بخشودگی وام دانشجویی بایدن در دادگاه عالی به زودی به پایان برسد. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

دولت بایدن همواره بر استدلال قانونی خود ایستاده است.

حامیان این امداد عبارتند از دو اتحادیه کارگری برتر، انجمن آموزش ملی و فدراسیون معلمان آمریکا. ائتلافی از دولت های شهر و شهرستان در سراسر کشور؛ 21 ایالت تحت رهبری دموکرات ها و واشنگتن دی سی. و گروه های مدافع لیبرال مانند مرکز حمایت از وام گیرندگان دانشجویی و NAACP.

اما اکنون با این شکایت، میسوری در تلاش است استدلال کند که ایالت به دلیل این واقعیت که لغو بدهی دانشجویی ممکن است باعث شود موهلا برخی از درآمدهای خدمات وام را از دست بدهد که احتمالاً می تواند به ایالت میسوری منتقل شود، درآمد خود را از دست خواهد داد. نهمیاس گفت.

وام گیرندگان استدلال می کنند که طرح بایدن، رویه اعلان و اظهار نظر قانون رویه اداری را نقض می کند، یک قانون فدرال که سازمان ها را ملزم می کند تا قوانین را برای مردم توجیه کنند و به آنها فرصتی برای اظهار نظر بدهند.

تصمیم دادگاه تعیین می کند که آیا میلیون ها وام گیرنده تا سقف 20000 دلار بخشش وام دریافت خواهند کرد یا خیر.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    از نظر ماوین، صنعت وام دانشجویی شکسته شده است و پیشنهاد بایدن به کاهش آسیب وام گیرندگان کمک می کند.

    بیش از 170 عضو جمهوری خواه کنگره به همراه 17 ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان، اتاق بازرگانی ایالات متحده و بیش از 12 گروه مدافع محافظه کار، علیه معافیت بایدن بحث کرده اند.

    نتایج احتمالی متعددی وجود دارد – دیوان عالی می‌تواند این معافیت را به‌طور کامل به‌عنوان غیرقانونی لغو کند، یا حکم محدودتری صادر کند که در صورتی که یکی از پرونده‌ها را فاقد اعتبار تشخیص دهد، امکان ادامه معافیت را می‌دهد.

    تیلور ادعا می کند که واجد شرایط دریافت 20000 دلار کامل بدهی نبود، زیرا او دریافت کننده گرنت پل نبوده و براون دارای وام های تجاری است که واجد شرایط هیچ گونه تخفیفی نیستند.

    دخالت شرکت وام دانشجویی میسوری در این پرونده برخی از کارشناسان حقوقی را سردرگم کرده است. در حالی که ایالت‌ها ادعا می‌کنند که «MOHELA درآمد حاصل از خدمات» را به دلیل تخفیف از دست می‌دهد، خود شرکت هرگونه ارتباطی با این چالش قانونی را رد کرد و وزارت دادگستری استدلال کرد که این شرکت می‌تواند به تنهایی شکایت کند و مورد شکایت قرار گیرد.

    موضوع اصلی استفاده بایدن از قانون قهرمانان سال 2003 برای لغو گسترده بدهی دانش‌آموزی‌اش است، قانونی فدرال که به وزیر آموزش میگل کاردونا این اختیار را می‌دهد که در ارتباط با وضعیت اضطراری ملی مانند کووید- 19. چندین کارشناس حقوقی از استفاده بایدن از قانون برای تصویب این کمک حمایت کرده اند، مانند یکی از معماران قانون قهرمانان، جورج میلر، نماینده سابق دموکرات.

    ماوین در میان میلیون‌ها آمریکایی است که از طرح جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن که در ماه اوت منتشر شد، برای لغو 20000 دلار بدهی دانشجویی برای وام گیرندگان فدرال که کمتر از 125000 دلار در سال دارند، سود می‌برند. با این حال، پس از اعلام رئیس جمهور در تابستان گذشته، دولت او با انبوهی از شکایت های حمایت شده از سوی جمهوری خواهان مواجه شده است که به دنبال مسدود کردن این سیاست هستند. دو مورد از این چالش های حقوقی در این که قضات فدرال به طور موقت اجرای معافیت را متوقف کردند، موفق شدند.

    اکنون دیوان عالی کشور قرار است روز سه شنبه این دو پرونده را به صورت شفاهی بررسی کند و تصمیمات آن که تابستان امسال منتشر می شود، سرنوشت میلیون ها وام گیرنده را تعیین می کند.

    ماوین گفت: «ما به این اصلاح نیاز داریم.

    موارد

    در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد موارد و مواردی که برای وام گیرندگان در خطر است بدانید آمده است.

    انتظار می رود پس از بحث های شفاهی در روز سه شنبه، دیوان عالی در مورد این دو پرونده قبل از پایان دوره خود، که معمولاً در اواخر ژوئن یا اوایل ژوئیه به پایان می رسد، احکام صادر کند.

    موضوع بحث برانگیز رد کردن بدهی دانشجویان در سال‌های اخیر توجه گسترده‌ای را از چپ و راست به خود جلب کرده است. چهره‌های برجسته در دنیای حقوقی و سیاسی در ده‌ها پرونده‌ای که به دیوان عالی ارائه شده است، به دو پرونده پرمخاطب دیوان عالی رسیدگی کرده‌اند.

