ای. ژان کارول ممکن است برای سومین بار پس از اظهارنظرهای “شرور” در CNN از ترامپ شکایت کند

او افزود: «سرزنش کردن یک زن به خاطر اینکه جیغ نمی‌کشد، مضحک است.

کارول گفت: «این تبدیل به مراسم شد.

او گفت که او خواب بود و از اظهارات او که ادعای او را در مورد تجاوز جنسی چند دهه “جعلی” و “داستانی ساختگی” می خواند، اطلاعی نداشت تا اینکه صبح پنجشنبه، زمانی که وکیلش متنی را برای او فرستاد.

هنگامی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا چهارشنبه شب در شبکه CNN علیه ای. جین کارول دعوا می کرد، حداقل یک نفر آن را تماشا نمی کرد: کارول.

در طول دادگاه، کارول گفت، او سعی کرد از رسانه های اجتماعی دوری کند. او گفت که شب تا ساعت 7 در رختخواب بود و هر روز صبح، آرایشگرش با او ملاقات می کرد و نماز می خواند، حتی اگر کارول گفت که او فردی مذهبی نیست.

«تا زمانی که نشسته بودم، آماده شده بودم. اگر متوجه شده اید، من همیشه یک ژاکت تنگ می پوشیدم، فقط برای اینکه خودم را کنار هم نگه دارم، می دانید، به عنوان یک زره کوچک در برابر جو تاکوپینا.

کارول گفت: «من از طرف مردان جوان در آمریکا ناراحت هستم. “آنها نمی توانند به این بالدرش و این منظره قدیمی زنان که منظره مرد غارنشین است گوش دهند.”

“این فقط احمقانه است. این فقط منزجر کننده، پست، ناپاک است. کارول روز پنجشنبه در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفت که این کار مردم را زخمی می کند و افزود که “از سوی افراد بهتر مورد توهین قرار گرفته است.”

او گفت: “بیایید ببینیم آیا می توانم این کار را انجام دهم.”

“بله، من این کار را انجام خواهم داد، من آن را انجام خواهم داد، پس مراقب باشید.”

کارول گفت: “من عاشقانه نبودم، و می دانستم که چیزی به شدت اشتباه است.”

ای. جین کارول در نیویورک، 11 مه 2023. (سارا بلزنر/نیویورک تایمز)

سپس، تقریباً دو روز توسط تاکوپینا مورد بازجویی متقابل قرار گرفت. او در این مصاحبه توضیح داد که چگونه وکلایش او را برای بازجویی توسط تاکوپینا، که به خاطر جذابیت و همچنین به خاطر پرخاشگری اش معروف است، آماده کردند: “آنها به من گفتند که او تمام مراحل را کنار خواهد گذاشت.”

کارول گفت که پس از صدور حکم، به دفتر کاپلان بازگشت. شراب جاری بود.

ترامپ نه تنها هرگونه تجاوز را انکار کرده، بلکه مدعی شده است که هرگز در نزد برگدورف نبوده، کارول را نمی‌شناخت و گفته است که به هیچ وجه به او تجاوز نمی‌کرد، زیرا او «نوع او» نبود.

در مورد کارول، او گفت که احساس می کند آماده است تا در زندگی شخصی خود به جلو حرکت کند – شاید حتی دوباره قرار ملاقات بگذارد.

ترامپ در پاسخ به پرسش‌های ناظم سی‌ان‌ان در مورد حکم هیئت منصفه منهتن، کارول را یک «کار حیرت‌انگیز» خواند و گفت محاکمه مدنی او «یک معامله تقلبی» بود. حضار عمدتاً از گروه های جمهوری خواه جذب شده بودند و اظهارات او تشویق و خنده را برانگیخت.

روبرتا کاپلان، وکیل او، گفت که کارول 79 ساله اکنون در حال بررسی این موضوع است که آیا شکایت جدیدی علیه ترامپ برای افترا تنظیم کند یا خیر. علاوه بر پرونده ای که روز سه شنبه به پایان رسید، کارول قبلاً علیه ترامپ 76 ساله پرونده افترا دارد که هنوز در جریان است. ترامپ در این مورد استدلال کرده است که نمی توان از او شکایت کرد زیرا او این اظهارات را در مقام رسمی خود به عنوان رئیس جمهور بیان کرده است.

