آبرامز به اپرا می گوید که می خواهد از جورجیا در برابر کمپ و کلارنس توماس محافظت کند

رقیب دموکرات، استیسی آبرامز، از چپ، با برایان کمپ، فرماندار جمهوری‌خواه جورجیا، در حالی که شین هیزل، رقیب لیبرتارین، در سمت راست پس از مجموعه مناظره باشگاه مطبوعات آتلانتا Loudermilk-Young در آتلانتا، دوشنبه، 17 اکتبر 2022، ایستاده است. (AP Photo/ بن گری)

“اگر من را انتخاب نکنیم، برای نیم میلیون گرجستان مراقبت های بهداشتی نخواهیم داشت، فرزندان ما همچنان به مدارس کم بودجه می روند… قوانین تفرقه انگیز که می گوید باید به فرزندان خود در مورد تاریخچه آنها دروغ بگویید، اعضای LGBTQ نخواهند گفت. آبرامز گفت که از حمایت، بدون دسترسی به مسکن مقرون به صرفه و او قبلاً نشان داده است که به آزادی های ما حمله خواهد کرد، به خصوص اگر شما یک زن باشید.

آبرامز گفت: «من آن را استیسی آبرامز در مقابل کلارنس توماس می نامم. به نحوی که دادگاه حق ملی سقط جنین را با سپردن تصمیمات به دولت های فردی از بین برد.

چهار سال پیش با آبرامز، خانه به خانه رفتند تا گرجی ها را تشویق کنند که بیرون بیایند و رای دهند. وینفری این بار در حالی که هر دو زن تاپ های بنفش به تن کرده اند تا نشان دهنده تغییر رأی دهندگان جورجیا باشد، وینفری گفت: «ما کار ناتمامی داریم.»

استیسی آبرامز، دموکرات، در جریان یک رویداد تبلیغاتی مجازی با اپرا وینفری در روز پنج‌شنبه، رقیب جمهوری‌خواه خود برای فرمانداری و قاضی دادگاه عالی ایالات متحده را مورد هدف قرار داد، وقتی از او پرسیده شد که در انتخابات امسال چه چیزی در خطر است.

آبرامز با اشاره به پرونده مور علیه هارپر که در حال حاضر در دادگاه عالی مطرح است، گفت: «اگر به دموکراسی اعتقاد دارید، تصمیم مور وجود دارد. ، به این معنی که شما مجبور نیستید مانند دونالد ترامپ مرتکب خیانت شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرمانداری داشته باشید که قانون را تغییر دهد.»

“یک زندگی پر رونق”، گفتگوی مجازی بین اپرا وینفرتی و استیسی آبرامز نامزد دموکرات فرمانداری جورجیا. (استیسی آبرامز وان جورجیا)

تصویر کوچک جلد: استیسی آبرامز | یک جورجیا





منبع

آبرامز استدلال می‌کرد که این بدان معناست که فرمانداران ایالت‌ها نقش اصلی را در تعیین اینکه آیا حفاظت در مورد همه آن مسائل از شهروندان خود حفظ کنند یا خیر، ایفا می‌کنند.

آبرامز پس از باخت ناچیز فرمانداری در سال 2018 به کمپ، به وینفری گفت که امسال به دنبال رستگاری است تا “صدای همه رای دهندگان در جورجیا شنیده شود.”

بر اساس گزارش ها، بیش از نیم میلیون گرجستان از طریق چهار روز رای گیری زودهنگام در انتخابات میان دوره ای رای خود را به صندوق انداخته اند. ، بالاترین مقام انتخاباتی گرجستان، رکورد چهار روزه قبلی را در انتخابات میان دوره ای که در سال 2018 تعیین شده بود، شکست و با مشارکت تاریخی 2020 در انتخابات ریاست جمهوری همگام شد.

با شروع رای گیری زودهنگام در 17 اکتبر 2022 در آتلانتا، جورجیا، رای دهندگان حاضر می شوند تا رای خود را به صندوق بیندازند.  رای گیری زودهنگام در گرجستان از 17 اکتبر تا 4 نوامبر 2022 آغاز می شود. (عکس از مگان وارنر/گتی ایماژ)

تعداد بالای رای‌دهی‌های اولیه می‌تواند نشانه مثبتی برای دموکرات‌ها باشد، که از نظر تاریخی با حضور زودهنگام در رای‌گیری بهتر از جمهوری‌خواهان عمل می‌کنند. تلاش‌های آبرامز برای افزایش مشارکت رای دهندگان به طور گسترده با کمک به قرار گرفتن پرزیدنت بایدن و دو سناتور دموکرات در سال 2020 و تبدیل جورجیا از یک ایالت قرمز به ایالتی با رنگ ارغوانی‌تر اعتبار داده می‌شود. اما آبرامز روز پنجشنبه در مورد مسیری که ایالت در صورت شکست مجدد در شکست کمپ به پیش خواهد رفت، روشن بود.

"زندگی پر رونق"گفتگوی مجازی بین اپرا وینفرتی و استیسی آبرامز نامزد دموکرات فرمانداری جورجیا.  (استیسی آبرامز وان جورجیا)

با شروع رای گیری زودهنگام در 17 اکتبر 2022 در آتلانتا، جورجیا، رای دهندگان حاضر می شوند تا رای خود را به صندوق بیندازند. رای گیری زودهنگام در گرجستان از 17 اکتبر تا 4 نوامبر 2022 آغاز می شود. (عکس از مگان وارنر/گتی ایماژ)

آبرامز، رهبر سابق اقلیت مجلس جورجیا، با اشاره به آنچه که از دسترسی LGBTQ به جا مانده و در زمان کمپ در خطر خواهد بود، گفت: «برایان کمپ ثابت کرده است که اهمیتی نمی‌دهد و کمکی نخواهد کرد».

رقیب دموکرات، استیسی آبرامز، از چپ، با برایان کمپ، فرماندار جمهوری‌خواه جورجیا، در حالی که شین هیزل، رقیب لیبرتارین، در سمت راست پس از مجموعه مناظره باشگاه مطبوعات آتلانتا Loudermilk-Young در آتلانتا، دوشنبه، 17 اکتبر 2022، ایستاده است. (AP Photo/ بن گری)

_____