بایدن که در کالیفرنیا و نیومکزیکو کمپین می کند، هدفش کاهش نگرانی رای دهندگان است

جروم پاول، رئیس بانک مرکزی، این هفته گفت که فدرال رزرو باید پیشرفت قابل توجهی در مهار تورم داشته باشد و سرمایه گذاران را نگران کرد که رکود در افق است. نگرانی اقتصادی به جمهوری خواهان در بسیاری از رقابت های کنگره برتری داده است. نامزدهای حزب جمهوری خواه معتقدند که بایدن برای دور کردن کشور از رکود چندان مجهز نیست و نگاه براق رئیس جمهور به اقتصاد را عقب نشینی کرده اند.

مهتا از لس آنجلس و لوگان از Oceanside و Albuquerque گزارش دادند.

بایدن برنامه خود را برای بخشش محدود بدهی وام های دانشجویی برجسته کرد. در ماه آگوست، او اعلام کرد که تا سقف 10000 دلار برای وام گیرندگان و تا 20000 دلار برای دریافت کنندگان گرنت پل لغو خواهد کرد. بایدن در طی سخنانی در کالج مرکزی نیومکزیکو در آلبوکرکی گفت که حدود 26 میلیون وام گیرنده قبلاً درخواست هایی را برای بخشودگی بدهی به وزارت آموزش ارائه کرده اند.

فرماندار گاوین نیوسام به استقبال پرزیدنت بایدن در هنگام ورود به ایستگاه هوایی میرامار نیروی تفنگداران دریایی در روز پنجشنبه.

بایدن در حالی که نماینده کارن باس برای شهردار شدن در لس آنجلس روی صحنه رفت، که منطقه او در میان شهرستان های اورنج و سن دیگو قرار دارد، به رقابت پرداخت. این نماینده کنگره و وکیل محیط زیست در یکی از سخت‌ترین رقابت‌های کشور در زمانی است که دموکرات‌ها با پیش‌بینی‌ها مبنی بر از دست دادن کنترل مجلس نمایندگان در انتخابات میان‌دوره‌ای روز سه‌شنبه مبارزه می‌کنند.

بایدن در مورد لوین گفت: «این مرد عمل می کند. او هزینه‌های خانواده‌ها، مراقبت از کهنه‌سربازانمان، حفاظت از محیط‌زیست را کاهش می‌دهد. اینها کار بزرگی هستند؛ تلاش‌های بازسازی، حفاظت از تامین اجتماعی و مدیکر – و او برای محافظت از دموکراسی می‌جنگد. ببینید، ما باید دوباره مایک را انتخاب کنیم.»

بایدن و معاون رئیس جمهور کامالا هریس روز جمعه به ایلینوی می روند. روز شنبه، بایدن، ترامپ و اوباما قرار است در ایالت میدان نبرد پنسیلوانیا، جایی که رقابت تنگاتنگی برای جایگزینی فرماندار دموکرات تعیین شده وجود دارد و جانشین فرماندار مترقی جان فترمن در حال مبارزه با محمد اوز جمهوری خواه مورد حمایت ترامپ است، کارزار انتخاباتی انجام دهند. در یک رقابت سنا برای کنترل مجلس بسیار مهم است. بایدن، ترامپ و اوباما همچنین در روزهای اخیر در آریزونا، نوادا، فلوریدا، جورجیا، میشیگان و ویسکانسین و سایر ایالت ها به مبارزات انتخاباتی پرداخته اند.

لوین گفت: “من به همه در این پنج روز آینده نیاز دارم که کارهایی بیش از فریاد زدن در تلویزیون انجام دهند. من باید درها را بکوبید. من به شما نیاز دارم که تماس تلفنی برقرار کنید. من به شما نیاز دارم که این رای را بگیرید.”

بایدن از قانون زیرساخت‌های دو حزبی که سال گذشته تصویب شد به رای‌دهندگان هشدار داد که از جمهوری‌خواهان نامزد کنگره حمایت نکنند و گفت که جمهوری‌خواهان بی‌شرمانه برای تضعیف برنامه‌های شبکه ایمنی طولانی‌مدت، از جمله تامین اجتماعی، مبارزه می‌کند.

رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان در توییتی نوشت: بایدن می خواهد درباره اقتصاد خود ببالد، اما خانواده ها بهتر می دانند. 57 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که وضعیت مالی آنها بدتر می‌شود – این جای لاف زدن نیست.

لوین از کار دولت در زمینه امداد کووید-19، کاهش هزینه های انسولین برای سالمندان و بهبود خدمات برای جانبازان ستایش کرد. اما او استدلال کرد که برای دموکرات‌ها ضروری است که نه تنها به پای صندوق‌های رای بروند، بلکه سایر رای‌دهندگان نیز شرکت کنند تا او و سایر اعضای حزبش بتوانند روی تورم، کنترل اسلحه و حمایت از حقوق باروری زنان کار کنند.

کاپولچینسکی گفت: “دیگر پویایی این است که لوین یک مقام مسئول است و یک اولویت برای محافظت است.”

حضور بایدن در کنار لوین اهمیت حفظ حوزه 49 کالیفرنیا را نشان می‌دهد، زیرا دموکرات‌ها تلاش می‌کنند تا حاشیه قدرت جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان را کاهش دهند. رز کاپولچینسکی، مشاور قدیمی، گفت و برای بایدن ظاهر شدن در کنار لوین منطقی‌تر بود تا نامزدهای دموکرات در دیگر بخش‌های ایالت، مانند دره مرکزی، جایی که دو منطقه وجود دارد که توسط گزارش سیاسی غیرحزبی کوک به عنوان منطقه‌ای مورد ردیابی قرار گرفته است. به سناتور سابق باربارا باکسر.

