قاضی جزئیات جدیدی از تماس های میان نماینده پری، وکلای مرتبط با ترامپ را افشا می کند

به نظر می رسد حکم ژوئن قاضی بدون دخالت کلارک، کلوکوفسکی، ایستمن یا پری صادر شده است و بر اساس پرونده های یک “تیم فیلتر” است که وزارت دادگستری برای رسیدگی به اطلاعات بالقوه حساس تشکیل داده است.

تیم حقوقی کلارک بر سر طرح ظاهری کتاب وارد دعوا شدند. اما به نظر می‌رسد هاول جنبه‌هایی از رویکردی را که وکلای کلارک در مورد مناقشه سند اتخاذ کرده‌اند را تایید نمی‌کند و استراتژی خود را در یک نقطه اینگونه توصیف می‌کند: «پرتاب اسپاگتی به دیوار تا ببیند چه چیزی می‌چسبد».

ریچل سمل، سخنگوی مرکز بازسازی آمریکا، جایی که کلارک مدیر دعوی قضایی است، به انتشار غیرمنتظره مواد هیئت منصفه حمله کرد.

یک قاضی فدرال روز جمعه فاش کرد که اوایل سال جاری به بازرسان وزارت دادگستری اجازه دسترسی به ایمیل‌های سه وکیل مرتبط با ترامپ و اسکات پری، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا را به عنوان بخشی از تحقیقات فدرال در مورد تلاش‌های براندازی انتخابات توسط رئیس‌جمهور سابق و دیگران داده است.

به درخواست وزارت دادگستری، بریل هاول، قاضی رئیس دادگاه منطقه ای ایالات متحده، نظری را در ماه ژوئن منتشر کرد که در آن مشخص شد که 37 ایمیل بین جفری کلارک، کارمند وزارت دادگستری دوران ترامپ، کن کلوکوفسکی دستیار او و جان ایستمن و پری، وکیل محافظه کار ارسال شده است. .) – یکی دیگر از متحدان ارشد دونالد ترامپ که ریاست کمیته آزادی مجلس نمایندگان را بر عهده دارد – توسط امتیاز وکیل-موکل محافظت نمی شدند.

نظر هاول نشان داد که تیم فیلتر، که برای بررسی هرگونه ارتباط توقیف شده برای امتیاز وکیل-موکل بالقوه راه اندازی شده است، 130000 سند را برای امتیاز وکیل-موکل و امتیاز کار-محصول وکیل بررسی کرده است.

علاوه بر این، تیم فیلتر 19 مبادله بین کلارک و پری، از جمله دسته ای که بین ژوئن و اکتبر 2020 رخ داد، دسته دوم که درست پس از تحلیف بایدن در سال 2021 و دسته سوم در فوریه 2021 رخ داد، علامت گذاری کردند.

هاول همچنین نظر دومی را که در ماه سپتامبر صادر شد، افشا کرد که در آن تشخیص داد که 331 سند کلارک – که ترامپ تقریباً به عنوان سرپرست دادستان کل به عنوان بخشی از تلاش خود برای تصاحب دوره دوم ریاست جمهوری منصوب شده بود – به طور مشابه توسط امتیاز وکیل-موکل محافظت نمی شود.

فقط برای اینکه نشان دهند که چقدر مستأصل هستند، جمعه قبل از کریسمس که هیچ کس به آن توجهی نمی کند، مقاله ای را در مورد چگونگی تصاحب کمونیست ها “پرده” می کنند – پیشگویی از کاری که وزارت دادگستری و کمیته J6 اکنون انجام می دهند، و مقالاتی. در مورد اینکه چگونه طرح گرم شدن کره زمین بایدن اقتصاد را از بین ببرد – جدی گرفتن این افراد سخت است.”



منبع

ماموران اف بی آی گوشی ایستمن را در ژوئن توقیف کردند، همان هفته ای که خانه کلارک را بازرسی کردند. تلفن پری نیز در ماه اوت توسط ماموران اف بی آی توقیف شد. ایستمن یک پیشنهاد قانونی برای بازپس گیری تلفن خود را از دست داد و پری که تلاش مشابهی انجام داد، به سرعت آن را رها کرد.

اطلاعات فاش شده در نظرات، مهم‌ترین بینشی است که تاکنون در مورد آنچه دادستان‌ها با شواهدی که در بررسی ارقام مرتبط با تلاش ترامپ برای باقی ماندن در قدرت علی‌رغم شکست در انتخابات به دست آورده‌اند، انجام می‌دهند.

تیم فیلتر همچنین سه ایمیل بین کلوکوفسکی و پری را نیز علامت گذاری کرد – از جمله یکی در 11 نوامبر 2020، که در آن کلوکوفسکی سندی با عنوان “بند انتخاب کنندگان/گزینه قانونگذاری” را پیوست کرد. قاضی گفت که ایمیل‌ها غیرمحتوا بوده و به امتیاز وکیل و مشتری دلالت نمی‌کنند.

شایان ذکر است، هاول به عقیده خود اشاره کرد که بازرسان دسترسی به هر ایمیلی که به یا از حساب پری ارسال شده بود را در اولویت قرار داده بودند.

این اسناد عمدتاً نسخه‌هایی از زندگی‌نامه بالقوه‌ای بودند که کلارک در اواسط اکتبر 2021 بیان کرده بود، و نوشته‌ای حکایت از تلاشی عجیب برای منصوب کردن ترامپ به عنوان سرپرست دادستان کل برای جلب توجه بیشتر برای براندازی پیروزی جو بایدن در سال 2020 بود. این طرح شامل توصیفی از جلسه مهم 3 ژانویه 2021 بود که بین ترامپ و مقامات ارشد وزارت دادگستری برگزار شد، جایی که تقریباً تمام رده های بالای وزارتخانه تهدید کردند که در صورتی که رئیس جمهور وقت، کلارک را به عنوان مسئول انتخاب کند، استعفا خواهند داد.

طبق نظر هاول، تیم فیلتر سه مبادله بین ایستمن و پری را که بین 11 تا 13 دسامبر 2020 رخ داد، علامت گذاری کرد. اما او آنها را غیرمحتمل توصیف کرد و گفت که آنها فقط به یک تماس تلفنی اشاره کرده اند.