الکس مرداگ به فرار مالیاتی متهم شد. در 9 سال 14 میلیون دلار به دست آورد

اما آنها هیچ غرامت مالی مستقیمی که مردا برای مرگ آنها دریافت کرد، ارائه نکردند و وکلای مرداو گفتند که او به اندازه کافی وکیل باهوشی است که بداند مرگ خشونت آمیز همسر و پسرش بررسی های بیشتری را به زندگی او وارد می کند.

کیفرخواست‌های روز جمعه نشان می‌دهد که مرداو در طول 9 سال، نزدیک به 14 میلیون دلار درآمد ناخالص تعدیل‌شده از شرکت را در اظهارنامه‌های مالیاتی گزارش کرده است، در حالی که دادستان‌ها گفته‌اند که او همچنین نزدیک به 7 میلیون دلار برای حساب‌های بانکی شرکت سرقت کرده است و در پرداخت مالیات به‌خاطر غیرقانونی شرکت نکرده است. دستاوردها

بر اساس کیفرخواست های ارائه شده، اکثر اتهامات دیگر علیه مرداو مربوط به دزدی 8.8 میلیون دلاری پول تسویه دعوی از مشتریانی است که به شدت زخمی شده اند، یا خانواده های افرادی که در خرابه ها یا در محل کار کشته شده اند، و همچنین باند مواد مخدر و طرح پول شویی. از سپتامبر 2021 تقریباً دوجین موج کاهش یافته است.

از طریق اظهارنامه‌های مالیاتی از سال 2011 تا 2019، کیفرخواست‌های هیئت منصفه، مردی را روشن کرد که در شرکت حقوقی که خانواده‌اش یک قرن پیش تأسیس کرده بود، میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرد، اما درآمد او نیز نوسانات زیادی داشت و تقریباً نیمی از درآمدش را دزدید. از پیترز، مرداگ، پارکر، التزروت و دتریک.

آخرین کیفرخواست‌ها تعداد کل اتهامات این وکیل رسوا را به بیش از 100 مورد می‌رساند.

مردا و خانواده‌اش بزرگ‌ترین بازیکنان صحنه قانونی در همپتون کانتی کوچک بودند. پدربزرگ، پدربزرگ و پدرش همگی به عنوان دادستان انتخاب شدند، و شرکت حقوقی که توسط خانواده او تأسیس شده بود، به دریافت توافقنامه های حقوقی تغییر دهنده زندگی در پرونده های مدنی معروف بود.



منبع

دادستان ها گفتند مرداو 54 ساله به عنوان وکیل در طول 9 سال نزدیک به 14 میلیون دلار درآمد داشته است، اما در همان زمان نزدیک به 7 میلیون دلار از دفتر حقوقی خود سرقت کرده است.

مردا در اواخر ژانویه به اتهام قتل در تیراندازی همسرش مگی و پسرشان پل در ژوئن 2021 در خانه خانواده در شهرستان کولتون محاکمه می شود. دادستان ها گفته اند در صورت محکومیت او به دنبال حبس ابد خواهند بود.

دادستان ها هفته گذشته در دادگاه گفتند که مشکلات مالی در حال چرخش چیزی است که مرداو را به شلیک گلوله و کشتن همسر و پسرش سوق داد، زیرا می ترسید نقشه هایش در شرف فاش شدن باشد و فکر می کرد که همدردی با مرگ آنها زمان بیشتری را برای پوشاندن ردپای او می برد.

بر اساس کیفرخواست‌های قبلی، یکی دیگر از قربانیان شامل یک سرباز ایالتی مجروح بود و مرداگ ظاهراً از یک حساب بانکی متقلبانه استفاده کرده است تا پول تسویه حساب را به خودش منتقل کند.

در بخش گزارش نشده دفتر کل، مرداو در سال 2019 نزدیک به 3.8 میلیون دلار دزدید، که بر اساس کیفرخواست‌ها، در بیشتر سال‌ها زمانی که او صدها هزار دلار از شرکت خود گرفت، افزایش چشمگیری داشت.

وکلای مردا قاطعانه هر گونه نقشی در قتل او را رد می کنند، اما آنها نقش او را در گرفتن پول از مشتریان تایید کرده اند.

9 فقره تلاش عمدی برای فرار یا شکست دادن مالیات به اتهامات مرداگ اضافه شد. دادستان ها گفتند که او از مالیات بر درآمد ایالتی نزدیک به 487000 دلار طفره رفته است. اگر مجرم شناخته شود، در هر مورد با پنج سال زندان مواجه است.

در همان زمان، مرداو موفق شد برای گلوریا ساترفیلد، خانه دار قدیمی خانواده، که در سال 2019 بر اثر سقوط در یک خانه خانوادگی درگذشت، 3.5 میلیون دلار تسویه حساب بیمه دریافت کند. این شهرک برای پسران ساترفیلد در نظر گرفته شده بود، اما آنها می گویند که قبل از دستگیری او هرگز یک سکه ندیده اند.

مرداگ در بهترین سال زندگی خود پس از کسب درآمد 2.4 میلیون دلاری در سال 2013، 5.3 میلیون دلار در سال 2013 اعلام کرد. اما اظهارنامه مالیاتی بعدی نشان داد که درآمد قانونی او در حال خشک شدن است. مرداو گفت که در سال 2017 فقط 219000 دلار و در دو سال آینده فقط 1.6 میلیون دلار درآمد داشته است.

کلمبیا، اس سی (AP) – الکس مردا، وکیل رسوایی متهم به قتل همسر و پسرش، روز جمعه توسط هیئت منصفه بزرگ در کارولینای جنوبی به 9 فقره فرار مالیاتی متهم شد که به تعداد زیادی از اتهامات وی افزوده است. مرگ آنها بیش از یک سال پیش است.