کارولین الیسون، که به تقلب در سقوط FTX اعتراف کرده است، ردپایی از برداشت‌های داغ در مورد کریپتو، علوم نژادی، و پلی آموری از خود به جای گذاشت. در اینجا برخی از قابل توجه ترین نقل قول ها آورده شده است.

نویسنده نوشت: “من به عنوان یک معتقد واقعی رمزنگاری وارد این موضوع نشدم، و بله، بیشتر کلاهبرداری ها و الگوهای رفتاری زمانی که به آن دست می یابید.”

Tumblr مرتبط با الیسون حاوی افکاری در مورد علوم نژادی یا آنچه نویسنده وبلاگ «HBD» یا «تنوع زیستی انسانی» می‌نامد، است. طرفداران تنوع زیستی انسانی، که برخی افراد آن را با اصلاح نژادی مرتبط می دانند، معتقدند که انسان ها را می توان به زیرگروه ها یا نژادهایی تقسیم کرد و نژادهای مختلف انسانی ذاتاً توانایی های فیزیکی و ذهنی متفاوتی دارند. این ایده تا حد زیادی توسط دانشمندان بی اعتبار شده است.

در یک پست قبلی در سال 2019، نویسنده تعدادی از ویژگی‌هایی را که در مردان جذاب می‌دانند، از جمله «کنترل بیشتر دولت‌های بزرگ جهان» و «توانایی‌های استدلال فضایی» بیان کرد.

کارولین الیسون

منبع: بهینه سازی جهان

در اینجا برخی از قابل توجه ترین نقل قول ها از آن حساب ها آورده شده است.

آرشیو Tumblr “بهینه سازی جهان” همچنین حاوی 92 پست با برچسب “#not sj go away” است، که در آن نویسنده نظرات خود را در مورد عدالت اجتماعی از جمله نقش های جنسیتی و نژاد بیان می کند.

این کاربر نقل قول نوشته بود: «اما جالب اینجاست که عدالت اجتماعی مرا با اقلیت های تحت ستم مهربان تر نکرده است. “این فقط باعث شد که در جاهایی پنهان شوم که افراد حساس در آنجا معاشرت نمی کنند. هر بار که کسی شوخی نژادپرستانه ای می کند یا عدالت اجتماعی را به سخره می گیرد، نفس راحتی می کشم، زیرا به این معنی است که من در یک فضای امن هستم، جایی که هیچکس نیست. فقط با بیان نظرم به شدت آسیب می بینم.”

منبع: بهینه سازی جهان

در مورد تفاوت های جنسیتی در ریاضی

منبع: بهینه سازی جهان

منبع: بهینه سازی جهان

نویسنده می نویسد: «هیچ یک از این مزخرفات غیر سلسله مراتبی؛ همه باید رتبه شرکای خود را داشته باشند، مردم باید بدانند که در رتبه بندی در کجا قرار می گیرند و باید جنگ های شرورانه قدرت برای رده های بالاتر وجود داشته باشد.

الیسون به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد. در اینجا برخی از آشکارترین نقل قول های موجود در این حساب های رسانه های اجتماعی آورده شده است.

در حالی که دیدگاه های الیسون مطمئناً بازتاب مستقیم کار او نیست، آنها به سؤالات بزرگ تری در مورد تنوع در صنعت ارزهای دیجیتال نگاشته می شوند. CoinDesk، یک نشریه ارزهای دیجیتال، خاطرنشان کرد که “مردان سفیدپوست بر کریپتو تسلط دارند” در حالی که یک مطالعه در سال 2022 از Morning Consult نشان داد که 62٪ از همه دارندگان ارزهای دیجیتال سفیدپوست و مرد هستند.

برای نویسنده، اهمیت کریپتو همگی به قدرت تمرکززدایی باز می گردد. “[D]به نظر می‌رسد که پول غیرحضوری متمرکز برای آزادی‌های مدنی و توانایی بسیار اساسی است و اگر دولت‌های استبدادی تهدیدی جدی برای تمدن باشند، که به نظر کاملاً دیوانه‌کننده نیست، می‌تواند در نهایت مهم باشد.»

الیسون مدیرعامل Alameda Research بود، یک شرکت بازرگانی که وجوه مشتریان را از FTX قرض می‌گرفت تا ضررهای خود را پوشش دهد و شرط‌بندی‌های مخاطره‌آمیز انجام دهد. زمانی که FTX و Alameda Research درخواست ورشکستگی کردند، او اخراج شد.

حساب‌های توییتر و تامبلر که گمان می‌رود با الیسون مرتبط هستند، حاوی تفکراتی درباره علم نژاد و نقش‌های جنسیتی است.

  • در یک پست فوریه 2020 در مورد “بهینه سازی جهان”، الیسون ممکن است جو را به “حرمسراهای امپراتوری چین” تشبیه کرده باشد.

    تا همین اواخر، الیسون سایه‌ای پشت موفقیت FTX و سام بنکمن-فرید بود که به طور گسترده‌ای به‌عنوان یک واندرکایند ارزهای دیجیتال شناخته می‌شد.

    پس از فروپاشی FTX، رابطه چندعشقی دوباره و غیرعادی الیسون و بانکمن-فرید با همکارانشان توجه صنعت را به خود جلب کرد. منابع ناشناس به CoinDesk گفتند که طبق گزارش‌ها، 10 عضو اصلی خانواده FTX و Alameda Research در خانه‌ای در باهاما با هم زندگی می‌کردند و همگی در رابطه با یکدیگر بودند.

