مجری «دیلی شو» دسی لیدیک نمی تواند باور کند فاکس نیوز «دیک خود را قطع کند»

برای اطلاعات بیشتر، گوش کنید و مشترک شوید پادکست آخرین خنده.

در حالی که جزئیات دقیقاً در مورد آنچه سقوط کرد هنوز در حال ظهور است، لیدیک گفت که او در این ادعا که کارلسون کاملاً برای سقوط غیرمنتظره خود از نظر متخصص محافظه کار کاملاً آماده نبود کاملاً مطمئن است. تعدادی از گزارش ها به گوشت گاو با روپرت مرداک اشاره می کنند نه دعوای افترای Dominion – به عنوان انگیزه پشت شلیک، یک واقعیت است نمایش روزانه میزبان مهمان طعنه آمیز می داند. او می‌گوید: «تاکر سال‌های زیادی را صرف گفتن این موضوع کرد که مکزیکی‌ها می‌آیند تا شغل ما را از بین ببرند. “معلوم شد که او باید نگران استرالیایی ها بود.”

بنابراین عجیب به نظر می رسید که اولین شب مهمان لیدیک که میزبان برنامه بود، اتفاقاً با اخبار بزرگی از امپراتوری تحت مالکیت مرداک مصادف شد: تاکر کارلسون از شبکه اخراج شد و بلافاصله اجرایی شد.

کمدی سنترال

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

در حال حاضر، او روی نگرانی در مورد زمان و مکان بعدی که کارلسون ممکن است ظاهر شود، یک لنگر یا چیز دیگری تمرکز خواهد کرد.

اولین پاسخ Lydic به این خبر «وای!» بود – به دنبال آن شگفتی واقعی از اینکه «شبکه‌ای بنابراین مخالف عمل جراحی تایید کننده جنسیت، فقط دیک خود را قطع کردند.»

می‌دانی آن نگاه احمقانه‌ای که همیشه در صورت تاکر کارلسون است؟ خوب امروز، او دلیل خوبی برای آن دارد.» لیدیک، قبل از بریدن به یک کلیپ از CNN که در آن به اشتراک گذاشتند که چکمه به کارلسون داده شده بود، گفت – و فاکس نیوز فقط یک بیانیه بسیار کوتاه در این مورد ارائه کرده بود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

کمدی سنترال



منبع

یکی از بزرگترین استعدادهای کمدین Desi Lydic، “Foxsplaining” اخبار است. نمایش روزانه مخاطبان – از جمله بمب قبلی که اتهام ترامپ بود.

لیدیک گفت: «خوشحالم که او رفته است. اما، اگر صادق باشم، در مورد کاری که او قرار است در آینده انجام دهد نیز کمی عصبی هستم. میدونی؟ انگار بعد از اخراج بابا جان. تو فقط می دانست او آنجا بیرون بود و روی پیتزا کار می‌کرد که اسهال بدتری به شما می‌دهد.»

در حالی که دلیل دقیق انتخاب مرداک برای تبر به کارلسون هنوز فاش نشده است، لیدیک گفت که او گزارش هایی می شنود مبنی بر اینکه این غول رسانه ای از برخی از تئوری های توطئه کارلسون در مورد 6 ژانویه اذیت شده است.