ترامپ می‌گوید ظاهر تالار شهر CNN می‌تواند به فاجعه برای همه تبدیل شود

ترامپ که در دوران ریاست جمهوری خود و پس از آن بارها این شبکه را به عنوان “اخبار جعلی” مورد انتقاد قرار داده بود، گفت که CNN “از این که یک بار دیگر رتبه های فوق العاده (ترامپ!) را به دست آورد، ناامید است.

عکس: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، قبل از حرکت از هارلینگن، تگزاس، سوار بر ایر فورس وان شد.  (ماندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ، FILE)

The Great Task، یک کمیته اقدام سیاسی با حمایت لیز چنی، نماینده سابق جمهوری خواه، آگهی جدیدی را در روز سه شنبه راه اندازی کرد و گفت که برنامه ریزی شده این هفته در سی ان ان در نیوهمپشایر «قبل از و در حین تالار شهر برنامه ریزی شده رئیس جمهور سابق در شبکه در حالت.”

بیشتر: نظرسنجی: تردیدهای گسترده در مورد سن و تیزهوشی بایدن، فرصت جمهوری خواهان در سال 2024 است.

“هیئت منصفه ترامپ را متهم به تجاوز جنسی می داند. زمان عالی برای تالار شهر CNN!” نورمن اورنشتاین، محقق سیاسی، در یک توییت روز سه شنبه پس از انتشار اخباری مبنی بر مسئول شناخته شدن ترامپ.

رئیس جمهور سابق همچنین در حال حاضر تحت تحقیقات متعدد در مورد تلاش های خود برای لغو انتخابات 2020 است.

دیوید زاسلاو، مدیر عامل شرکت مادر CNN، برادران وارنر دیسکاوری، اخیراً گفت: مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی که جایگاه ترامپ در رقابت‌های 2024 حضور او در این شبکه را تضمین می‌کرد. زاسلاو گفت: «ما باید هر دو صدا را بشنویم.

بریتنی شپرد از ABC News در این گزارش مشارکت داشت.

این اولین باری است که رئیس جمهور سابق که اخیراً متهم شده و دو بار استیضاح شده است، از زمان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 در این شبکه ظاهر می شود، و ترامپ به عنوان اولین نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2024، یک سالن شهرداری را به عنوان بخشی از مجموعه ای از چنین انجمن هایی در طول دوره ریاست جمهوری سال 2024 ارائه می کند. چرخه

ترامپ می‌گوید ظاهر تالار شهر CNN می‌تواند به فاجعه برای همه تبدیل شود

عکس: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، قبل از حرکت از هارلینگن، تگزاس، سوار بر ایر فورس وان شد. (ماندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ، FILE)

سخنگوی سی‌ان‌ان در بیانیه‌ای گفت: «این تاون‌هال بخشی از سنت دیرینه CNN برای میزبانی از نامزدهای پیشرو ریاست‌جمهوری برای تاون‌هال‌ها و رویدادهای سیاسی است، و کسانی که برای انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنند مستقیماً با رای‌دهندگان ارتباط برقرار می‌کند، به عنوان بخشی از پوشش تبلیغاتی قوی شبکه». سی‌ان‌ان با این نوع رویدادها غریبه نیست و این تالار شهر اولین تالار در چرخه انتخابات 2024 خواهد بود.

عکس: خبرنگار CNN News، کیتلان کالینز، از اتاق توجیهی کاخ سفید، در 2 اوت 2018 در واشنگتن دی سی گزارش می دهد.  (مارک ویلسون/گتی ایماژ)

ترامپ می گوید ظاهر تالار شهر CNN می تواند به “فاجعه برای همه” تبدیل شود که در ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شد.





منبع

بیشتر: ترامپ در قبال کت و شلوار E. Jean Carroll مسئول بدنامی و افترا است

یک روز پس از اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا متهم به اتهام افترا و افترا شناخته شد، قرار است روز چهارشنبه در تالار شهر CNN شرکت کند – پس از سال‌ها نبرد تلخ با شبکه کابلی بر سر پوشش شدید آن.

روز سه‌شنبه، قبل از اینکه هیئت منصفه در مورد پرونده مدنی تجاوز جنسی توسط ای. جین کارول رای صادر کند، ترامپ گفت که این رویداد که توسط گوینده «سی‌ان‌ان امروز صبح» و خبرنگار سابق سی‌ان‌ان کاخ سفید، کیتلان کالینز مدیریت می‌شود، «می‌تواند تبدیل به یک شود. یک فاجعه برای همه، از جمله من، اما در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی Truth خود ادعا کرد، “آنها با من معامله ای بستند که نمی توانستم رد کنم!!!”

سخنگوی CNN به ABC News گفت که “هیچ موضوعی ممنوع است” زیرا انتقادات از ترامپ و CNN افزایش یافته است.

عکس: خبرنگار CNN News، کیتلان کالینز، از اتاق توجیهی کاخ سفید، در 2 اوت 2018 در واشنگتن دی سی گزارش می دهد. (مارک ویلسون/گتی ایماژ)

منتقدان سی‌ان‌ان گفتند که نباید به ترامپ یک پلتفرم زنده و در ساعات پربیننده بدهد – او را به عنوان یک کاندیدای دیگر ریاست‌جمهوری «عادی‌سازی» کند – و مدعی شدند که این بخشی از تلاش‌های جدید CNN برای جذب مخاطبان محافظه‌کارتر است.

این آگهی به رای دهندگان هشدار می دهد که “دونالد ترامپ ریسکی است که آمریکا هرگز نمی تواند دوباره آن را بپذیرد” و صحنه هایی از قیام 6 ژانویه را برجسته می کند.

آلیسا فرح گریفین، یکی از اعضای میزگرد در شبکه ABC News “The View” و یکی از اعضای سابق تیم ارتباطات ترامپ، توییت کرد کالینز “یکی از سخت‌ترین مصاحبه‌های موجود است. هرکسی که فکر می‌کند ترامپ بدون اینکه از او فراخوانده شود، از دروغ گفتن خلاص می‌شود، باید مصاحبه‌های گذشته او را تماشا کند. صادقانه متعجب شد که او موافقت کرد.”

در عین حال، برخی از ناظران به تطابق شخصی ترامپ و کالینز که به دلیل پوشش سخت اما منصفانه در دوران تصدی ترامپ شهرت داشت و یک بار پس از اعتراض به سؤالاتش از حضور در یک رویداد باغ رز منع شد، برجسته کرده اند.

سی‌ان‌ان با بیان اینکه تنها به ترامپ – کاندیدای فعلی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری – همان پلتفرمی را می‌دهد که به دیگر نامزدهای ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ می‌دهد، تلاش کرده است تا ادعای این منتقدان را رد کند.

این شبکه تالار شهر را که در کالج سنت آنسلم در نیوهمپشایر در ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می‌شود، تبلیغ کرده است که ترامپ در آن سوالاتی را از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه و بلاتکلیف مطرح می‌کند.