دستیار سابق سلنا گومز می گوید که این خواننده در تور سال 2016 خود “نمی خواست زنده بماند”

او بعداً در مصاحبه اضافه کرد: «به خودم یادآوری می‌کنم که اگر استراحت روانی، لوپوس و تشخیص بیماری من نبود، اینجا نبودم.» “فکر می‌کنم احتمالاً موجود آزاردهنده دیگری باشم که فقط می‌خواهد همیشه لباس‌های زیبا بپوشد. من افسرده هستم و به این فکر می‌کنم که چه کسی باشم.”

مستند جدید Apple TV+ که در روز جمعه پخش شد، با تصاویری از تور گومز “Revival” در سال 2016 آغاز می شود. در طول تمرینات و در حالی که در جاده است، او در حال حرکت به سمت یک بحران سلامت روانی نشان داده می شود که باعث شد پس از 55 اجرا، تور را لغو کند. .

تور احیای سلنا گومز

این فیلم گومز را نشان می‌دهد که در طول تور «احیای» در سال 2016 به سمت یک بحران سلامت روانی می‌رود.

  • سلنا گومز در عکسی از “ذهن من و من”.Apple TV+

  • او اخیراً به رولینگ استون گفت که “در واقع هرگز اقدام به خودکشی نکرده است، اما چند سالی را صرف آن کرده است” همانطور که توسط ویرایشگر الکس موریس نقل شده است.

    گومز به موریس گفت: «فکر می‌کردم اگر من نبودم دنیا بهتر می‌شد.

    مینگوس ادامه داد: «این یکی از آن لحظاتی بود که در چشمان او نگاه می‌کنید و چیزی در آنجا نیست. “این فقط تاریک بود. و خیلی ترسناک است. شما می گویید، “باشه، لعنت به این. این باید تمام شود. ما باید به خانه برگردیم.”

    “سلنا گومز: ذهن من و من” پرده “شکستگی روانی” خواننده را که او را در بیمارستانی در سال 2018 فرود آورد، کنار زد.

    سلنا گومز در «ذهن من و من» تشخیص دوقطبی خود را منعکس می کند.Apple TV+

    استیونز در مورد گومز گفت: “اگر کسی آنچه را که من دیدم، در وضعیتی که او در بیمارستان روانی بود، می دید، اصلا او را نمی شناخت.”

    بعداً در مستند، در طی یک سفر داوطلبانه به کنیا در سال 2019، گومز نشان داده می‌شود که با یک دانشجوی پرستاری محلی در مورد داشتن افکار آسیب‌رسانی به خود صحبت می‌کند.

    سلنا گومز در طول تور “Revival” سال 2016 خود در سیدنی استرالیا اجرا می کند.دان آرنولد/WireImage

    • ترزا ماری مینگوس، دستیار سابق گومز، در یک کلیپ مصاحبه گفت: “در یک لحظه، او مانند “من نمی خواهم در حال حاضر زنده باشم. من نمی خواهم زندگی کنم.” “و من مثل “صبر کن، چی؟”

      او گفت: «راستش را بگویم، نمی‌خواستم به بیمارستان روانی بروم. “اما من دیگر نمی‌خواستم در خودم، در ذهنم گیر بیفتم. فکر می‌کردم زندگی‌ام به پایان رسیده است. فکر می‌کردم، “این چیزی است که من برای همیشه خواهم بود.”

      مستند سلنا گومز

      مادر این سوپراستار، مندی تیفی، اضافه کرد که خانواده گومز از طریق TMZ متوجه “شکست روحی” او شدند.

      تیفی گفت: «می‌ترسیدم که او بمیرد. “این یک معجزه است که او بیرون آمد. اما همیشه این ترس وجود دارد که دوباره این اتفاق بیفتد و ما را خیلی آزار دهد.”

      در یکی از کلیپ‌ها، دستیار سابق گومز می‌گوید که خواننده به خودکشی فکر می‌کرد و چشم‌هایش سیاهی بود.

    گومز در یک صداگذاری، تجربه خود را در این مرکز، جایی که تشخیص داده شد مبتلا به اختلال دوقطبی است، منعکس کرد.

    مستند جدید سلنا گومز “My Mind & Me” روز جمعه در Apple TV+ نمایش داده شد.

  • در سال 2017، گومز تحت یک پیوند کلیه نجات بخش قرار گرفت که به دلیل ابتلا به لوپوس به آن نیاز داشت. یک سال بعد، او دچار عوارض سلامتی بیشتری شد که وضعیت روانی او را تشدید کرد. او در نهایت به یک بیمارستان روانی منتقل شد.

    استیونز ادامه داد: “فقط به یاد دارم که اوضاع بسیار آشفته بود و او همه این صداها را می شنید.” آنها فقط بلندتر و بلندتر و بلندتر می شدند.

    مستند سلنا گومز

    راکل استیونز، دوست نزدیک گومز نیز در مورد سردرگمی و دردهایی که در آن زمان متحمل شده بود صحبت کرد.

    “ما مجبور بودیم یک گفتگوی واقعاً جدی با او داشته باشیم، مثلاً “چه خبر است؟” استیونز در مورد گومز گفت: «نمی‌دانم. نمی‌توانم توضیح بدهم. ای کاش می‌توانستید احساس کنید که بودن در ذهن من چه حسی دارد».

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع