دولت ایالات متحده ممکن است “حق شما” را برای بیرون کشیدن پول از بانک ها با تشدید وحشت محدود کند – در اینجا چیزی است که او برای محافظت دوست دارد. به علاوه 2 دارایی ضد ضربه دیگر

این می تواند به اوج برسد که خزانه داری و فدرال رزرو مجبور به ورود شوند و در واقع حق شما را به عنوان یک شهروند ایالات متحده برای بیرون کشیدن پول از بخش بانکی ایالات متحده محدود کنند.

املاک و مستغلات از مدت ها قبل یک محافظ عالی در برابر تورم بوده است – و زمانی که سایر دارایی های مالی با آشفتگی مواجه می شوند، می تواند یک شرط مطمئن باشد.

گورو کلان: دولت ایالات متحده ممکن است «حق شما را برای بیرون کشیدن پول از بانک‌ها محدود کند، زیرا هراس افزایش می‌یابد – در اینجا چیزی است که او برای محافظت از آن دوست دارد. به علاوه 2 دارایی ضد ضربه دیگر

این مقاله فقط اطلاعاتی را ارائه می دهد و نباید به عنوان توصیه تلقی شود. بدون هیچ گونه گارانتی ارائه می شود.



منبع

یا قراردادهای آتی طلا را در نظر بگیرید، قراردادهایی که در آن توافق می کنید مقدار معینی از طلا را با قیمتی مشخص در آینده خریداری کنید. با این حال، قراردادهای آتی معمولاً به حداقل خرید 100 اونس طلا نیاز دارند – که به میزان زیادی سطح ریسک شما را افزایش می دهد، زیرا مقدار زیادی وام می گیرید.

بعدش چی بخونم

همچنین می‌توانید به پلتفرم‌های تامین مالی جمعی نگاه کنید، که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا به جای خرید خانه دوم – که معمولاً با پیش‌پرداخت سنگین و وام مسکن همراه است- درصدی از املاک و مستغلات فیزیکی را داشته باشند.

2. طلا

هندری اضافه می کند که بیت کوین نیز می تواند یک برنده بالقوه باشد و پیش بینی می کند که در پنج سال آینده سه یا چهار برابر بیشتر شود. هیچ طبقه دارایی دیگری وجود ندارد که بتوانم آن را تعیین کنم.»

در اینجا 2 دارایی ضد ضربه دیگر وجود دارد

1. املاک و مستغلات

مردم هزاران سال است که این فلز گرانبها را احتکار کرده‌اند – و اکنون راه‌های مختلفی برای شما وجود دارد که از طلا استفاده کنید در حالی که پول نقد از دسترس خارج می‌شود.

هیو هندری، مدیر صندوق های تامینی و کارشناس اقتصاد کلان اخیراً در مصاحبه با مارکت بلومبرگ ابراز نگرانی کرده است که دولت می تواند برای جلوگیری از برداشت بانک های آمریکایی وارد عمل شود.

از دست نده

هندری معتقد است که وحشت و “فرار سرمایه از بخش بانکی” در واقع موجه است و نگران است که مقامات فدرال رزرو و خزانه داری ممکن است “دریچه” یا “قفل” روی سپرده های بانکی در نظر بگیرند.

از فروپاشی بانک سیلیکون ولی تا سقوط First Republic، بحران بانکی ایالات متحده ممکن است هنوز پایان نیافته باشد.

در اینجا دلیل نگرانی او – و توصیه او به شما برای گذاشتن پول است.

چرا دولت ممکن است وارد عمل شود

در حالی که می‌توانید صاحبخانه شوید و یک اتاق اضافی را برای درآمد غیرفعال اجاره کنید، راه‌های دیگری نیز برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد که با دردسرهای میزبانی همراه نیست.

به عنوان مثال، تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REIT) دارای املاک مختلفی مانند ساختمان های آپارتمانی، مراکز خرید و برج های تلفن همراه هستند و بسیاری از آنها به صورت عمومی در بورس معامله می شوند.

مطمئناً، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) سپرده ها را تا سقف 250000 دلار به ازای هر سپرده گذار، به ازای هر بانک بیمه شده، در هر طبقه مالکیت بیمه می کند. اما هندری معتقد است که مشکل فرار سپرده‌ها را حل نمی‌کند زیرا مردم با پول نقد خود به دنبال سود هستند.

هندری با اشاره به آنچه که او آن را “بزرگترین کاهش آبشار” در عرضه پول M2 می نامد – که شامل پول نقد، سپرده های چک و سایر انواع سپرده هایی است که می توانند به راحتی به پول نقد تبدیل شوند، می گوید: “من به شما توصیه می کنم وحشت کنید.” گواهی سپرده

هندری می‌گوید زمان آن فرا رسیده است که به «نفرت‌انگیزترین امنیت در جهان» روی بیاوریم: خزانه‌داری‌های بسیار طولانی. او توضیح می دهد که اوراق قرضه فوق بلند و T با سررسید طولانی تر – حدود 20 تا 30 سال یا بیشتر – دو تا سه انحراف استاندارد کمتر از ETF اوراق قرضه معامله می شوند که در اوراق بهادار با درآمد ثابت مختلف، از جمله اوراق قرضه T سرمایه گذاری می کنند.

اوراق خزانه نیز قابل اعتمادتر و مطمئن‌تر تلقی می‌شوند، زیرا دولت از آن‌ها حمایت می‌کند و با نرخ بهره ثابت برای طول عمر اوراق ارائه می‌شود.

هندری این را با قانون ذخیره طلا در سال 1934 مقایسه می‌کند که مالکیت خصوصی طلای پولی را برای افزایش قیمت، کنترل ارزش دلار و گردش پول بیشتر ممنوع کرد.

اولین روش امتحان شده و واقعی این است که فقط طلای فروخته شده را بخرید، البته چه در جواهرات، شمش ها یا سکه ها. فقط به خاطر داشته باشید که پیش بینی قیمت ها بسیار دشوار است و اگر طلای خود را نزد یک متولی یا دلال خاص نگهداری می کنید، باید هزینه های اضافی نیز بپردازید.

گزینه بعدی شما خرید سهام استخراج طلا یا سرمایه گذاری در ETF طلا از طریق یک برنامه سرمایه گذاری یا کارگزار است.

گورو کلان: دولت ایالات متحده ممکن است

هندری می‌گوید: «من واقعاً می‌توانم قانون فدرال یا خزانه‌داری را تصور کنم که می‌گوید: «در 180 روز آینده، شما نمی‌توانید پول خود را از بخش بانکی خارج کنید».