یگان ویژه کراکن از تخریب برج دیدبانی در روسیه خبر داد

در همان زمان، مرزبانان اوکراین گزارش دادند که وضعیت در مرز با روسیه تحت کنترل است و هرگونه اطلاعاتی که حاکی از وجود «گروه خرابکاران و شناسایی اوکراینی» در خاک فدراسیون روسیه باشد، تحریک اطلاعاتی است. کشور متجاوز

  • زمینه:

    • منبع: کراکن در تلگرام

      نقل قول: نیروهای اطلاعاتی یگان ویژه کراکن با استفاده از یک پهپاد کامیکازه این پهپاد را منهدم کردند نارنجک انداز برج دیدبانی خودمختار در استان بریانسک.”

      کراکن، واحد ویژه اطلاعات دفاعی وزارت دفاع اوکراین اعلام کرد که آنها را منهدم کردند نارنجک انداز برج دیدبانی خودمختار در استان بریانسک روسیه با استفاده از یک پهپاد کامیکازه.

      در صبح روز دوم مارس، فرماندار منطقه بریانسک روسیه که در مرز اوکراین قرار دارد، گزارش داد که یک گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی ظاهراً به منطقه نفوذ کرده، غیرنظامیان را گروگان گرفته و به سمت یک خودرو شلیک کرده است. این اطلاعات به سرعت مورد توجه رسانه های تبلیغاتی قرار گرفت، اما آنها اطلاعات کاملاً متناقضی را منتشر می کنند.

    • جزئیات: یگان ویژه فیلمی از عملیات منتشر کرد. این نشان می دهد که برج در تلاش دوم تخریب شده است.

      روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. حمایت کردن Ukrainska Pravda یا تبدیل شدن حامی ما!



  • منبع

    در عین حال، واحد مشخص نمی کند که چه زمانی اتفاق افتاده است.

    دنیس نیکیتین، فرمانده سپاه داوطلبان روسیه (RVC)، گفته است که مقامات اوکراینی از عملیات RVC در استان بریانسک آگاه بودند.

    علاوه بر این، به اصطلاح سپاه داوطلب روسیه اعلام کرد که این یک “گروه شناسایی و خرابکاری اوکراین” نیست، بلکه سربازان آنها در 2 مارس وارد خاک فدراسیون روسیه شده اند تا نشان دهند که مردم آزاد روسیه با سلاح در دست می توانند بجنگند. علیه رژیم پوتین