سلنا گومز در طول تور سال 2016 خود فکر می کرد بدن یک پسر 12 ساله دارد و می ترسید لیبل او از امضای قرارداد با “بچه دیزنی” پشیمان شود.

گومز ادامه داد: «من نمی‌توانستم چیزهایی را که آرزو داشتم باشم، باور کنم. “که واقعاً ممکن نیست مگر اینکه پول زیادی داشته باشید و حاضر باشید آن را خرج کنید تا این کار را با خودتان انجام دهید. واقعاً قلبم را شکست. این احساسی نیست که من می خواهم به کسی بدهم. امیدوارم که این کار را نکنم. “

علیرغم اطمینان‌های تیمش، گومز همچنان نگران بود که جان جانیک – رئیس و مدیر عامل شرکت رکوردز اینترسکوپ گفن A&M را ناامید کرده است – زیرا او نمی‌خواست او فکر کند “او با یک بچه دیزنی لعنتی قرارداد امضا کرده است.”

این فیلم با تصاویری قدیمی از تور گومز “Revival” در سال 2016 آغاز می شود که پس از 55 نمایش لغو شد.

  • “باورم نمی شود که من آن دختر بودم. این قلب من را می شکند. از اینکه در طرف مقابل هستم سپاسگزارم، اما وقتی که مثلاً قسمت اول فیلم را که در آن درباره بدنم صحبت می کنم تماشا کردم – نمی بینم” الان نمی‌خواهم گریه کنم، اما من کاملاً از خودم ناراحت بودم.»

    “من فکر می کنم، چه زمانی می خواهم به تنهایی به اندازه کافی خوب باشم؟ چه زمانی می خواهم به تنهایی خوب باشم، بدون اینکه نیازی به ارتباط با کسی داشته باشم؟” گومز گفت.

    او افزود: “این زندگی را از من می کشد و من نمی خواهم اجرا کنم.” فشار بسیار زیاد است زیرا می‌خواهم بهترین کار را انجام دهم و می‌توانم.»

    تور احیای سلنا گومز

    در همان صحنه، گومز اشاره کرد که جانیک اوایل همان روز با او تماس گرفت تا درباره “آهنگ با جاستین”، احتمالاً دوست پسر سابق گومز، جاستین بیبر، صحبت کند. (هرگز چنین همکاری منتشر نشد.)

    مستند سلنا گومز ذهن من و من

    او هنگام تماشای ویدئویی از خود روی صحنه گفت: “من می خواهم بدنی داشته باشم که آن را با افتخار بپوشم. من غنیمتی را می خواهم که ندارم. بدن من بسیار جوان است.” نه مثل یک پسر 12 ساله.”

    این فیلم صمیمی که طی چندین سال از زندگی گومز فیلمبرداری شد، با فیلمی از این ستاره جوان در حین تمرین تور «احیای» در سال 2016 آغاز می شود.

    مستند جدید سلنا گومز “My Mind & Me” روز جمعه در Apple TV+ نمایش داده شد.

  • او همچنین گفت که تماشای ویدیوهای قدیمی که ظاهرش را تحقیر می کند، “تکان دهنده و ناراحت کننده” است.

    تور “Revival” در نهایت پس از 55 نمایش لغو شد. در آن زمان، گومز به مردم گفت که با «اضطراب، حملات پانیک و افسردگی» به عنوان علائم تشخیص لوپوس دست و پنجه نرم می‌کند. مدت کوتاهی بعد، گومز به یک مرکز درمانی سلامت روان مراجعه کرد.

    این کلیپ ها گومز را نشان می دهد که با تصویر بدنی و ناامنی هایش در مورد حرفه موسیقی خود دست و پنجه نرم می کند.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    پس از اینکه گومز آخرین تمرین خود را به پایان رساند، اشک ریخت و از توانایی خود به عنوان یک مجری نگران شد.

    گومز در طول لباس‌هایش آشکارا با انعکاس خود مبارزه می‌کرد و بدن خودش را مسخره می‌کرد و خاطرنشان کرد که اگر او یک خواننده مرد بود، «می‌توانستم شلوار جین بپوشم و فقط تی‌شرتم را عوض کنم و یک دستبند بپوشم و هیچ کس اهمیتی نمی‌دهد. “

    سلنا گومز در مستند جدید خود به نام «سلنا گومز: ذهن من و من» که در روز جمعه در Apple TV+ نمایش داده شد، درباره سفر سلامت روان خود صحبت کرد.

    او همچنین تعجب کرد که آیا نمایش خیلی “جوان” است، و اضافه کرد: “من چیزی جز این نمی خواهم که گذشته من نباشد و دوباره برگردد.”

    سلنا گومز در مستند جدیدش “My Mind & Me”.Apple TV+