تاکر راهی برای سرزنش زنان برای تیراندازی دسته جمعی مردان جوان پیدا می کند

کارلسون در بازگشت به موضوع داروها، درباره مردانی که توصیف می‌کرد گفت: «تعداد زیادی از آنها توسط پزشکانشان داروهای روان‌گردان – SSRIها یا داروهای ضد افسردگی» تجویز شده‌اند.

پس از یک تیراندازی دسته جمعی دیگر، تاکر کارلسون آنچه را که به اعتقاد او یکی از عوامل مؤثر در استفاده مردان جوان از سلاح گرم بر روی تماشاگران بیگناه است، شناسایی کرد: زنانی که به آنها درباره «به اصطلاح امتیازشان» «سخنرانی» می کنند.

“پس آیا ارتباطی وجود دارد؟ خوب، ما به طور قطعی نمی دانیم،” کارلسون گفت. ما می دانیم که تعداد بسیار بیشتری از این داروها توسط کودکان نسبت به قبل مصرف می شود.

کارلسون گفت: «به رابرت «بابی» کریمو نگاه کنید، در حالی که عکسی از مظنون روی صفحه ظاهر شد. «آیا به آن مرد اسلحه می‌فروشی؟ به نظر می رسد که او مانند یک آجیل است؟ البته که انجام می دهد. پس چرا کسی زنگ خطر را به صدا نزد؟ خوب، شاید به این دلیل که او برجسته نبود.»

با این حال، مقامات در زندگی آنها – بیشتر زنان – هرگز از سخنرانی در مورد به اصطلاح امتیازشان دست نمی کشند. کارلسون تقلید کرد. “تصور کنید که. سعی کنید زندگی ناسالم تر و ناخوشایندتر از آن را تصور کنید. بنابراین بسیاری از مردان جوان در آمریکا دیوانه می شوند. تعجب کردی؟»

او قبل از ذکر چند مورد از تیراندازی دسته جمعی توسط مردان جوانی که داروهای تجویزی مصرف می کردند، گفت: «و این شامل تعداد کمی از تیراندازان دسته جمعی می شود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اخبار فاکس

«آنها از داروهای بی‌پایانی روان‌گردان که در هر مدرسه در کشور توسط افراد مستشاری که خود را به عنوان مشاور معرفی می‌کنند، بی‌حس شده‌اند. و البته آنها عصبانی هستند. آنها می دانند که زندگی آنها بهتر از زندگی والدینشان نخواهد بود. کارلسون گفت، آنها بدتر خواهند شد.

«شاید به این دلیل که در آمریکا مردان جوان زیادی وجود دارند که ناگهان بسیار شبیه این مرد می شوند و رفتار می کنند. این یک حمله نیست. کارلسون گفت: این فقط درست است. مجری فاکس سپس مواردی را علاوه بر رسانه‌های اجتماعی، پورن، بازی‌های ویدیویی و «علف‌های هرز مورد تأیید دولت» که به اعتقاد او منجر به رفتار نگران‌کننده این مردان جوان شده است، شناسایی کرد.

کارلسون برنامه سه شنبه خود را با بحث در مورد تیراندازی در رژه چهارم ژوئیه در هایلند پارک، ایلینویز، که گفته می شود توسط رابرت “بابی” کریمو 21 ساله، آغاز کرد. مجری فاکس نیوز اشاره کرد که چگونه مقامات گفتند که کریمو قبلاً دو بار در رادار آنها ظاهر شده است: در آوریل 2019 پس از اقدام به خودکشی و چند ماه بعد پس از تهدید او به “قتل همه” در خانواده نزدیک خود. پس از حادثه دوم، پلیس چاقو، خنجر و شمشیر را از خانه وی ضبط کرد. شکایتی صورت نگرفت و دستگیر نشد.