ترامپ از سوی رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی جمهوری‌خواه مجلس سنا تأیید می‌شود

داینز با اشاره به قوانینی که به گفته او یکی از بزرگ‌ترین کاهش‌های مالیاتی در تاریخ آمریکا را به همراه داشته است، گفت: بهترین چهار سالی که من در سنای ایالات متحده گذرانده‌ام، زمانی است که پرزیدنت ترامپ در دفتر بیضی شکل کار می‌کرد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

در یک ظاهر داینز در پادکست «Triggered» دونالد ترامپ جونیور گفت که از حمایت ترامپ «مفتخر» است.

واشنگتن – سناتور استیو دینز، که رهبری کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه را بر عهده دارد، روز دوشنبه از دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری حمایت کرد.

ان‌بی‌سی نیوز پنجشنبه گزارش داد که بایدن آماده می‌شود تا سه‌شنبه سه‌شنبه، نامزدی خود را برای دومین دوره اعلام کند.

تا روز جمعه، ترامپ حمایت بیش از 50 عضو کنگره از جمله 9 سناتور و 48 نماینده را به دست آورده بود. بر اساس نظرسنجی اخیر ان بی سی نیوز، بیش از نیمی از جمهوریخواهان فلوریدا در مجلس نمایندگان آمریکا را تایید کرده اند، در حالی که تنها یک مورد برای ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا است که هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده و در انتخابات مقدماتی از ترامپ عقب تر است.

داینز گفت: «بیایید ساخت دیوار را به پایان برسانیم و امنیت مرزهای جنوبی خود را برای محافظت از جوامع خود به پایان برسانیم.

شرکت MAGA، یک ابر PAC همسو با ترامپ، دوشنبه شب در ایمیلی بر تایید داینز تاکید کرد.

حوزه نامزدهای حزب جمهوری خواه همچنان در حال گسترش است، نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی که همچنین سفیر ترامپ در سازمان ملل بود، کمپین ریاست جمهوری خود را در فوریه آغاز کرد و آسا هاچینسون، فرماندار سابق آرکانزاس، تلاش خود را برای نامزدی جمهوری خواهان در این ماه اعلام کرد.

داینز همچنین از موضع ترامپ در مورد مهاجرت تمجید کرد، موضوعی که او در مبارزات انتخاباتی خود بر آن تاکید کرده است.

تاییدیه دینز، آر-مونت، اولین تایید رئیس جمهور سابق از یکی از اعضای رهبری جمهوری خواه مجلس سنا در مناقصه سال 2024 است.

داینز گفت: “جو بایدن با ضعف خود به دشمنان ما قدرت داده و آنها را جسور کرده است. او فقط در طول روز زیر میز خود می لرزد.” به این دلایل و بسیاری دیگر، من مفتخرم که از دونالد جی. ترامپ برای ریاست جمهوری ایالات متحده حمایت می کنم.»

سناتور تیم اسکات از کارولینای جنوبی، یکی دیگر از رقبای احتمالی، کمیته اکتشافی ریاست جمهوری را در این ماه راه اندازی کرد، در حالی که مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق یکشنبه گفت که احتمالاً در مورد ورود به انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه «خیلی پیش از اواخر ژوئن» تصمیم می گیرد.