خداحافظی با عوارض نقدی، و برخی از تاریخ بدنام، در پل

با استقرار سیستم جدید، باجه‌های عوارضی که در حال حاضر وجود دارند، برداشته می‌شوند و پیوندی به فصلی به یاد ماندنی در تاریخ سیاسی نیوجرسی که به نام «بریج‌گیت» شناخته می‌شود، حذف می‌شود.

فورت لی، نیوجرسی (AP) – رانندگان قابل توجه در پل جورج واشنگتن: پول نقد شما اینجا خوب نیست.

رایت گفت: استفاده از یک سیستم الکترونیکی برای عوارض «به رانندگان بیشتری سریع‌تر و کارآمدتر خدمت می‌کند». اما، او هشدار داد، این بدان معنا نیست که دیگر ازدحام وجود نخواهد داشت زیرا وسایل نقلیه برای عبور از دهانه همگرا می شوند.

در سال 2013، ترافیک در فورت لی، نیوجرسی، زمانی که گروهی از فعالان سیاسی جمهوری خواه برخی از خطوط دسترسی منتهی به باجه های عوارضی را به تلافی یک شهردار دموکرات که دولت وقت آن زمان را تایید نمی کرد مسدود کردند، برای چند روز درگیر شد. کریس کریستی برای انتخاب مجدد

کریستی به هیچ چیز متهم نشد، اما دو نفر به اتهامات فدرال محکوم شدند. این محکومیت ها بعداً توسط دیوان عالی کشور لغو شد. دیگری که به جرم خود اعتراف کرده بود، این اقرار لغو شد.

تام رایت، رئیس انجمن طرح منطقه ای، گفت: “بسیاری از طرفداران برای مدت طولانی خواستار این بوده اند و این یک حرکت خوشایند است.”

پل جورج واشنگتن نه تنها یک گذرگاه برای ورود به شهر نیویورک، بلکه برای رانندگانی است که از 95 بین ایالتی استفاده می کنند. اداره بندر گفت سال گذشته بیش از 49 میلیون وسیله نقلیه از آن به سمت شرق عبور کردند و این پر استفاده ترین گذرگاه رودخانه هادسون است. توسط کامیون ها

این حرکت از سوی اداره بندر نیویورک و نیوجرسی راهی برای کمک به کاهش ازدحام در پل، شلوغ ترین سه گذرگاه رودخانه هادسون است که آژانس نظارت می کند.

اداره بندر گفت: عوارض بدون نقد از دسامبر 2020 در تونل هلند استفاده می شود و انتظار می رود تا اواخر امسال در تونل لینکلن آغاز شود.

رانندگان بدون E-ZPass که در غیر این صورت پول نقد پرداخت می‌کنند، در عوض پلاک‌های خودروی خود را با دوربین‌های سقفی عکس‌برداری می‌کنند و صورت‌حساب‌ها را از طریق پست برایشان ارسال می‌کنند.

از روز یکشنبه، رانندگانی که به دنبال عبور از رودخانه هادسون از نیوجرسی به نیویورک هستند، از سیستم عوارض الکترونیکی عبور خواهند کرد.

او گفت: «این مانند یک عصای جادویی نیست.



منبع