آیا آریزونا می تواند در تحقیقات قارچ روانگردان پیشتاز باشد؟ پیشنهاد دو حزبی در کاپیتول معرفی شد

قانونگذاران میسوری می‌توانند امسال لایحه‌ای را از سوی یک جمهوری‌خواه بررسی کنند که دسترسی درمانی به سیلوسایبین را برای افراد مبتلا به بیماری‌های روانی فراهم می‌کند.

  • کشت قارچ سیلوسایبین، قارچ های توهم زا در پزشکی، قانونی سازی یاریگین، گتی ایماژ/iStockphoto

    او گفت که انتظار حمایت دو حزبی را دارد.

    HB 2486 وزارت خدمات بهداشتی را ملزم به تشکیل کمیته ای برای بررسی درخواست های کمک هزینه تحقیقاتی برای مطالعه اثرات سیلوسایبین بر 13 مشکل سلامتی می کند.

    آریزونا 30 میلیون دلار برای تحقیق در مورد قارچ های روانگردان به عنوان درمانی برای بسیاری از شرایط پزشکی تحت یک پیشنهاد دو حزبی در کاپیتول ایالت هزینه خواهد کرد.

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آریزونا می تواند 30 میلیون دلار برای مطالعه قارچ های روانگردان خرج کند.





    منبع

    او گفت در حالی که میلیون ها نفر در سراسر جهان از قارچ استفاده می کنند، تحقیقات در مورد شکل مصنوعی این دارو برای نتیجه گیری در مورد تأثیر قارچ های طبیعی بر افراد ناکافی است.

    کشت قارچ سیلوسایبین، قارچ های توهم زا در پزشکی، قانونی سازی یاریگین، گتی ایماژ/iStockphoto

    اگر این لایحه به قانون تبدیل شود، ایالت هر ماه جولای کمک هزینه تحقیقاتی صادر می کند و محققانی که امیدوار به مشارکت هستند باید با استفاده از “کهنه سربازان، اولین پاسخ دهندگان، کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم” و افرادی از جوامع محروم به عنوان موضوعات تحقیقاتی موافقت کنند.

    بیشتر تحقیقات در مورد اثرات قارچ های واقعی حاوی سیلوسایبین مبتنی بر پیمایش است، “که وقتی نوبت به حرکت دادن سوزن در سیاست های عمومی می رسد بی ارزش است.”

    اورگان اکنون پس از تایید رای دهندگان این تغییر در سال 2020 و در نوامبر، رای دهندگان کلرادو استفاده از این دارو را تایید کردند، اکنون اجازه استفاده بزرگسالان از سیلوسایبین را می دهد. چندین شهر در ایالت های دیگر نیز آن را جرم زدایی کرده اند.

  • این لایحه در میان موجی از پیشنهادها و اقدامات مشابه در سراسر کشور است، زیرا ایالت‌ها راه را برای درمان افراد با سیلوسایبین و بررسی پتانسیل آن برای کمک به شرایطی از جمله اختلال استرس پس از سانحه، افسردگی، اضطراب، اختلال وسواس فکری-اجباری و اعتیاد باز می‌کنند.

    قانونگذاران ویرجینیا در حال بررسی لایحه ای در مورد استفاده پزشکی از سیلوسایبین هستند، اما یک هیئت به آن رای منفی داد.

  • پین در بیانیه ای آماده شده در مورد این لایحه گفت: «حزب جمهوری اسلامی اغلب برای آزادی پزشکی مبارزه کرده است، با مقررات بیش از حد FDA مخالفت کرده و قوانین «حق امتحان» را تحت فشار قرار داده است. “اهالی آریزونا، به ویژه جانبازان، شایسته جایگزین هایی برای نسخه های خطرناک و اعتیاد آور هستند. این لایحه کمک خواهد کرد.»

    سیسلی گفت: «درمان تروما و فهرست چیزهایی که به طور بالقوه تحت این لایحه مورد بررسی قرار می‌گیرند، واقعاً مسائل دو حزبی هستند. ما با یک اپیدمی خودکشی جانبازان در این کشور روبرو هستیم و راه حل خوبی برای مهار آن نداریم.»

