با اکثریت خانه در بازی، کلاس جدیدی شکل می گیرد

او توسط دموکرات‌های عدالت، سازمان لیبرالی که به راه‌اندازی اولین کمپین برای کنگره اوکاسیو کورتز کمک کرد، حمایت می‌شد.

او همچنین متعهد شده است که هنگام انتخاب شدن از چندین سیاست لیبرال حمایت کند، از جمله «Medicare for All»، قانونی کردن ماری جوانا، طرح جدید سبز و افزایش تعداد قضات مستقر در دادگاه عالی.

بکا بالینت، اولین زنی که به نمایندگی از ورمونت در کنگره انتخاب شد

سامر لی، اولین زن سیاه پوست که نماینده پنسیلوانیا بود

جیمز، که در سال 2020 با سناتور گری پیترز، دی میش، به چالش کشیده شد، نسبت به بسیاری از همکارانش در صندلی های امن، کمپین معتدل تری را اداره کرد. او خود را به‌عنوان «یک محافظه‌کار آزاداندیش و آزاداندیش» به رای‌دهندگان معرفی کرد و روی مسائل میز آشپزخانه مانند کاهش قیمت‌ها و بازگرداندن تولید تمرکز کرد.

واشنگتن – هر کسی که اکثریت مجلس نمایندگان را در ژانویه به دست آورد، قانونگذاران جدید شامل تعداد جدیدی از منکران انتخابات جمهوریخواه خواهند شد، از جمله یک کهنه سرباز که در گردهمایی «سرقت را متوقف کنید» در کنگره در 6 ژانویه 2021 شرکت کرد. تعداد انگشت شماری از اعضای جمهوری خواه رنگین پوست؛ و گروه متنوعی از مترقیان جوان دموکرات.

این ناحیه، که اکنون از غرب سن آنتونیو تا آستین شرقی امتداد دارد، قبلاً توسط نماینده لوید داگت، نماینده دموکرات، نماینده یک ناحیه جداگانه در تگزاس از ژانویه برگزار می شد.

در پنسیلوانیا، لی اولین زن سیاه‌پوست به نمایندگی از ایالت شد و جایگزین مایک دویل، نماینده دموکرات بازنشسته شد.

فراست در 25 سالگی، اولین سالی که واجد شرایط نامزدی در مجلس شد، کرسی خود را به دست آورد و او را به عنوان اولین عضو کنگره از نسل خود تبدیل کرد.

او همچنین اولین زنی است که نماینده منطقه تازه طراحی شده است. او کمپین خود را تا حدی بر حمایت خود از تدوین حقوق سقط جنین در سطح فدرال متمرکز کرد. او قبلاً در سال 2020 به دنبال این کرسی بود و در برابر نماینده پیتر مایجر، یک جمهوری خواه میانه رو شکست خورد.

اگر چه او به عنوان یک نامزد جریان اصلی شرکت کرد، اما کیگانز در طول مبارزات انتخاباتی خود از گفتن اینکه آیا معتقد است جو بایدن به طور قانونی انتخاب شده است، خودداری کرد.

دریک ون اوردن، یک کهنه سرباز در کاپیتول در 6 ژانویه.

تا قبل از بالینت، ورمونت تنها ایالتی بود که زنی را به کنگره نفرستاد.

اوگلز پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی خود، خواستار استیضاح بایدن و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و همچنین اتهامات “خیانت” علیه آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، به دلیل مدیریت دولت در امور مهاجرت در مرز جنوبی شد. و ویدئویی که توسط رقیب دموکرات او منتشر شد، او را در یک مجمع نامزدهای حزب جمهوری‌خواه پس از لغو حکم رو در مقابل وید نشان داد که «کار بعدی که باید انجام دهیم این است که به دنبال ازدواج همجنس‌گرایان برویم».

ون اوردن، که بر خدمت سربازی خود در مبارزات انتخاباتی تاکید کرد، تا حد زیادی در مورد حضورش در راهپیمایی 6 ژانویه سوالاتی را مطرح کرد. او گفته است که به ساختمان کاپیتول نرفت و در یک مقاله نظری نوشت که وقتی خشونت شروع شد، محوطه بیرون ساختمان را ترک کرد و تماشا کرد که «آنچه باید بیان آزادی بیان باشد به یکی از غم انگیزترین حوادث در تاریخ ملت ما.»

برای دموکرات‌ها، انتخابات اعضای جوان‌تر و متنوع‌تری را برای پر کردن کرسی‌های مدیران فعلی به وجود آورد. بسیاری از این نامزدها مناصب ایالتی داشتند یا قبلاً به دنبال کرسی در کنگره بودند و انتظار می‌رود از بسیاری از اولویت‌های جناح چپ دموکرات حمایت کنند.