    کارولین الیسوناسکرین شات از توییتر کارولین الیسون، @carolinecapital

    • درباره آخرین اظهاراتش

      در استفاده از محرک ها

      در میان محیط کاری با اکتان بالا FTX و Alameda Research، طبق گزارش ها، کارمندان به محرک هایی مانند آمفتامین، دارویی برای درمان اختلالات توجه روی آوردند.

      در یکی از حساب‌های احتمالی Tumblr الیسون، با عنوان «بهینه‌سازی جهان»، نویسنده بر هم‌افزایی طبیعی بین ارز دیجیتال و کلاهبرداری تأکید می‌کند.

      آخرین پست های عمومی الیسون چند توییت است که او در 6 نوامبر در دفاع از ترازنامه Alameda Research ارسال کرد.

      پس از انفجار صرافی ارزهای دیجیتال FTX، جهان در تلاش است تا درباره کارولین الیسون اطلاعات بیشتری کسب کند.

      این لزوما او را به طرفدار جذب زنان بیشتر به STEM تبدیل نکرد.

      در سال 2015، نویسنده با یکی دیگر از کاربران Tumblr که در مورد ایده عدالت اجتماعی و اینکه چگونه آزادی بیان را مختل کرده است، موافقت کرد.

      در یک پست Tumblr در سال 2020 که با “cw: توهین آمیز، متاسفم” آغاز شد، نویسنده علاقه خود را به تنوع زیستی بشر به دلیل “انگیزه قوی آنها برای قرار دادن مردم در دسته بندی ها” با استفاده از سیستم کاست هندی به عنوان مثال ابراز کرد.

      در 18 دسامبر، الیسون با دادستان‌های ناحیه جنوبی نیویورک به توافق رسید و به هفت اتهام از جمله کلاهبرداری با سیم و اوراق بهادار اعتراف کرد. این اتهامات حداکثر 110 سال حبس دارد. طبق توافق نامه الیسون، او موافقت کرده است که شواهدی را به دادستان ارائه دهد و در طول محاکمه های دادگاه درباره انفجار FTX “به طور واقعی شهادت دهد”.

      در ژانویه 2022، نویسنده پست دیگری با برچسب “#hbd cw” منتشر کرد که در آن “ساختارهای خویشاوندی” “اروپایی” و “آسیایی” را مقایسه کرد.

      در مورد اعتقادات او در علم نژاد

      در مورد اعتقاد به رمزارز

      نویسنده در سال 2018 نوشت: “روز اوف کلمب آمد و رفت و من کاملاً فراموش کردم که قصد دارم یک برداشت (متا ^ n)-برعکس داشته باشم که در واقع کلمب عالی بود.”

      منبع: بهینه سازی جهان

      نویسنده اضافه کرد، “اما من نیز نیاز واقعی و مبرم به ارزهای دیجیتال را دیدم.”

      منبع: @carolinecapital

      در مورد قدرت، سکس، و “چیزهای زیبای پسرانه”

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    از زمان نابودی FTX، یک حساب توییتر و دو وبلاگ Tumblr – که شامل جزئیات شخصی و حرفه‌ای است که با الیسون مطابقت دارد – به بزرگترین منابع اینترنت برای مدیر عامل سابق تبدیل شده‌اند. آنها چیزی را ارائه می دهند که می تواند نگاهی اجمالی به باورهای شخصی این جوان 28 ساله، از جمله افکار او در مورد تجارت ارزهای دیجیتال باشد.

    “کلیشه ای از مردم نژادپرست وجود دارد که آنها دوست دارند، فرض کنید هر فرد آسیای شرقی چینی یا چیزی شبیه به آن صحبت می کند. من متشکرم که افراد HBD دقیقاً برعکس آن هستند، و دوست دارند شما را به خاطر گفتن چیزی در مورد “هندی ها” بدون ذکر مشخص، مسخره کنند. این نویسنده نوشت: استان و کاست، زیرا بیایید، تفاوت های ژنتیکی در آنجا بسیار زیاد است.

    worldoptimization پاسخ داد: “بله همینطور.”

    منبع: @carolinecapital

    الیسون از سنین پایین استعداد طبیعی خود را برای ریاضیات نشان داد. او در مسابقاتی مانند جایزه ریاضی برای دختران شرکت کرد، که خود را “بزرگترین جایزه ریاضی برای دختران در جهان” می نامد، و او به تحصیل در رشته ریاضیات و علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد ادامه داد.

    الیسون در سال 2021 در توییتی نوشت: «هیچ چیز مانند مصرف منظم آمفتامین نیست که شما را درک کند که چقدر تجربیات انسانی عادی و غیر دارویی احمقانه است.

    در مورد بیزاری او از عدالت اجتماعی

    در ژوئن 2020، نویسنده وبلاگ Tumblr “بهینه سازی جهان” نوشت: “دختران فقط در ریاضیات خوب نیستند. فکر می کنم اولین مواجهه من با فمینیسم در مدرسه راهنمایی بود. من یک بچه تیم ریاضی بودم و یکی از چیزهایی که هنگامی که شما یک بچه تیم ریاضی هستید، به سرعت مشخص می شود که دخترها به اندازه پسرها در ریاضیات خوب نیستند.”

    22 دسامبر 2022: این داستان به‌روزرسانی شده است تا جزئیات معامله الیسون را منعکس کند.

    کارولین الیسون پس از اعتراف به هفت اتهام از جمله کلاهبرداری با 110 سال زندان مواجه است.