    در حال حاضر، پرداخت وام های دانشجویی همچنان متوقف شده است. بایدن در ماه دسامبر توقفی را که برای اولین بار تقریباً سه سال پیش توسط دولت ترامپ در زمان شروع همه‌گیری کووید-19 تصویب شد، تمدید کرد. انتظار می‌رود پرداخت‌ها 60 روز پس از 30 ژوئن یا 60 روز پس از رفع چالش‌های حقوقی جاری از سر گرفته شود، هر کدام که اول اتفاق بیفتد – به این معنی که وام‌گیرندگان این شانس را دارند که بدون پرداخت بدهی دوباره پرداخت‌ها را شروع کنند.

    وام گیرندگان وام دانشجویی در 2 ژانویه در دیوان عالی کشور تجمع کردند.عکس لری فرنچ/ گتی ایماژ برای ما، 45 میلیون

    • دیوید نهمیاس، وکیل کارکنان مرکز UC Berkeley، قبلاً به Insider گفت: «از یک طرف، زمانی که ایالت MOHELA را بیش از 40 سال پیش ایجاد کرد، مشخص کرد که MOHELA جدا است.

      با این حال، وزارت آموزش بایدن در حال آماده شدن برای تسهیل بازپرداخت وام گیرندگان با اجرای یک طرح بازپرداخت جدید مبتنی بر درآمد است، که پرداخت‌های ماهانه برای دانشجویان کارشناسی با وام‌های فدرال را به نصف کاهش می‌دهد و میزان بهره‌ای را که می‌تواند روی مانده اصلی آنها ایجاد کند، محدود می‌کند. سایر مقررات تاریخ دقیق اجرای آن اصلاحات نامشخص است.

      وزارت دادگستری بایدن در کوتاهی به مقام عالی آمریکا نوشت: «دستورات دادگاه‌های بدوی به اشتباه وزیر را از اختیار قانونی خود برای تسکین هدفمند بدهی وام‌های دانشجویی به وام گیرندگان آسیب‌پذیر از شرایط اضطراری ملی محروم کرده است و میلیون‌ها وام گیرنده از نظر اقتصادی آسیب‌پذیر را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است». دادگاه.

      سهام

      الکساندریا ماوین معتقد است بخشودگی وام های دانشجویی مدت هاست به تعویق افتاده است.

      ماوین، 33 ساله، گفت: «باید بین نسل‌ها درک درستی در مورد مسائل واقعی وجود داشته باشد، نه اینکه فقط بازی ناعادلانه را انجام دهیم». “این فقط یک اتفاق واقعا خوب است که باید اتفاق بیفتد تا به همه کمک کند، زیرا همه سزاوار آینده هستند.”

      در هر دو مورد، دیوان عالی بررسی خواهد کرد که آیا دولت از اختیارات قانونی خود تجاوز کرده است یا خیر و آیا هر یک از دعواها دارای اعتبار هستند یا خیر – که به این معنی است که شاکی از این سیاست آسیب می بیند، اینکه آسیب می تواند مستقیماً به متهم ردیابی شود، و اینکه کمکی که آنها به دنبال آن هستند این آسیب ها را برطرف می کند.

      در بایدن علیه نبراسکا، شش ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان – آرکانزاس، کارولینای جنوبی، آیووا، کانزاس، نبراسکا، و میسوری – اصرار دارند که طرح بایدن بیش از حد است. ایالت ها استدلال می کنند که این تخفیف به درآمدهای مالیاتی آنها و همچنین درآمد شرکت وام دانشجویی MOHELA مستقر در میسوری آسیب می رساند.

      رقبا استدلال کرده اند که بایدن از اختیارات قانون اساسی خود فراتر رفته و بدون تصویب کنگره، تسکین های گسترده ای را وضع کرده است. اما دولت بایدن از اختیارات قانونی خود دفاع کرده و ابراز اطمینان کرده است که دیوان عالی این طرح را تایید خواهد کرد.

      میلیون‌ها نفر از وام‌گیرندگان وام‌های دانشجویی در تعادل هستند. مجموع بدهی دانشجویی در ایالات متحده در حال حاضر 1.7 تریلیون دلار است و کاخ سفید تخمین می‌زند که از 43 میلیون آمریکایی که وام‌های فدرال دارند، 20 میلیون نفر از آنها طبق طرح بایدن به طور کامل از بین خواهند رفت.

      بعدش چی

      دادگاه عالی روز سه شنبه به دو چالش در مورد طرح کاهش بدهی دانشجویان بایدن رسیدگی خواهد کرد.

    • دو وام گیرنده وام دانشجویی – الکساندر تیلور و میرا براون – در یک چالش جداگانه که قرار است روز سه‌شنبه توسط دادگاه عالی بررسی شود، از دولت بایدن شکایت کردند زیرا آنها برای بخشودگی کامل بدهی‌ها مناسب نبودند. این پرونده، وزارت آموزش و پرورش در برابر براون، توسط صندوق اقدام حقوقی بنیاد شبکه ایجاد مشاغل محافظه کار حمایت می شود.

      دادگاه عالی

      ماوین که تا زمان فارغ التحصیلی از کالج در سال 2013 117000 دلار وام دانشجویی وام گرفته بود، 70000 دلار را پس داده است، اما به دلیل افزایش نرخ بهره هنوز 90000 دلار بدهکار است. Mavin قبلاً به Insider گفته بود، این نمونه ای از بار سنگینی است که بسیاری از وام گیرندگان با آن روبرو هستند – و زمان تسکین فرا رسیده است.