نیکول والاس از محکومیت دونالد ترامپ توسط وال استریت ژورنال انتقاد کرد

عذرخواهان آقای ترامپ ادعا می کنند که او صرفاً منظور آقای مک کانل مرگ سیاسی بوده است، اما این چیزی نیست که او نوشته است. تصور اینکه یک فرد متعصب آقای ترامپ را جدی و به معنای واقعی کلمه بگیرد و قصد کشتن آقای مک کانل را داشته باشد، بسیار آسان است. بسیاری از حامیان لفاظی های آقای ترامپ در مورد مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، در 6 ژانویه را بسیار جدی گرفتند.

او افزود: “آنها به اندازه هر سازمان خبری در این کشور به خاطر ریاست جمهوری او و ادامه حیات او به عنوان یک شخصیت سیاسی مقصر هستند.”

والاس با اشاره به حمایت قبلی خود از ترامپ گفت، اما ژورنال “هفت سال برای رژه دیرتر بود.” این ژورنال بارها درباره ترامپ انتقاد کرده و حتی سال گذشته نامه‌ای از او به سردبیر منتشر کرد که حاوی تئوری‌های توطئه کنترل نشده درباره انتخابات 2020 بود.

نوشته بود:

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

هیئت مدیره این نشریه در سرمقاله خود نسبت به عواقب واقعی سخنان ترامپ هشدار داد.

در پخش روز دوشنبه «مهلت: کاخ سفید»، والاس از محکومیت روزنامه متعلق به روپرت مرداک از پیشنهاد ترامپ در پلتفرم Truth Social او که میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا (R-Ky.) «آرزوی مرگ» برای حمایت از «دموکرات» دارد استقبال کرد. لوایح حمایت شده.»

والاس که مدیر ارتباطات کاخ سفید برای جورج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا بود، گفت: ژورنال «بیش از هر رسانه دیگری اقدام به شستشو و مشروعیت بخشیدن به ریاست جمهوری دونالد ترامپ کرد.

محکومیت محافظه‌کار وال استریت ژورنال از دونالد ترامپ به دلیل آخرین لفاظی‌های خشونت‌آمیز او تا حدودی برای نیکول والاس از MSNBC بی‌اهمیت بود.