کارگردان عشق و رعد از ناتالی پورتمن پرسید که آیا می‌خواهد در فیلم «جنگ ستارگان» او بازی کند، اما فراموش کرده بود که در سه‌گانه پیش درآمد بازی کرده است.

پورتمن در «عشق و رعد» دوباره نقش دکتر جین فاستر، اخترفیزیکدانی را بازی می‌کند که این بار می‌تواند از چکش قدرتمند ثور استفاده کند.

ناتالی پورتمن در نقش مایتی ثور در فیلم
وایتیتی به سه گانه پیش درآمد «جنگ ستارگان» اشاره می کرد که در آن پورتمن نقش بسیار مهمی را نه تنها به عنوان ملکه (و بعداً سناتور) پادمه آمیدالا، بلکه به عنوان همسر مخفی آناکین اسکای واکر و مادر نهایی لوک و لیا اسکای واکر داشت.

padme star wars قسمت 2

ناتالی پورتمن در اولین نمایش Thor: Love and Thunder و در Star Wars

اولین بار در سال 2020 اعلام شد، کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، فیلم وایتیتی را “تازه، غیرمنتظره و… منحصر به فرد” توصیف کرد. به گفته Vanity Fair، فیلم Waititi احتمالاً فیلم بعدی «جنگ ستارگان» خواهد بود که در سینماها می بینیم.

وایتیتی با خنده افزود: «آنها را فراموش کردم.

او گفت که او به او یادآوری کرد که نقش مهمی در سه گانه پیش درآمد در نقش پادمه آمیدالا داشته است.

وایتیتی به رولینگ استون گفت که از پورتمن پرسید که آیا می‌خواهد در فیلم آینده‌اش «جنگ ستارگان» حضور داشته باشد.

  • در مورد پروژه «جنگ ستارگان» وایتیتی اطلاعات زیادی در دست نیست.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    به گفته وایتیتی، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، بیش از حد از این ایده استقبال کرد و گفت که می‌خواهد راهی بیابد تا Mighty Thor را به همراه پورتمن در این نقش به فیلم بیاورد.

    تایکا وایتیتی کارگردان «ثور: عشق و رعد» آنقدر مشتاق شانس همکاری با ناتالی پورتمن بود که برای لحظه ای رزومه طولانی او را فراموش کرد.

    ناتالی پورتمن در نقش مایتی ثور در «ثور: عشق و تندر»Jasin Boland/Marvel Studios

    وایتیتی به رولینگ استون گفت: “ناتالی به من گفت، بعد چه کار می کنی؟ و من گفتم “من سعی می کنم روی یک چیز از “جنگ ستارگان” کار کنم.” دنباله “ثور”. “آیا تا به حال دوست داشته اید در فیلم “جنگ ستارگان” حضور داشته باشید؟ او گفت: “من در فیلم های “جنگ ستارگان” بازی کرده ام.”

    ناتالی پورتمن در نقش سناتور پادمه آمیدالا در «جنگ ستارگان».لوکاس فیلم

    وایتیتی گفت: «اصولاً من اینطور بودم که بسیاری از طرفداران برای جین فاستر دلتنگ می شوند و مردم می خواهند دوباره او را ببینند.

    شما می توانید استدلال کنید که هیچ حماسه Skywalker بدون Padmé وجود نخواهد داشت.

    «ثور: عشق و تندر» از جمعه در سینماها اکران می‌شود. شما می توانید بررسی ما را در اینجا بخوانید.

    تایکا وایتیتی کارگردان «ثور: عشق و رعد» فراموش کرد که ناتالی پورتمن در فیلم‌های «جنگ ستارگان» بازی کرد.

  • وایتیتی گفت: «این کار زیاد قانع کننده نبود» و افزود: «او هرگز در مورد آن نشنیده بود. [Jason Aaron] اجرای کمیک، بنابراین من فقط چند کمیک برای او گذاشتم… هر زمان که بپرسید، چگونه فلانی را انتخاب کردیم؟ ما به آنها میلیون ها دلار پیشنهاد دادیم و آنها گفتند “بله!”

    ناتالی پورتمن با یک فرنچایز بزرگ غریبه نیست. سال ها قبل، او در سه گانه پیش درآمد «جنگ ستارگان» بازی کرد.الکس جی برلینر/ABImages، Lucasfilm