ایلان ماسک جو بایدن را به خاطر گافی دیگر پس از خواندن دستورالعمل های رئیس جمهور در تله پرومتر خود مورد تمسخر قرار داد.

در طول سخنرانی، بایدن دستورالعمل‌ها را پس از پایان نقل قول قرائت کرد: «قابل توجه است که درصد زنانی که برای رای دادن و شرکت در رای‌دهی ثبت نام کرده‌اند به طور مداوم بیشتر از درصد مردانی است که این کار را انجام می‌دهند. انتهای نقل قول.

جو بایدن و ایلان ماسکگتی ایماژ

  • با این حال، بایدن به دلیل خواندن دستورالعمل های «پایان نقل قول» و «یک بار دیگر خط را بخوانید» مورد تمسخر قرار گرفته است.

رئیس جمهور دستور اجرایی خود را پس از حکم دادگاه عالی Roe v. Wade تشریح کرد.

  • اگرچه ایالات متحده حداقل سن 35 سال را برای نامزدهای ریاست جمهوری تعیین می کند، هیچ محدودیت سنی بالایی وجود ندارد.

    اوایل امسال، ماسک پس از اینکه رئیس جمهور تسلا را از بحث درباره تولید خودروهای الکتریکی کنار گذاشت، بایدن را «عروسک جوراب مرطوب به شکل انسان» نامید.

    او دنبال کرد: خط را تکرار کن زن ها بدون…

    پرزیدنت بایدن و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا

    ماسک که ماه هاست در ملاء عام با رئیس جمهور درگیر شده است روز جمعه همراه با یک میم توییت کرد: “هرکسی که تله پرومتر را کنترل می کند، رئیس جمهور واقعی است!”

    رئیس‌جمهور پس از امضای فرمان اجرایی برای حمایت از زنانی که به دنبال سقط جنین هستند، در واکنش به لغو پرونده Roe v. Wade توسط دادگاه در 24 ژوئن صحبت می‌کرد.

    ایلان ماسک در یک سخنرانی تلویزیونی جو بایدن را به دلیل خواندن دستورالعمل های مربوط به تله پرومتر خود مورد تمسخر قرار داد.

  • ثروتمندترین مرد جهان قبلا گفته بود که هر کسی بیش از سن 70 سال باید ممنوع شود از نامزدی برای مناصب سیاسی بایدن و سلف او در کاخ سفید، دونالد ترامپ، به ترتیب 79 و 76 سال دارند.

    دشمنی بین رئیس‌جمهور و ماسک زمانی آغاز شد که تسلا در سال 2021 به اجلاس خودروهای الکتریکی در کاخ سفید دعوت نشد، علی‌رغم اینکه در سه سال گذشته از هر چهار خودروی الکتریکی در ایالات متحده، سه فروند فروش داشته است.

    از جمله کسانی بودند که او را مسخره کردند تیم یانگ، ستون نویس واشنگتن تایمز و همچنین مدیر عامل تسلا.

    ایلان ماسک پس از آنکه جو بایدن را در جریان سخنرانی درباره فرمان اجرایی جدید خود پس از حکم دادگاه عالی رو علیه وید، گاف دیگری انجام داد، به تمسخر گرفت.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع