اصلاحات وثیقه نیویورک پس از انجام چهل و دومین حمله توسط مجرم مکرر مورد انتقاد قرار گرفت

اطلاعات بیشتر از NextShark: سیاستمدار به عنوان اولین کاندیدای آشکارا همجنسگرا در میانمار تاریخ می نویسد

کلی گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم این را بگویم، اما در پایان کار، کارمندان MTA خطرناک‌تر از پلیس نیویورک هستند. “حداقل آنها [the NYPD] برای محافظت از خود سلاح دارند… اعضای ما ندارند.”

پس از اینکه نلسون برای دریافت توضیحاتی در مورد آزاردهنده برای پلیس به محل حادثه رسید، گزارش شده است که رایت در حین دور شدن با مشت به صورت او کوبیده است. کارمند مترو در اثر این حمله دچار دررفتگی بینی و شکستگی استخوان ترقوه شد.

حادثه مترو در ایستگاه پارک Pelham Bay در 11 آگوست زمانی رخ داد که قربانی به نام آنتونی نلسون، 35 ساله، توسط یک سوار فراخوانده شد. کمک به دو straphangers رایت اذیت می کرد. نلسون که در آن زمان خارج از وظیفه بود، به کمک قربانیان شتافت.

رابرت کلی، نایب رئیس اتحادیه حمل و نقل شهر نیویورک، پس از حمله مکرر مجرم به یک کارمند “قهرمان” مترو، تقریباً دو ماه پیش، از اصلاحات وثیقه شهر در تلویزیون ملی انتقاد کرد.

پلیس در جستجوی مظنونی است که در فیلم تیراندازی به مردی پس از نزاع در محله چینی فیلادلفیا دستگیر شد.





منبع

تصویر ویژه از طریق یوه لاین نیو، عضو مجمع نیویورک (ترک کرد)، ABC7 نیویورک (درست)

این باید متوقف شود. اصلاحات جدید وثیقه باید تغییر کند. کلی به مجری برنامه تاد پیرو گفت بارها و بارها، این مرد حتی نباید از نظر آزادی تحت اصلاحات جدید وثیقه قرار می گرفت.

با وجود مجروح شدن، او و مرد دیگری رایت را تا رسیدن مقامات نگه داشتند. رایت به حمله و آزار و اذیت متهم شد. هفته گذشته، او محاکمه شد و در حال حاضر با قرار وثیقه 5000 دلاری در جزیره Rikers نگهداری می شود.

کلی از شهر انتقاد کرد اصلاح وثیقه در جریان حضورش در “اول فاکس و دوستانروز دوشنبه، بیش از یک ماه پس از آن که الکساندر رایت، 49 ساله، متهم به تعرض به یک کارگر متروی خارج از وظیفه در برانکس در ماه اوت شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: نقاشی دیواری محله چینی سانفرانسیسکو با فحاشی، جوک های «مادر شما» مخدوش شد

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

اطلاعات بیشتر از NextShark: آنچه که کاربران باشگاه چینی 12 ساعت قبل از ممنوع شدن برنامه در مورد آن صحبت کردند

قبل از حادثه آگوست، رایت قبلاً بیش از 40 دستگیری قبلی از جمله یک دستگیری را به ثبت رسانده بود حمله به یک زن آسیایی در محله چینی نیویورک در می 2021.

بعد از 40 ضرب و شتم، فکر می کنید او را قفل می کنند و کلید را دور می اندازند.”