گاوین نیوسام تعطیلات خود را به مونتانا می‌رود – یکی از ۲۲ ایالتی که کالیفرنیا سفر با بودجه دولتی را به دلیل سیاست‌های ضد دگرباش جنسی+ ممنوع می‌کند.


گاوین نیوسام

فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام در یک کنفرانس خبری در Manny’s در سانفرانسیسکو در 13 اوت 2021 صحبت می کند.جاستین سالیوان/گتی ایماژ

  • فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوسام، روز جمعه با خانواده خود به مونتانا سفر کرد.

  • مونتانا به دلیل سیاست های LGBT از سفرهای ایالتی در کالیفرنیا منع شده است. نیوسام با بودجه دولتی سفر نکرد.

  • Newsom اخیراً یک تبلیغ سیاسی در فلوریدا پخش کرد که در آن از سیاست‌های فرماندار ران دیسانتیس در مورد جامعه LGBT و سقط جنین انتقاد کرد.

فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام در حال گذراندن وقت با خانواده در مونتانا است – ایالتی که در فهرست مکان‌های ممنوعه سفر کالیفرنیا با استفاده از بودجه ایالتی قرار دارد.

دفتر فرماندار تصریح کرد که نیوسام از بودجه دولتی برای این سفر استفاده نکرده است.

مونتانا، همراه با 22 ایالت دیگر، به دلیل سیاست های ضد دگرباشان جنسی مونتانا، از سفر با بودجه ایالتی منع شده اند.

ارین ملون، مدیر ارتباطات نیوسام، به اینسایدر گفت: «ممنوعیت سفر برای خرج کردن بودجه دولتی اعمال می‌شود. “هزینه سفر فرماندار توسط دولت پرداخت نمی شود. ارتباط این دو غیرمسئولانه است و به دروغ به معنای وجود چیزی ناخوشایند است.”

نیوسام روز جمعه برای تعطیلات به ایالت گنج رفت اما در ابتدا اعلام نکرد که به کجا سفر می کند. ملون گفت که او دوشنبه به خانه بازخواهد گشت. والدین همسر نیوسام، جنیفر سیبل نیوسام، ملکی در مونتانا دارند. این زوج در سال 2008 نیز در آنجا ازدواج کردند. CalMatters گزارش داد.

این اولین باری نیست که نیوسام به خاطر سفرهای شخصی خود مورد بررسی قرار می گیرد.

در سال 2020، در حالی که موارد COVID-19 در کالیفرنیا در حال افزایش بود، نیوسام پس از توصیه به جلوگیری از تجمعات اجتماعی در یک مهمانی شام خصوصی در لباسشویی فرانسوی شرکت کرد. حضور او با انتقادات گسترده ای مواجه شد.

Newsom اخیراً در روز یکشنبه تبلیغات سیاسی در فلوریدا پخش کرد که در آن از سیاست‌های LGBTQ+ و سقط جنین ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا انتقاد کرد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع