بچه های جان کندی در بیست و نهمین سالگرد مرگ پدر را گرامی داشتند: «همیشه از دستت برود»

بیست و پنجمین سالگرد مرگ او در مارس 2019 با ادای احترامی از سوی بازیگر همکار کانادایی رایان رینولدز برگزار شد که زندگی و حرفه جان کندی را در یک ویدیو مونتاژ مفصل در این فیلم جشن گرفت. توییتر که شامل چندین کلیپ از فیلم های این بازیگر بود.

در مارس 2020، پست ادای احترام دخترش واکنش‌های تکان‌دهنده‌ای را از سوی بازیگران دیگر از جمله مارک همیل و بن استیلر برانگیخت که هر دو از جان کندی به‌عنوان یک بازیگر و کمدین با استعداد یاد می‌کردند.

کریس کندی همچنین پیامی صمیمانه برای پدرش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و این ادای احترام را در کنار عکسی قدیمی از پدرش نوشت که بیرون از آب در حال ژست گرفتن است.

در مارس 2021، هم جنیفر و هم کریس کندی در پست‌هایشان به این موضوع فکر کردند که چقدر دلتنگ پدرشان شده‌اند. در اینستاگرام، دخترش یک عکس سیاه و سفید قاب شده از جان کندی را که در مقابل یک شمع سفید روشن قرار داده شده به اشتراک گذاشت. در کپشن، او به سادگی نوشت: “دلتنگ تو بابا هر روزه.”

در شبکه های اجتماعی، جنیفر کندی، 43 ساله، و کریس کندی، 38 ساله، پست هایی را در پروفایل مربوطه خود به اشتراک گذاشتند که به این بازیگر فقید اختصاص داشت.

رینولدز نوشت: «این بیست و پنجمین سالگرد درگذشت جان کندی است. ما یک ادای احترام کوچک به یک نابغه کمدی و قهرمان کانادایی درست کردیم. اگر کارهای زیادی از او را ندیده اید، نگاهی به فیلم های او بیندازید. او یک گنج بود. با تشکر از @chriscandy4u و @therealjencandy.”

جان کندی در 4 مارس 1994 در مکزیک بر اثر سکته قلبی درگذشت. او 43 سال داشت.

دو فرزند جان کندی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد مرگ پدرشان پیام های تکان دهنده ای به اشتراک گذاشتند.

اسطوره کمدی کانادایی بیشتر به خاطر بازی در چندین کمدی دهه 1980 از جمله «هواپیما، قطار و اتومبیل» و «در فضای باز بزرگ» شناخته شد. این بازیگر همچنین در برنامه کمدی اسکچ کانادایی “SCTV” حضور داشت.

جنیفر و کریس کندی هر سال در سالگرد درگذشت پدرشان به احترام او ادای احترام می‌کنند و با گذشت سال‌ها ادای احترامی را برای این بازیگر فقید منتشر می‌کنند.

جنیفر کندی روز شنبه 4 مارس در اینستاگرام عکسی از خود و پدرش در حال ژست گرفتن در آشپزخانه منتشر کرد.

او در کپشن، پیام کوتاهی برای ستاره «عمو باک» نوشت که در آن نوشته شده بود: «همیشه در اطراف خواهی بود ❤️ همیشه دلتنگ خواهی شد ❤️ همیشه دوست خواهی داشت ❤️.”

او نوشت: «همیشه دلتنگ تو هستم.

کریس کندی دو عکس در توییتر، شامل یک دسته گل و همچنین عکسی از پدرش که با یک گربه روی شانه اش در حالی که با یک کیف گلف ایستاده بود عکس گرفته است.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است





منبع

در شرح زیر نوشته شده بود: «امروز برای پدرم عشق می فرستم». 29 سال پیش شما سفر جدیدی را شروع کردید. دلم برایت تنگ شده و اغلب به تو فکر می کنم. من هنوزم هر روز به تو فکر میکنم از دست دادن هرگز آسان نیست، اما می توانم خوش بینانه بگویم که یکی از معلمان بزرگ زندگی است.