رده های بالای مبارزات انتخاباتی بایدن شروع به شکل گیری کردند

اکنون فولکز به رهبری کمپین انتخاباتی مجدد کمک خواهد کرد که صدها میلیون، اگر نگوییم میلیاردها دلار، به منظور حفظ کاخ سفید در دستان دموکرات ها، جمع آوری خواهد کرد. خبر استخدام فولکس اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد.

فولکس به AP گفت: «در یک محیط سخت، ما تصمیم گرفتیم با آن رای دهندگان ارتباط برقرار کنیم. و صراحتاً ما را از لیست دموکرات ها و حتی از رئیس جمهور بایدن متمایز کرد.

EPA محدودیت های جدیدی را برای انتشار گازهای گلخانه ای نیروگاه پیشنهاد می کند



منبع

چهار نفر از آشنایان به سی‌بی‌اس می‌گویند که کوئنتین فولکس، که به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی سناتور رافائل وارناک در سال گذشته در جورجیا فعالیت می‌کرد، قرار است به عنوان معاون مدیر کمپین انتخاباتی مجدد آقای بایدن خدمت کند. اخبار.

رده های بالای مبارزات انتخاباتی مورد انتظار رئیس جمهور بایدن در حال شکل گیری هستند، با یکی دیگر از عوامل دموکرات که مسئول پیروزی کلیدی حزب در سال گذشته است، آماده است تا در یک نقش عالی ایفای نقش کند.

کمپین بایدن همچنین در حال استخدام سایر عوامل حزب برای نقش‌های ارشد است، اما افراد آشنا با این مذاکرات می‌گویند انتظار می‌رود که ساخت این کارکنان در چند هفته آینده و در طول تابستان مدتی طول بکشد. به گفته افرادی که این روند را دنبال می‌کنند، کارکنان ارشد کمپین در نهایت قرار است ترکیبی از تنوع جغرافیایی، جنسیتی و قومی، اما مجموعه‌ای از تجربیات کمپین‌های اخیر را منعکس کنند.

با توجه به اینکه دستگاه ملی حزب آماده کمک به سرمایه گذاری و بسیج تلاش های انتخاب مجدد است، استفاده از رده های بالای رهبری DNC جای تعجب ندارد. حزب ملی قرار است انتخاب مجدد رئیس‌جمهور را تأیید کند و برنامه‌ای برای میزبانی هیچ مناظره‌ای برای ریاست‌جمهوری ندارد، حتی در شرایطی که رئیس‌جمهور قرار است با مخالفت اولیه اسمی از سوی فعالان ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور روبرو شود.

به گفته دو نفر از آشنایان به این گفتگو، سام کورنیل، مدیر اجرایی کمیته ملی دموکرات، و راجر لاو، معاون مدیر اجرایی DNC و مشاور ارشد سابق سناتور الیزابت وارن ماساچوست، در حال مذاکره برای پیوستن احتمالی به کمپین هستند. . به گفته یکی از افراد آشنا با این توطئه، اما براون، که سال گذشته کمپین موفقیت آمیز مارک کلی سناتور آریزونا را اداره می کرد، همچنین انتظار می رود که یک شغل ارشد را انتخاب کند.

اسکیمرهای جدید می توانند داده ها را از کارت های تراشه سرقت کنند

فولکس بومی روستایی الاویل، جورجیا است که در کمپین سال 2018 فرماندار ایلینوی جی دی پریتزکر نیز کار کرده است. ماه گذشته در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس، او به یاد آورد که چگونه مبارزات انتخاباتی وارناک نه تنها بر ایجاد حمایت در آتلانتا و اطراف آن متمرکز شد، بلکه در جوامع روستایی کوچکتر مانند الاویل، جایی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و جمهوری خواهان از نظر تاریخی به راحتی در انتخابات پیروز شدند، تمرکز کرد.

چگونه بانک‌ها در مورد اسکیمینگ تحقیق می‌کنند

نانسی کوردز و نیکول کیلیون در این گزارش مشارکت داشتند.

کورنال و لاو مورد پسند دستیاران ارشد کاخ سفید رئیس جمهور هستند که انتظار می رود در مبارزات انتخاباتی آتی نقش های استراتژیک بزرگی ایفا کنند. فولکز و براون منعکس کننده موفقیت های اخیر حزب دموکرات در دو ایالت نوسانی هستند که رئیس جمهور می خواهد دوباره پیروز شود تا پیروزی کالج الکترال را تضمین کند.

CBS News اولین بار گزارش داد جولی چاوز رودریگز، یکی از مقامات ارشد کاخ سفید و دستیار سابق سن. نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 کامالا هریس، قرار است به عنوان مدیر ستاد انتخاباتی آقای بایدن خدمت کند. به گفته دو نفر از آشنایان با برنامه، او پس از یک فرآیند مصاحبه گسترده که شامل چندین نامزد در سراسر حزب بود، انتخاب اصلی رئیس جمهور، بانوی اول و مشاوران ارشد او بود.