ماکسول الخاندرو فراست، یکی از اعضای لیبرال نسل Z

ون اوردن، یک نیروی دریایی بازنشسته که در 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره تجمع کرد، یک صندلی کلیدی را برای جمهوریخواهان در غرب ویسکانسین، در یک منطقه عمدتاً روستایی که در حال حاضر در اختیار نماینده ران کیند، 13 دوره دموکرات میانه‌رو است، باز کرد. به دنبال انتخاب مجدد

نامزدی او برای کرسی اصلی مجلس پس از آن صورت گرفت که نماینده پیتر ولش، نماینده دموکرات، به دنبال کرسی سناتور بازنشسته پاتریک لیهی شد. او همچنین اولین فرد علناً LGBTQ خواهد بود که نماینده ایالت خواهد بود.

جن ای کیگانز، کهنه سرباز نیروی دریایی و سناتور ایالتی

این مجموعه تعداد قابل توجهی از جمهوری‌خواهان را نشان می‌دهد که مشروعیت انتخابات 2020 را زیر سوال برده یا انکار کرده‌اند، بسیاری از آنها از مناطق امن قرمز هستند و به راست افراطی با نفوذ در مجلس نمایندگان اضافه می‌کنند. حداقل 140 نفر از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان که در انتخابات این هفته پیروز شدند، منکر انتخابات هستند که حداقل 15 نفر از آنها اضافه شده اند.

جان جیمز، یک کهنه سرباز عراقی، قرار است صفوف جمهوری خواهان سیاه پوست مجلس را گسترش دهد

گرگ کاسار، یک ترقی خواه در حال رشد در تگزاس

مونیکا د لا کروز-هرناندز، نامزد جمهوری‌خواه برای منطقه پانزدهم کنگره ایالت، پس از ایراد سخنرانی پذیرش خود در یک رویداد شب انتخاباتی در مک آلن، تگزاس در روز سه‌شنبه، 8 نوامبر 2022، جشن می‌گیرد. (ورونیکا جی. کاردناس/نیویورک بار)

دموکرات ها

اوگلز، شهردار سابق، یک کرسی تحت کنترل دموکرات‌ها در مرکز تنسی را به لطف بازنگری شدید منطقه که پیروزی جمهوری‌خواهان را تضمین می‌کرد، تغییر داد.

لی با سیل تبلیغاتی از سوی یک کمیته اقدام سیاسی فوق العاده همسو با کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل و نگرانی دموکرات های میانه روتر، از جمله دویل، که از رقیب اصلی خود حمایت کرده بود، مبارزه کرده بود. او همچنین باید از سردرگمی نام خود عبور می کرد: دویل که یک دموکرات بود، باید به رای دهندگان یادآوری می کرد که مایک دویل، رقیب جمهوری خواه لی نیست.

میجر در سال 2021 به دلیل تصمیمش برای رای دادن به استیضاح ترامپ به دلیل تحریک شورش پس از حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره، با واکنش شدید روبرو شد و در انتخابات مقدماتی خود را به جان گیبز، یکی از مقامات سابق دولت ترامپ شکست داد. دموکرات ها برای جلب توجه به گیبس به عنوان هدف آسان تری در انتخابات عمومی به رقابت اولیه پرداختند.

د لا کروز بر ایدئولوژی محافظه کارانه خود در تسخیر صندلی در دره ریو گراند تگزاس که توسط یکی از مقامات فعلی رها شده بود، تأکید کرد و پس از اینکه قانونگذار ایالتی به او یک قاتل نامطلوب داد، منطقه را تغییر داد.

همزمان با ادامه شمارش آرا در سراسر کشور در روز چهارشنبه، در حالی که جمهوری‌خواهان کنترل را به دست گرفتند و دموکرات‌ها در رقابت‌های کلیدی عملکرد بهتری از انتظارات داشتند، خطوط طبقه جدیدی از قانون‌گذاران شروع به ظهور کردند.

جیمز که فارغ التحصیل وست پوینت بود و فرماندهی هلیکوپترهای آپاچی در عراق را برعهده داشت، شخصا ماهها تحت لابی قرار گرفت تا توسط رهبران حزب از جمله مک کارتی، که متقاعد شده بودند که پیروزی او این کرسی میشیگان را برای سالهای آینده در دستان جمهوریخواهان حفظ کند، تحت فشار قرار گرفت.

جمهوری خواهان با اشتیاق به نامزدی او و همچنین نامزدی دو لاتین تبار دیگر که در دره ریو گراند کاندیدا می شوند – مایرا فلورس و کاسی گارسیا – اشاره کرده بودند که نشان می دهد آنها در نهایت با رای دهندگان لاتین تهاجم می کنند. به گزارش آسوشیتدپرس، اما فلورس و گارسیا شکست خوردند.

تعداد معدودی از جمهوری‌خواهان سیاه‌پوست و لاتین نیز برنده شدند و تنوع بیشتری را به یک کنفرانس مردانه و عمدتاً سفیدپوست اضافه کردند – هرچند که رهبران بسیار کمتر از آن‌چه رهبران امیدوار بودند که تعداد زیادی از نامزدها را به خاطر پتانسیل‌شان برای جلب نظر طیف وسیع‌تری از رای‌دهندگان در مناطق رقابتی جذب کرده بودند. کوتاه آمد

ون اوردن در طول رقابت‌های خود به شدت به پیام‌های جنگ فرهنگی متمایل شد و دموکرات‌ها را متهم کرد که «ملت را به سرعت در مسیر سوسیالیسم پیش می‌برند» و در پادکستی علیه آنچه او به عنوان «ایدئولوژی بیدار» که به ارتش نفوذ می‌کند، انتقاد کرد.

قانون‌گذاران رک و راست‌گرا مانند اوگلز می‌توانند برای رهبران جمهوری‌خواه دردسر ایجاد کنند، زیرا آنها تلاش می‌کنند بودجه دولت را تامین کنند و از عدم پرداخت بدهی کشور جلوگیری کنند.

در کمپین انتخاباتی خود، کزار، یکی از اعضای شورای شهر آستین، بر حمایت و کار خود از طرف جنبش کارگری در تگزاس تأکید کرد و قول داد که “حامی کارگرترین عضو کنگره از جنوب” باشد. او همچنین از «Medicare for All» و دیگر سیاست‌های لیبرال حمایت کرده است.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

در اینجا تعدادی از چهره های جدید آورده شده است:

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

او جایگزین نماینده وال دمینگس از فلوریدا خواهد شد، دموکراتی که در یک رقابت بد سنا در برابر سناتور مارکو روبیو، رئیس جمهوری خواه، کرسی منطقه اورلاندو را ترک کرد. فراست با March for Our Lives، گروه دانشجویی که پس از تیراندازی گسترده در مدرسه پارکلند، فلوریدا، در سال 2018 علیه خشونت مسلحانه بسیج شد، همکاری کرده است.

هیلاری شولتن، وکیل مهاجرت از میشیگان غربی

کاسار، پسر مهاجران مکزیکی، اولین قانونگذار لاتین تبار است که نماینده آستین، تگزاس، به عنوان بخشی از یک منطقه بازسازی شده است.

کیگانز به عنوان یک زن با تجربه نظامی از سوی جمهوری خواهان به عنوان یکی از اعضای اصلی برای مقابله با یک دموکرات میانه رو در منطقه ای با گرایش محافظه کار در نظر گرفته می شد. او نماینده الین لوریا را در ساحل شرقی ویرجینیا شکست داد، که تا حدی با تغییر منطقه ای ایالتی که ناحیه را قاطعانه به سمت راست متمایل کرد، به پیش رانده شد.

د لا کروز، که صاحب یک شرکت بیمه است، مبارزات زیادی در مورد هجوم مهاجرانی که بدون مجوز قانونی در مرز جنوبی وارد کشور می‌شوند، انجام داده بود، با تأکید بر اینکه چگونه خانواده‌اش به طور قانونی از مکزیک به ایالات متحده مهاجرت کرده‌اند و متعهد شده بود «دیوار را به پایان برسانند». توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ آغاز شد.

مونیکا د لا کروز، محافظه‌کار اهل دره ریو گراند

او کمپین خود را به شدت بر تورم و امنیت عمومی متمرکز کرد و توسط جمهوریخواهان ارشد، از جمله نماینده کوین مک کارتی از کالیفرنیا، رهبر اقلیت که در صورت تصرف مجدد مجلس توسط حزبش نامزد می شود، و فرماندار گلن یانگکین، تقویت شد. این نشان می‌دهد که او احتمالاً به عنوان دستیار رهبران جمهوری‌خواه عمل می‌کند تا خاری در چشم آنها.

مونیکا د لا کروز-هرناندز، نامزد جمهوری‌خواه برای منطقه پانزدهم کنگره ایالت، پس از ایراد سخنرانی پذیرش خود در یک رویداد شب انتخاباتی در مک آلن، تگزاس در روز سه‌شنبه، 8 نوامبر 2022، جشن می‌گیرد. (ورونیکا جی. کاردناس/نیویورک بار)

اندی اوگلز، شهردار سابق راستگرا

پیروزی او تعداد جمهوری‌خواهان سیاه‌پوست در مجلس نمایندگان را از دو نفر به حداقل سه نفر خواهد رساند.

شولتن که در دولت اوباما در وزارت دادگستری کار می کرد، اولین دموکراتی بود که از دهه 1970 به نمایندگی از ناحیه گراند رپیدز نمایندگی می کرد.

او حامی سرسخت “Medicare for All” و Green New Deal است و از حمایت سناتور برنی سندرز، I-Vt. و دیگر لیبرال های برجسته در کنگره برخوردار بود. این تاییدها شامل سناتور الیزابت وارن از ماساچوست و نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز از نیویورک بود.

جمهوری خواهان

بالینت، یک دموکرات که رئیس سنای ایالتی است و قبلا به عنوان رهبر اکثریت خدمت می کرد، از حمایت سندرز برخوردار بود که از لیبرال ترین مواضع حزب دموکرات حمایت می کرد. بالینت از این مواضع، از جمله طرح جدید سبز و «مدیکر برای همه» حمایت کرد.