ترامپ با اشاره به نامزدی ریاست جمهوری 2024 اعلام کرد که جت شخصی بوئینگ 757 او قرار است بازگردد.

در این ایمیل آمده است: «ساخت این هواپیما مخفی مانده است – حتی رسانه های خبری جعلی هم از آن اطلاعی ندارند – و من نمی توانم منتظر بمانم تا آن را برای همه ببینند.

بوئینگ ۷۵۷ دونالد ترامپ.Gene J. Puskar/Associated Press

  • در ماه مارس، پس از اینکه هواپیمایی که او با آن سفر می کرد مجبور به فرود اضطراری شد، ایمیلی برای جمع آوری کمک مالی برای حامیانش ارسال کرد و به آنها درباره جت جدید «ترامپ فورس وان» توصیه کرد.

    رئیس جمهور سابق در برنامه Truth Social خود گفت که این هواپیما کاملاً مدرن و بازسازی شده است و عالی به نظر می رسد، همه در ایالت بزرگ لوئیزیانا انجام شده است و در پاییز 2022 یا شاید زودتر به آسمان باز می گردد. آماده شدن!”

    هواپیمای بوئینگ، که ترامپ فورس وان نامیده می‌شود، در طول مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ترامپ در سال 2016 مکرراً به عنوان وسیله‌ای برای تجمعات استفاده می‌شد. زمانی که رئیس جمهور شد، به استفاده از بوئینگ 747 رسمی رئیس جمهور یعنی ایر فورس وان روی آورد.

    اریک ترامپ در توییتر نوشت: «او بازگشته است»، در حالی که ویدیویی از کلمه «ترامپ» که روی هواپیما با نوشته‌های طلایی پوشانده شده بود، رونمایی کرد.

    در ماه مارس، ترامپ PAC ایمیلی برای جمع آوری کمک مالی به حامیان ارسال کرد و در مورد جت جدید «ترامپ فورس وان» به آنها مشاوره داد.

پل آلن، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت، قبلاً صاحب این جت 31 ساله بود. این هواپیما با وسایل طلای 24 عیار و سگک های کمربند ایمنی توسط ترامپ تزئین شده بود.

دونالد و اریک ترامپ اعلام کردند که هواپیمای بوئینگ 757 رئیس جمهور سابق آمریکا دوباره مورد استفاده قرار می گیرد.

  • بوئینگ ۷۵۷ دونالد ترامپ.

    در این ایمیل مستقیماً از اهداکنندگان بالقوه درخواست نشده بود که برای ساخت هواپیما کمک مالی کنند. اما شامل چندین پیوند به یک سایت اهدایی بود که در آن درخواست کمک های مکرر تا سقف 2500 دلار در ماه بود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    این خبر در حالی منتشر می شود که ترامپ همچنان به نامزدی مجدد ریاست جمهوری 2024 اشاره می کند.

  • در حالی که دونالد ترامپ همچنان به اشاراتی مبنی بر نامزدی برای ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 ادامه می دهد، پسرش اعلام کرد که هواپیمای VIP بوئینگ 757 وی پس از تعمیرات گسترده بازمی گردد.

    او در این ایمیل نوشت: «قبل از تبدیل شدن به بزرگترین رئیس جمهور تمام دوران، من با هواپیمای خود که به نام ترامپ فورس وان شناخته می شود، به کشور سفر کردم.