ارتش روسیه به سربازان تازه اعزام شده «مطمقاً هیچ تجهیزاتی» نداده است و خانواده‌ها را مجبور به خرید زره و لباس می‌کند تا سربازان وظیفه «فرصتی برای بازگشت» داشته باشند.

گاردین گزارش داد که روسیه نیروهای جدید را کم یا به اندازه کافی تامین نمی کند.

  • گزارش گاردین به تشریح شکایات سربازان جدید و خانواده‌هایشان مبنی بر کمبود یا عدم تامین کافی سربازان توسط روسیه در حالی که روسیه با کاهش نیروی انسانی و شکست‌های قابل توجه در میدان جنگ دست و پنجه نرم می‌کند، توضیح داد. این گزارش می‌گوید که خانواده‌ها برای خرید نیروهای مورد نیاز خود مانند لباس‌های زیر حرارتی و زره‌های بدن وارد عمل شده‌اند، اما به‌دلیل کم‌رنگ شدن موجودی، قیمت‌های تدارکات و تجهیزات در حال افزایش است.

    او گفت: “حتی مجبور شدم تفنگم را رنگ کنم تا زنگ را بپوشانم. این یک کابوس است… به زودی آنها ما را مجبور می کنند نارنجک های خودمان را بخریم.” و افزود که به آنها اسلحه های Airsoft داده شده است.

    لوزین افزود: «زمانی که بسیج اعلام شد، مکانیسمی برای اجرای واقعی آن وجود نداشت.

    خواهر ولادیمیر یک تماس تلفنی در سایت رسانه اجتماعی روسیه VK منتشر کرد که در آن درباره بی توجهی ارتش به سربازان تازه بسیج شده اظهار نظر کرد. اینسایدر به طور مستقل تماس را تأیید نکرده است.

    به گزارش گاردین به نقل از بی بی سی نیوز روسی، بیش از 12000 نفر بوده اند باز شد موارد مربوط به تجهیزات یا تجهیزات نظامی دزدیده شده در هشت سال گذشته.

    پس از اینکه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در ماه سپتامبر یک بسیج نظامی جزئی را تصویب کرد، برخی از سربازان جدید نارضایتی خود را از عدم تامین منابع ارتش ابراز کردند.

    روسیه مجبور به عقب نشینی از مناطق خاصی از اوکراین شده است، تهدید به جنگ هسته ای کرده و در چهار منطقه غیرقانونی الحاق شده حکومت نظامی اعلام کرده است. تحرکات این کشور توسط رهبران و تحلیلگران جهانی به عنوان ناامیدکننده و دلیلی بر شکست تلاش های جنگی پوتین تلقی شده است.

    ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در ماه سپتامبر یک بسیج نظامی جزئی را تصویب کرد.

  • سربازان در 1 سپتامبر 2022 در مسکو، روسیه تمرین نظامی انجام دادند.وزارت دفاع روسیه / جزوه / خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ
    • سربازان ارتش روسیه

      به گزارش گاردین، یک سرباز 23 ساله به نام ولادیمیر شکایت کرد: “آنها مطلقاً هیچ تجهیزاتی به ما ندادند. ارتش چیزی ندارد، ما مجبور شدیم همه وسایلمان را خودمان بخریم.”

      پاول لوزین، کارشناس مستقل نظامی روسیه، به گاردین گفت: “روسیه برای بسیج در این مقیاس آماده نبود. محکوم به داشتن مسائل لجستیکی بود.”

      او افزود: “ما مجبور شدیم حقوق ماهانه خود را برای وسایل شوهرم خرج کنیم تا او حداقل فرصتی برای بازگشت داشته باشد. صادقانه بگویم، این کاملا شرم آور است. این یک آشفتگی است.”

      به گفته گاردین، یک سرباز سرباز در یک تماس ضبط شده گفت: “به زودی آنها ما را مجبور می کنند نارنجک های خودمان را بخریم.”

    آناستازیا، یک معلم و یکی از اعضای Help for Soldiers، به گاردین گفت که “به اندازه کافی بد است که مردان ما را از ما می گیرند.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع