند، بنابراین حزب اکنون برتری 219-212 را نسبت به جمهوری‌خواهان داشت.

      اما مجلس نمایندگان در گذشته به شدت تقسیم شده است – و یک بار قبل از اینکه کنگره جدید فرصتی برای ملاقات داشته باشد، از حزب جمهوری خواه به دموکرات ها تبدیل شد.

      کنترل خانه در سال 1931 نزدیکترین کنترل تاریخ بود

      پس از انتخابات پاییز سال 1930، جمهوری خواهان با 218 کرسی قرمز و 216 کرسی آبی، پیشتازی اندکی در مجلس داشتند.

      واشنگتن دی سی: گارنر، رهبر دموکرات ها به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد.  یک نمای کلی جالب از صحنه در مجلس نمایندگان در واشنگتن دی سی، زمانی که جان اچ. گارنر نماینده تگزاس، رهبر دموکرات ها با اختلاف اندکی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد.  آقای گارنر در حال ایستاده در تریبون در حال برگزاری سوگند، که توسط نماینده پوگ از کارولینای جنوبی برگزار شد، دیده می شود.

      یک ماه پس از روز انتخابات در میان دوره ای 2022، کنترل مجلس نمایندگان رسما به جمهوری خواهان رسید.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



      منبع

      موفقیت دموکرات ها در انتخابات 1930 راه را برای آنچه که می توان آن را “موج آبی” نامید در پیروزی فراگیر ریاست جمهوری سال 1932 فرانکلین روزولت هموار کرد که به آغاز دوره پروژه های زیرساختی “نیو دیل” و هزینه های اجتماعی او کمک کرد.

      اقتصاد یکی از موضوعات مهم در رای گیری در سال 2022 بود که سطوح تورم به بالاترین میزان در 40 سال اخیر رسید.

      این سقوط کشور را در رکود بزرگ فرو برد و باعث شد رای دهندگان حزب جمهوری خواه را که از سال 1918 تحت کنترل بود، کنار بزنند.