پس از واگذاری صندلی های بریتیش ایرویز، دو نوجوان مجبور شدند با قطار 400 مایلی از لندن به اسکاتلند سفر کنند.

“باید در نظر گرفته شود که آنها در نهایت جوان و آسیب پذیر هستند و نمی دانند چگونه مسیر خود را در لندن طی کنند.”

والدین سعی کردند از طریق تلفن با شرکت هواپیمایی تماس بگیرند اما فقط توانستند به یک سیستم خودکار دسترسی پیدا کنند. پس از چندین بار تلاش، در نهایت به یک خط درخواست کمک ویژه رسیدند و یک نسخه دیجیتالی از بلیط قطار برای آنها صادر شد.

وقتی به ایستگاه رسیدند به آنها گفتند که بلیط ها معتبر نیستند. Farquharson گفت که آنها برای آنها پول می فرستند تا بلیط های جدید را به قیمت 100 پوند (118 دلار) برای سفر 400 مایلی بخرند.

دو نوجوان پس از دیدار با پدرشان از ژوهانسبرگ به فرودگاه هیترو لندن بازگشتند و قرار بود به پرواز دیگری متصل شوند که در هرج و مرج سفر تابستان امسال درگیر شدند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

بوئینگ ۷۴۷ بریتیش ایرویز.نیکلاس اکونومو/ گتی ایماژ

  • والدین مجبور شدند برای آنها پول بفرستند تا از کینگز کراس بلیط جدید بخرند.

بریتیش ایرویز به این نوجوان 15 و 16 ساله گفت که صندلی های آنها در خانه ادینبورگ به دلیل بهم ریختگی رزرو در 11 ژوئیه زمانی که آنها می خواستند ثبت نام کنند واگذار شده است.

خطوط هوایی در سراسر جهان با کمبود پرسنل دست و پنجه نرم می کنند و مسافران با یک سری لغو و تأخیر به دلیل تقاضا برای بازگشت سفر پس از همه گیری مواجه هستند.

بریتیش ایرویز در اوایل این ماه اعلام کرد که بیش از 10000 پرواز در تابستان امسال از فرودگاه های لندن را لغو کرده است. در بحبوحه هرج و مرج جهانی سفر، برنامه تابستانی خود را حدود 13 درصد کاهش می دهد.

بلیت قطار به آنها داده شد اما وقتی به ایستگاه رسیدند معلوم شد که باطل هستند.

  • Farquharson گفت: “من به شدت احساس ناامیدی و عصبانیت می کردم.” بچه‌ها نمی‌دانستند چه خبر است و در مضیقه بودند و در وسط لندن سرگردان بودند.»

    ویلیام فارکوهارسون، پدر ناپدری آنها، می‌گوید: «به آنها پرواز دیگری پیشنهاد نشد و به آنها گفته شد که یا می‌توانند یک کوپن برای قطار دریافت کنند یا می‌توانند تا چند روز برای پرواز دیگری منتظر بمانند».

    بعد از اینکه بریتیش ایرویز صندلی‌هایشان را واگذار کرد، نوجوانان در تلاش بودند تا به خانه برگردند.

  • او گفت: “آنها هرگز به لندن یا در مترو نرفته بودند، بنابراین نمی دانستند چگونه در سیستم حرکت کنند.” ما برایشان تاکسی گرفتیم و مجبور شدیم 100 پوند بپردازیم تا به ایستگاه کینگز کراس بروند.

    یکی از سخنگویان بریتیش ایرویز گفت: ما از مشتریان خود به دلیل اختلال در سفر آنها عذرخواهی کردیم و پیشنهاد حمل و نقل جایگزین را از طریق قطار برای رساندن آنها به مقصد در همان روز ارائه کردیم.

    بوئینگ 747-400 بریتیش ایرویز.