شوخی رویداد هرشل واکر را قطع می کند تا به او کاندوم بدهد

کمدین جیسون سلویگ چهره به چهره بود با ستاره سابق فوتبال در مراسمی در ماکون، جورجیا، در حالی که او چندین کاندوم با بسته بندی آبی به او پیشنهاد داد. در فیلم‌های رویارویی، یک واکر عصبانی را می‌توان دید که دستی روی سینه سلویگ می‌گذارد و چیزی می‌گوید، اما حرف‌های دقیق او ضبط نشده است.

واکر همچنین اخیراً به دلیل اصرار بر اینکه نشان کلانتری “افتخاری” که به او هدیه داده شده یک نشان واقعی اجرای قانون است، مورد انتقاد قرار گرفته است. او ادعا می کند که زمانی در مجریان قانون کار کرده است، حتی اگر هیچ مدرکی برای او وجود ندارد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

واکر پرداخت هزینه سقط جنین زن را انکار کرد اما اذعان کرد که چکی 700 دلاری برای او ارسال کرده است بدون اینکه بداند برای چه چیزی بوده است.

واکر که «ارزش‌های خانوادگی» را تبلیغ می‌کند و از خانه‌های بدون پدر به‌عنوان «مشکل بزرگ و بزرگ» انتقاد کرده است، در ماه ژوئن اذعان کرد که علاوه بر پسرش کریستین با همسر سابقش، سه فرزند دیگر با سه زن متفاوت دارد.

هنگامی که مجری کارتون سریال، جیمز اسمارت وود (با صدای خالق آر جی فرید)، واکر را برای گزارش یک جنایت با تلفن تماس گرفت، او به او گفت که تلفن همراهش از ماشینش دزدیده شده است.

واکر، که سناتور فعلی رافائل وارنوک (D-Ga.) را در رقابت های سنا به چالش می کشد، هیچ یک از کاندوم ها را نگرفت.

واکر چهارشنبه در سریال انیمیشنی «Tooning Out the News» که توسط استفن کولبرت از «The Late Show» تهیه شده بود، مورد شوخی قرار گرفت.

کریستین واکر، 22 ساله، پس از مطرح شدن اتهام، در توییتی خطاب به پدرش که از او جدا شده بود، گفت: «لعنتی از کاندوم استفاده کن». این اظهارات ممکن است الهام بخش شیرین کاری روز پنجشنبه باشد.

هفته گذشته، واکر از نظراتی که در مورد مخالفت با استثنائات قانون جورجیا که سقط جنین را بعد از تقریباً شش هفته منع می‌کرد، پاسخ داد، که اغلب قبل از اینکه اکثر مردم حتی از بارداری خود مطلع شوند، است. این قانون برای قربانیان تجاوز جنسی یا زنای با محارم استثناهایی دارد که تنها در صورتی می توانند سقط جنین کنند که گزارش پلیس برای آن جنایات ارائه کرده باشند.

یکی از اعضای «دروغگویان خوب»، دو نفر از شوخی‌های سیاسی، روز پنجشنبه یک رویداد تبلیغاتی هرشل واکر نامزد سنا را قطع کرد تا بسته‌ای کاندوم به او بدهد.

نامزد مشتاقانه پاسخ داد: «من به شما می گویم کاری که انجام می دهم این است که موضوع شما را گزارش می دهیم، و همه اینها و چیزهای دیگر. فکر می کنم عالی خواهد بود. کاری که ما انجام خواهیم داد این است که شما شماره ای دارید که بتوانم با آن تماس بگیرم؟

او در یک رویداد مبارزاتی در ماه مه گفت: «در ذهن من هیچ استثنایی وجود ندارد. همانطور که گفتم، من به زندگی اعتقاد دارم.

یک دوست دختر سابق – مادر کوچک‌ترین فرزندش، پسر 10 ساله‌ای که طبق گزارش‌ها به ندرت با او تماس می‌گیرد – اوایل این ماه واکر را به اصرار برای سقط جنین متهم کرد و گفت که او هزینه آن را پرداخت کرده است. واکر ادعا می کند که با سقط جنین مخالف است و علیه این روش مبارزه کرده است.

اسمارت وود به او شماره اشتباهی داد.

آن را در زیر بررسی کنید.

واکر در ان‌بی‌سی نیوز اصرار داشت که «هرگز» با استثنائات قانون «مخالفت» نکرده است، حتی اگر در اوایل مبارزات انتخاباتی خود خواستار ممنوعیت کامل سقط جنین بدون استثنا شد.