جو بارو پس از پیروزی بنگال، شلوار ورزشی “Seinfeld” می پوشد و طرفداران جدیدی به دست می آورد.

جو بارو، مدافع سینسیناتی بنگالز، پس از پیروزی تیمش در پلی آف مقابل بوفالو بیلز در روز یکشنبه، شلوار ورزشی یادگاری از “Seinfeld” پوشید – نه اینکه مشکلی در آن وجود داشته باشد. (تصاویر زیر را ببینید.)

در واقع، طرفداران آن را دوست داشتند، و بارو ممکن است با بیانیه کمدی طنزآمیز خود، برخی از افراد را جذب کند. یک نفر در توییتر نوشت: “نگران نیست من الان بنگال ها را دوست دارم.”

میم‌ها و ستایش‌ها برای بارو که بنگال‌هایش برای دومین سال متوالی در بازی قهرمانی AFC در روز یکشنبه به مصاف کانزاس سیتی خواهند رفت، به صورت آنلاین می‌آمد. سینسیناتی در آن مسابقه قبلی پیروز شد، اما سپس سوپربول را به لس آنجلس رامز باخت.

مربوط…



منبع

توئیتر دیگری با اشاره به عبارتی که در کمدی معروف شده است، پس از پرتاب 242 یاردی و دو تاچ داون مقابل بوفالو میزبان در برف، ستاره جوان قطعاً شبیه “ارباب قلمرو خود” بود.

بارو حدود 1/2 سال قبل از پخش پایانی «Seinfeld» در سال 1998 متولد شد و تکرار آن هنوز هم محبوب است. نیکی جابوالا، خبرنگار واشنگتن پست، که عکسی از بارو در حال چت با خبرنگاران در یادگاری “Seinfeld” خود منتشر کرد، نوشت که این بازیکن سال گذشته شلوار ورزشی را برای تولدش دریافت کرد.