کاپلان گفت: “بدیهی است که همه چیز روی میز است و ما باید به آن توجه جدی داشته باشیم.”

“اگر آنها می خواستند فقط دونالد ترامپ را بگیرند، چرا جعبه تجاوز را بررسی نمی کنند؟” فرارا گفت. “آنها این کار را نکردند زیرا در واقع شواهد را در نظر گرفتند.”

او به صراحت گفت که به اعضای هیئت منصفه – شش مرد و سه زن – که توسط قاضی ناشناس نگه داشته شده بودند و به گفته او برای او یک معما باقی ماندند، احترام می گذارد.

جوزف تاکوپینا، وکیل ترامپ، روز پنجشنبه یک اخطار تجدیدنظر برای ترامپ تسلیم کرد.

کارول گفت وقتی استایلیست قدیمی او صبح پنجشنبه به او گفت که پسر 15 ساله استایلیست در حال صحبت در مورد آنچه ترامپ چهارشنبه در تلویزیون گفته بود، عصبانی شد.

کارول گفت: «چنین شادی وجود داشت. ما تقریباً تا بالای سقف شناور شدیم.»

طبق قوانین نیویورک، به گفته وکیل کارول، کاپلان، برای اینکه تجاوز به عنف صورت گیرد، نفوذ آلت تناسلی باید انجام شود. کارول شهادت داده بود که پس از اینکه ترامپ او را به بخش لباس‌های زیر زنانه برگدورف و به اتاق رختکن برد، او را به دیوار هل داد و انگشتان و سپس آلت تناسلی‌اش را وارد واژن او کرد.

او مکث کوتاهی کرد.

کارول گفت: «زمانی که شهادت می دادم خودم را روشن نکردم.

در این مصاحبه گسترده، کارول، همراه با وکلایش، به این موضوع پرداخت که چرا هیئت منصفه معتقد است که ترامپ در مورد سوء استفاده جنسی از او، اما نه برای تجاوز به او، همانطور که او مدت ها ادعا کرده بود، مسئول تشخیص داده است. او چه احساسی داشت که توسط تاکوپینا مورد بازجویی تهاجمی قرار گرفت. چرا وقتی ترامپ به او تعرض کرد، فریاد نزد. و مراسمی که او و وکلایش در هر روز از دادگاه دو هفته ای انجام می دادند.

کارول در این مصاحبه به صراحت گفت که علیرغم تمسخر ترامپ، او حکم هیئت منصفه این هفته را تایید کننده گزارش او در مورد تجاوز جنسی او در اواسط دهه 1990 می دانست، چیزی که او بارها و با صدای بلند آن را رد کرده است.

کارول، در این مصاحبه، خود را به خاطر تصمیم آنها برای اینکه ترامپ را مسئول آزار جنسی او بدانند اما نه برای تجاوز، سرزنش کرد.

کارول به هیئت منصفه گفته بود: «من نمی‌توانستم چیزی را ببینم که اتفاق می‌افتد. اما من مطمئناً می توانستم آن را احساس کنم. مطمئناً می‌توانستم آن درد را در گیر کردن انگشت احساس کنم.»

هیئت منصفه با حکم خود نشان داد که به کارول اعتقاد دارد. مایکل فرارا، یکی دیگر از وکلای کارول، در این مصاحبه خاطرنشان کرد که رسیدگی هیئت منصفه به این پرونده نشان داد که در این روند تقلب نشده است.

کاپلان، وکیل او، پنجشنبه گفت که به زودی تصمیم گیری خواهد شد که آیا کارول با توجه به اظهارات ترامپ در سی ان ان، شکایت دیگری برای افترا ارائه خواهد کرد یا خیر.

کارول می‌گوید: «هر بار که وارد تئاتر می‌شدند، مثل «تئاتر معمایی شنبه شب» بود. من چهره آنها را مطالعه کردم و آنها کاملاً مرده بودند – مانند نه مجسمه. او افزود: «هرگز لبخندی نزدم، ابرویی بلند نکردم، مژه چپ را نزدم.»

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

ای. جین کارول در نیویورک، 11 مه 2023. (سارا بلزنر/نیویورک تایمز)



منبع