    حامیان بیل پتانسیل را برای کمک به مردم نشان می دهند

    حامی اصلی، نماینده کوین پین، R-Peoria است. حامیان مشترک جنیفر لانگدون، دی‌فینکس و استیسی تراورز، دی‌فینکس هستند. سناتور TJ Shope، R-Coolidge نیز امضا کرده است.

    ماری جوانا:تست و قوانین ایمنی جدید برای آریزونا پیشنهاد شده است. در اینجا دلیل عدم حضور منتقدان است

    “ما در تلاش برای جمع آوری داده های عینی هستیم”

    Shope در بیانیه ای آماده شده گفت: “این لایحه آریزونا را در خط مقدم تحقیقات سیلوسایبین قرار می دهد.” ما مدیون جانبازان خود هستیم که راه‌هایی برای زندگی عادی و سالم برای آنها پیدا کنیم.»

    شورای DHS پول اعطا می کند

    همچنین دولت باید 30 میلیون دلار برای چنین کمک‌هایی تأمین کند.

    سیسلی گفت: “ما در اینجا دستور کار نداریم. ما سعی نمی کنیم سیلوسایبین را قانونی کنیم. ما سعی می کنیم داده های عینی در مورد خوب و بد این موضوع جمع آوری کنیم.” ما نمی‌خواهیم آن را مانند حشیش به پایان برسانیم، جایی که این صنعت قبل از علم سخت‌کوه ایجاد شده بود.»

    قانونگذاران نیوهمپشایر می توانند لایحه ای را برای جرم زدایی از داروهای روانگردان از جمله سیلوسایبین برای افراد 21 ساله و بالاتر در نظر بگیرند.

  • پین در توضیح حمایت خود به مزایای بالقوه سیلوسایبین اشاره کرد.

    قانونگذاران همچنین تأکید کردند که این تحقیق بر جانبازان و اولین پاسخ دهندگان متمرکز خواهد بود.

    با گزارشگر رایان راندازو در [email protected] یا 602-444-4331 تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید @UtilityReporter.

    لایحه مجلس 2486 نه تنها به این دلیل که امکان انجام چنین تحقیقاتی را فراهم می کند، پیشگامانه است، بلکه به این دلیل که منجر به تحقیقات همتا در مورد اثرات قارچ سیلوسایبین طبیعی می شود، نه نسخه مصنوعی دارو که معمولاً در چنین مطالعاتی استفاده می شود.

    دکتر سو سیسلی از موسسه تحقیقاتی اسکاتسدیل به تدوین این لایحه کمک کرد و گفت که مهم است که به سازمان‌های غیرانتفاعی و دانشگاه‌ها توانایی آزمایش سیلوسایبین طبیعی داده شود، زیرا این همان چیزی است که بسیاری از مردم در بازار غیرقانونی برای خوددرمانی به آن دسترسی دارند.

    شورای مشورتی که تعیین می‌کند کدام پروژه‌های تحقیقاتی بودجه دریافت می‌کنند باید شامل یک پزشک با مجوز فدرال برای مطالعه داروهای روان‌گردان، یک سرباز کهنه سرباز، یک افسر مجری قانون، یک محقق دانشگاه و مدیر بخش خدمات بهداشتی باشد که خدمت می‌کنند. به عنوان رئیس

    طرح‌های مشابه در سراسر کشور مورد توجه قرار گرفته‌اند، زیرا نگرش عمومی نسبت به سیلوسایبین نرم‌تر می‌شود و طرفداران مراقبت‌های بهداشتی از امکانات درمان مردم با آن سخن می‌گویند.

    • سیلوسایبین ترکیب روان‌گردانی است که در بسیاری از گونه‌های قارچ یافت می‌شود و مردم از آن برای تفریح ​​و به طور فزاینده‌ای از نظر پزشکی استفاده می‌کنند. این یک ماده برنامه I تحت قانون مواد کنترل شده است، به این معنی که اداره مبارزه با مواد مخدر در حال حاضر هیچ کاربرد پزشکی را برای آن به رسمیت نمی شناسد.