پرزیدنت بایدن که برای یک نماینده دموکرات کنگره در کالیفرنیای جنوبی مبارزه می کند، استدلال کرد که انتخابات روز سه شنبه پیامدهایی برای نسل ها بر آینده کشور خواهد داشت.

بایدن به دنبال رفع نگرانی در مورد رکود اقتصادی بالقوه بود و از تعداد کم بیکاری و تعداد بالای صادرات سخن گفت. اما چشم انداز رای دهندگان به اقتصاد تاریک شده است. در نظرسنجی اواخر اکتبر از وال استریت ژورنال، 71 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که اقتصاد آمریکا در مسیر اشتباهی پیش می رود، در حالی که 54 درصد معتقد بودند سیاست های بایدن تأثیر منفی بر اقتصاد دارد.

جمهوری خواهان از طرح لغو بدهی بایدن در مبارزات انتخاباتی انتقاد کرده و به رای دهندگان گفته اند که تصمیم بایدن به بدهی ملی بیافزاید و تورم را تشدید کند. در کالج محلی، بایدن گفت که خشم جمهوری‌خواهان از این طرح «اشتباه» و «ریاکارانه» است، و خاطرنشان کرد که بسیاری از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه میلیون‌ها وام در دوران همه‌گیری داشتند که توسط دولت فدرال بخشوده شد.

او گفت: «بسیاری از مخاطبان شما در دره مرکزی جمهوری‌خواهان یا دموکرات‌های میانه‌روتر خواهند بود، و شما واقعاً نمی‌خواهید به جایی بروید و پایگاه جمهوری‌خواهان را تقویت کنید.

پرزیدنت بایدن از فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام هنگام ورود به ایستگاه هوایی نیروی دریایی میرامار در سن دیگو در روز پنجشنبه استقبال کرد. بایدن در حمایت از مایک لوین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا فعالیت می کرد. (پاتریک سمنسکی / آسوشیتدپرس)

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

رقابت بین لوین و برایان ماریوت جمهوری خواه، مدیر سابق ولز فارگو و شهردار سابق سن خوان کاپیسترانو نیز توسط کوک به عنوان یک مزاحم ارزیابی می شود. اگرچه بایدن در سال 2020 بیش از 11 امتیاز این منطقه را به دست آورد، اما دموکرات ها از امتیاز ناچیز 2.9 درصدی در میان رای دهندگان ثبت نام شده برخوردارند.

بایدن در سخنانی در یک گردهمایی دموکرات ها و یک کالج محلی آلبوکرکی تلاش کرد تا دستاوردهای دولت خود را به رای دهندگان یادآوری کند، از جمله نامزد کردن اولین زن سیاهپوست به دادگاه عالی ایالات متحده، عفو افرادی که به دلیل داشتن ماری جوانا فدرال محکوم شده بودند و بخشی از وام های دانشجویی فدرال. بایدن گفت که اگر رأی دهندگان به افزایش اکثریت دموکرات ها در کنگره کمک کنند، سلاح های تهاجمی را ممنوع خواهد کرد و قانونی را برای محافظت از دسترسی به سقط جنین در سراسر کشور تصویب خواهد کرد.

بایدن به چند صد هوادار در یک سالن ورزشی در کالج محلی در اوشن ساید گفت: «این کشور ما را برای دهه‌های آینده شکل خواهد داد. او اذعان داشت که سیاستمداران اغلب انتخابات را مهم ترین انتخابات در طول زندگی خود می دانند، اما امسال متفاوت است.

او گفت: “این مسیر کشور را برای حداقل یک دهه یا بیشتر تعیین می کند.” همه در مورد یک همه پرسی صحبت می کنند.

اوایل پنجشنبه، بایدن برای میشل لوژان گریشام، فرماندار نیومکزیکو، که با اختلاف اندکی از رقیب حزب جمهوری خواه خود پیشی گرفت، تجمعی برگزار کرد.

نماینده کنگره به همراه فرماندار گاوین نیوسام، نماینده اسکات پیترز (D-San Diego)، شهردار سن دیگو تاد گلوریا و اعضای ارتش قبل از رفتن رئیس جمهور به کالج MiraCosta در ایستگاه هوایی نیروی دریایی سپاه از بایدن استقبال کردند. Oceanside برای جمع آوری رای دهندگان کمتر از یک هفته قبل از انتخابات.

با توجه به اینکه رای دهندگان با هزینه بالای بنزین و مواد غذایی دست و پنجه نرم می کنند – مسائل کلیدی برای بسیاری از رای دهندگان در منطقه پر رفت و آمد لوین – بر اساس نظرسنجی اخیر رویترز-ایپسوس، محبوبیت بایدن همچنان پایین است، در 40٪.

نوسانات انتخاباتی بایدن در حالی رخ می دهد که او و دیگر سیاستمداران برجسته، از جمله روسای جمهور سابق ترامپ و اوباما، در سراسر کشور به راه انداخته اند تا به حامیان خود در رقابتی ترین و حساس ترین رقابت ها انرژی بدهند.

دموکراسی، مانند جاذبه یا طلوع خورشید، خودکار نیست. دموکراسی تنها زمانی اتفاق می‌افتد که افرادی مانند همه شما در این اتاق آن را به وقوع بپیوندند. ما باید آن را محقق کنیم. این چیزی است که ما برای آن می جنگیم.»