تاکر کارلسون درباره سخنرانی زلنسکی در کنگره دچار بحران شد

او به بینندگان گفت: «تا آنجا که ما می دانیم، هیچ کس قبلاً با لباس گرمکن در کنگره ایالات متحده صحبت نکرده است، اما آنها او را خیلی بیشتر از شما دوست دارند.

سفر زلنسکی در حالی انجام می شود که جمهوری خواهان آماده می شوند تا کنترل مجلس نمایندگان را در دست بگیرند و آینده کمک های ایالات متحده به اوکراین را مخفی نگه دارند. بسیاری از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه اخیراً از قطعنامه‌ای حمایت کردند که توسط مارجوری تیلور گرین، نماینده راست افراطی (R-Ga.) برای بررسی کمک‌های آمریکا به اوکراین در میان فشار صحبت‌های طرفدار روسیه از سوی شخصیت‌های راست افراطی مانند کارلسون، حمایت شد. گرچه این اقدام تصویب نشد، گرین گفت که در کنگره بعدی آن را مجدداً معرفی خواهد کرد.

مربوط…



منبع

کارلسون گفت: «نکته این بود که مدیر کلوپ استریپ اوکراین را حنایی کنیم و میلیاردها دلار دیگر از اقتصاد در حال فروپاشی خودمان به او بدهیم. تصور سناریوی تحقیرآمیزتر برای بزرگترین کشور روی زمین دشوار است، در واقع ممکن است غیرممکن باشد.

کارلسون نگران انتخاب لباس رهبر زمان جنگ بود.

زلنسکی در یک درخواست حضوری تاریخی در یک جلسه مشترک نادر کنگره از ایالات متحده برای کمک به کشورش برای مقابله با تهاجم روسیه تشکر کرد. در حالی که اوکراین وارد زمستانی بی‌رحمانه می‌شود، زلنسکی، با لباس‌های خستگی نبرد، بر اهمیت کمک ایالات متحده به مقاومت مداوم این کشور تأکید کرد.

جای تعجب نیست که او از درخواست زلنسکی برای پول و سلاح بیشتر خشمگین شد و از این فرصت برای حمله به او در چندین جبهه استفاده کرد.

تاکر کارلسون، خبرنگار فاکس نیوز، علیه ولودیمیر زلنسکی، سخنان عجیبی به راه انداخت و از اینکه رئیس جمهور اوکراین در سخنرانی خود در کنگره روز چهارشنبه «مانند مدیر یک باشگاه استریپ‌بازی لباس پوشیده بود» شکایت کرد.

در طول جنگ، کارلسون بارها تبلیغات روسیه را طوطی وار انجام داده و ادعاهای توطئه آمیز در مورد کمک ایالات متحده به اوکراین را افزایش داده است.